أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۴۴۴۹
زمان انتشار: ۲۱:۵۱     ۲۸ مرداد ۱۳۹۱
به گزارش "Jediot Achronot" و به درخواست وبلاگ سیلورشتاین "Tikon Olam" در روز چهارشنبه، این کاغذها تصویر یک جنگ با فناوری بالا (High-Tech) را نشان می دهند که براساس آن خلبان های اندکی جان خود را به خطر می اندازند. /قرار است حمله به ایران با یک ضربه ی هماهنگ شده از جمله یک حمله بی سابقه سایبری شروع شود که در پی آن از مقامات ایرانی این توانایی گرفته شود که از اخبار درون کشور با خبر باشند و سپس ....
پايگاه 598، ابتدا یک حمله ی سایبری بی نظیر و سپس ترور مقامات ارشد ایران و نهایتا حملات هوایی رژیم صهیونیستی علیه تأسیسات هسته ای و نظامی کشورمان، نقشه ای است که اسرائیلی ها در آینده ای نزدیک با توسل به آن، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از روی زمین محو خواهند کرد!

به گزارش سرویس بین الملل بی باک، صهیونیستها از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون همواره خواب محو ایران را در سر می پرورانند اما تا کنون نه تنها رویایشان به واقعیت تبدیل نشده بلکه هر آنچه می گذرد، ضعیفتر و زبونتر از قبل فریاد نحیفی می کشند.

برگزاری اجلاس جنبش عدم متعهدها در تهران به خودی خود کافی است که صهیونیستها بار دیگر ذلیلانه به نمایش قدرت جمهوری اسلامی ایران بنشینند و از خشم این افتخار و موقعیت بزرگ برای جمهوری اسلامی ایران بار دیگر هیاهو شانتاژ براه اندازند و از حمله زودهنگام خود به ایران خبر دهند.



اما اینبار سیلورشتاین، وبلاگ نویس آمریکایی که در گزارش سیاست های متوهمانه رژیم صهیونیستی ید طولایی دارد؛ مدعی شده که کاغدهای نقشه محرمانه حمله اسرائیل به ایران را از طریق وزیر سابق رژیم صهیونیستی بدست آورده است.

جالب اینکه ریچارد سیلورشتاین در وبلاگش جزئیات این نقشه نظامی رژیم اشغالگر قدس علیه ایران را منتشر کرده است!

به گزارش "Jediot Achronot" و به درخواست وبلاگ سیلورشتاین "Tikon Olam" در روز چهارشنبه، این کاغذها تصویر یک جنگ با فناوری بالا (High-Tech) را نشان می دهند که براساس آن خلبان های اندکی جان خود را به خطر می اندازند.

 او به BBC هم گفته است که این کاغذهای محرمانه از طرف وزیر سابق اسرائیل به دستش رسیده است!

بنابر اسناد ادعایی سیلورشتاین، قرار است حمله به ایران با یک ضربه ی هماهنگ شده از جمله یک حمله بی سابقه سایبری شروع شود که در پی آن از مقامات ایرانی این توانایی گرفته شود که از اخبار درون کشور با خبر باشند و سپس انهدام تأسیسات هسته ای و دیگر تأسیسات مهم به وسیله ی موشک ها و نیروی هوایی پیش بینی شده است و بعد از آن بصورت هدفمند شخصیتهای ارشد نظامی و اطلاعاتی ایران کشته شوند و بدین شکل نظام جمهوری اسلامی ایران ساقط شود!



بگذریم از اینکه آیا این نوع شانتاژهای کودکانه موجب رعب و وحشت ایرانی ها خواهد شد یا خیر و آیا این نوع هیاهوها موجب می گردد که مردم و مسئولین ما از حقوق مشروع خود عقب نشینی کنند؟! و بگذریم از اینکه رژیم صهیونیستی در حال حاضر در چه جایگاهی از حیث قدرت و توان نظامی و امنیتی می باشد و در مقابل ایران اسلامی بر کدام قله نشسته است، نکته ای که در این میان بسیار حائز اهمیت است اینکه همه کسانیکه از حداقل عقل و خرد برخوردارند؛ خوب می دانند که اگر کشوری توان و قدرت حمله به کشور دیگری را داشته باشد؛ هیچگاه نقشه حمله خود را در بوق و کرنا نمی کند تا دشمن از آن با خبر شود بلکه بدون اعلام قبلی و در یک عملیات غافلگیرانه سعی در تحقق اهداف خود می کند و اینکه صهیونیستها این روزها به چنین شیوه های کودکانه و تمسخرآمیزی روی آورده اند، خود دلیلی دیگر بر اوج فلاکت و ناتوانی این رژیم جعلی در قبال خواست و اراده مردم ایران و توان نظامی دلاورمردان سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران می باشد و شاید به همین سبب بوده که وی آنرا یک بروشور تبلیغاتی معرفی کرده است.

این برنامه های نمایشی رژیم صهیونیستی در حالی امطرح می شود که به گفته کارشناسان بین المللی، این دولت جعلی از برقراری امنیت داخلی خود در شرایط فعلی عاجز می باشد لذا رژیمی که از حفظ اسناد محرمانه خود عاجز است چگونه رویای حمله به نظامی را در سر می پروراند که میلیونها جوان دلباخته آن منتظر چنین حرکت احمقانه ای از جانب صهیونیستها هستند تا آرزوی محو اسرائیل را عملی کنند.

گفتنی است؛ سیستم فشل اطلاعاتی اسرائیل تا کنون بارها برای این کشور دردسر ساز شده است. چندی پیش منابع اسرائیلی از بازداشت یک نظامی زن اسرائیلی به اتهام سرقت اسناد محرمانه درباره ایران خبر دادند.



 روزنامه یدیعوت آحارونت چاپ تل آویو نوشت: دادگاه نظامی اسرائیل این سرباز زن را به ربودن پرونده های بسیار محرمانه مربوط به ایران درحین انجام وظیفه در مرکز شورای امنیت ملی اسرائیل متهم کرد.

دادستان دادگاه نظامی اسرائیل اتهام این زن را در معرض خطر قراردادن امنیت اسرائیل اعلام کرد که مجازات آن تحمل پنج سال حبس است.

این روزنامه اضافه کرد: این پرونده های الکترونیکی که از یکی از رایانه ها ربوده شده اند حاوی اطلاعات خطرناک و بسیار سری مرتبط با برنامه هسته ای ایران و دیگر موضوعات بودند.

این پرونده ها شامل 600 پرونده و گزارش است که از میان آن ها، 45 پرونده بسیار سری و محرمانه تشخیص داده شدند که در آنها موضوع چگونگی حمله به تاسیسات هسته ای ایران نیز آمده است.

در پی کشف مفقودی این اسناد، دفتر نخست وزیر اسرائیل با دستگاه های مسئول تماس برقرار کرد و در نهایت پس از گذشت چند ساعت، این سرباز زن زمانی که در منزلش بود، بازداشت شد.


برای مشاهده متن خبر اصلی اینجا کلیک کنید
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها