يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۴۳۸۸
زمان انتشار: ۱۵:۲۸     ۲۸ مرداد ۱۳۹۱
افشين چاووشي مهاجم داماش نيز داراي مصدوميت جزئي است که بايد پس از معاينات پزشکي و با نظر پزشکان وي در بازي حضور پيدا مي کند.
رضا مهدوي بازيکن خلاق تيم داماش که از اميدهاي اين تيم براي رويارويي با پرسپوليس به حساب مي آمد بازي اين تيم مقابل پرسپوليس را از دست داد .

به گزارش گل ،وي به علت مصدوميت از ناحيه مچ پا به احتمال بسيار زياد به اين بازي نخواهد رسيد. مهدوي که کاپيتان تيم داماش محسوب مي شود اين بازي را از دست داد.

بسياري او را اميد تيم داماش براي برتري در ميانه ميدان و يکي از عوامل موثر در پيروزي هاي تيم داماش مي دادند. حال با مصدوميت وي هرندي مهره تاثير گذاري را از دست داده است و بايد به دنبال جايگزيني براي وي در ميانه ميدان باشد.

در بازي سال فصل گذشته وي توانست با زدن يک گل نتيجه را به نفع تيمش تغيير دهد و بازي تاثير گذاري را ارائه نمايد و با حرکات وي در آن بازي داماش برنده از زمين خارج گرديد. جدال هاي ديدني او و مازيار زارع در وسط زمين باعث اخراج مازيار زارع در آن بازي گرديده بود.

در تمرينات روزهاي گذشته داماش او با ديگر اعضاي تيم تمرين ننمود و فقط به عنوان تماشاگر ناظر تمرينات هم تيم هايش بود.

همچنين افشين چاووشي مهاجم داماش نيز داراي مصدوميت جزئي است که بايد پس از معاينات پزشکي و با نظر پزشکان وي در بازي حضور پيدا مي کند. که حضور او نيز در اين بازي در هاله اي از ابهام قرار گرفته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها