أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۴۴۱۴
زمان انتشار: ۱۷:۱۶     ۲۸ مرداد ۱۳۹۱
معاون رگولاتوری گفت: از 33 میلیون مشترک همراه اولی، 3 میلیون نفر قطع ارسال پیامک‌های تبلیغاتی انبوه را درخواست کرده‌اند.

فارس، حسن رضوانی امروز در یک برنامه رادیویی، اظهار داشت: طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، اپراتورهای تلفن همراه باید برای ارسال پیامک‌های انبوه از مشترکان خود اجازه بگیرند.

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزود: با اجرای این مصوبه، اپراتورهای تلفن همراه این موضوع را با ارسال پیامک از مشتریان خود استعلام کرده‌اند.

وی گفت: همراه اول با ارسال 33 میلیون پیامک از مشترکان خود خواست در صورت عدم تمایل به دریافت پیامک تبلیغاتی، عدد 1 را به همان شماره پیامک کنند که فقط 3 میلیون و 300 هزار نفر این کار را کردند.

وی تصریح کرد: بنا براین هنوز برای 30 میلیون مشترک پیامک ارسال می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها