أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۷۴۴۵۴
زمان انتشار: ۲۱:۵۱     ۲۸ مرداد ۱۳۹۱
رژیم صهیونیستی به مردم خود نیز رحم نمی کند:
در آستانه روز قدس در کشورهای مختلف دنیا، لس انجلس تایمز از جنگ روانی اسرائیل علیه مردم خود پرده برداشت. این سایت خبری با درج تصویری از محل توزیع ماسک های ضدگاز ، سایه ترس از ایران را که سران کشور جعلی اسرائیل خود در دل شهروندان خود ایجاد کرده اند به تصویر کشید. لس آنجلس تایمز نوشت: ”اسرائیلی ها، ماسک های ضد گاز را در اورشلیم پخش می کنند و در حال تست سیستم پیام رسانی برای هشدار دادن به شهروندان خود در خصوص وقوع موشک باران هستند."
در آستانه روز قدس در کشورهای مختلف دنیا، لس انجلس تایمز از جنگ روانی اسرائیل علیه مردم خود پرده برداشت.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، سایت خبری لس آنجلس تایمز با درج تصویری از محل توزیع ماسک های ضدگاز ، سایه ترس از ایران را که سران کشور جعلی اسرائیل خود در دل شهروندان خود ایجاد کرده اند به تصویر کشید. لس آنجلس تایمز نوشت: ”اسرائیلی ها، ماسک های ضد گاز را در اورشلیم پخش می کنند و در حال تست سیستم پیام رسانی برای هشدار دادن به شهروندان خود در خصوص وقوع موشک باران هستند."



کارول ویلیامز در این یادداشت نوشت این اقدامات به این دلیل انجام می شوند که اگر حمله قریب الوقوع اسرائیل به سایت های هسته ای ایران واقع شد، جمهوری اسلامی قطعا به اسرائیل حمله خواهد کرد.

این در حالی است که ویلیامز می نویسد گزارشات سازمان های جاسوسی غربی بارها و به کرّات اعلام کرده اند ایران هنوز نمی تواند موشک دارای کلاهک هسته ای تولید کند. به گفته کارشناسان منع گسترش تسلیحات اتمی، جمهوری اسلامی حتیقصد انحراف برنامه های صلح آمیز خود به سمت تسلیحات نظامی را نیز ندارد.

اما چرا اسرائیل در پی ایجاد رعب و وحشت در دل مردم خود است؟

پرواضح است که پروژه ایران هراسی اسرائیل، ابتدا باید اثرگذاری خود را در مرزهای داخلی این رژیم نشان دهد تا در شرایط بد اقتصادی این کشور جعلی، حمایت مردم را برای حمله به ایران کسب کند. درهرحال، این شهروندان اسرائیلی هستند که برای تامین ادوات و تسلیحات جنگی مالیات می پردازند! شهروندانی که در اثر تنگناهای اقتصادی حتی حاضر به خودسوزی می شوند. درواقع ایجاد رعب و وحشت درخصوص احتمال پاسخگویی نظامی ایران به حمله متوهمانه اسرائیل به جمهوری اسلامی، حربه اثرگذاری برای منحرف کردن اذهان مردم نسبت به سوء مدیریت اقتصادی سران اسرائیل است که حاضرند به هر بهایی، مالیات ها را به جنگ و کشتار اختصاص دهند.

ترس شهروندان این رژیم جعلی، زمانی خود را بیشتر نشان می دهد که نظرسنجی موسسه دموکراسی اسرائیل و دانشگاه تلآویو از رای 61% اسرائیلی ها به مخالفت با حمله نظامی به ایران بدون کمک امریکا پرده برمی دارد.

منبع:

http://latimesblogs.latimes.com/world_now/2012/08/israeli-threats-strike-iran-nuclear-missiles.html
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها