أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۴۴۶۳
زمان انتشار: ۰۲:۲۱     ۲۹ مرداد ۱۳۹۱

به گزارش وبلاگستان 598، وبلاگ هویتنا در آخرین پست خود نوشت:

احمدی نژاد را نباید با تعداد پل ها و متراژ جاده ها و تعداد واحدهای مسکن مهر سنجید. هر چند تمام این آمارها مهم و امیدبخش هستند و حقیقتا ملعونند کسانی که به خاطر حسادت فردی و قبیله گرایی جمعی طعم شیرین پیشرفتی که ملت و دولت در این سالها تجربه کرده اند را زیر سوال می برند. دولت به جز ارائه امار و مقایسه آن با دولت های قبلی چگونه تفاوت عملکرد خود را ابراز کند؟

اما احمدی نژاد را نباید با این آمارها معرفی کرد چرا که دولت عدالتخواه تعابیری همچون "احیاگر ارزشها امام و انقلاب" و " بازگرداننده قطار انقلاب به ریل خود" و "بهترین دولت ایران بعد از مشروطه" را از رهبر معظم انقلاب هدیه گرفته است.

در این دولت بود که رهبری در کرمانشاه فرمودند که ما وارد مرحله جامعه سازی شده ایم و این یعنی مرحله دولت اسلامی که مرحله سوم از مراحل پنجگانه حرکت از انقلاب اسلامی تا تمدن نوین اسلامی است طی شده است.(اینجا).

به نطر بنده ماندگارترین اثر دکتر احمدی نژاد  تربیت یک نسل و شکل دهی به یک قشراجتماعی بوده است.  احمدی نژاد تاثیری ماندگار بر روح و اندیشه بخشی از جوانان ایران زمین داشت و  به آنان آموخت که چگونه جمع بین تعهد و تخصص باشند. چرا که احمدی نژاد اوج این آرمان انقلابی یعنی جمع بین تعهد و تخصص بود. اگر به روسای جمهور قبلی نظری بیفکنیم عده ای متخصص شناخته می شدند و عده ای متعهد و دسته سومی که نه خیلی متعهد بودند و نه خیلی متخصص و یا به تعبیر بهتر نیمه متعهد و نیمه متخصص بودند. اما احمدی نژاد در رشته ای آکادمیک استاد بود و فضای آکادمیک را درک میکرد و از سویی به شدت داراری گرایشات مذهبی بود و هست. چنین شخصیتی کمتر تجربه شده بود و گمان بر این است که ملت ایران همین جنس افراد را برای ریاست جمهوری آینده برگزینند.


و اما لایه اجتماعی که احمدی نژاد به آنان هویت بخشید، طبقه ای است که با شاخص گرایش به آرمان های انقلاب یعنی یکتاپرستی و عدالت شاخته می شود و در این قشر گرایش به یکتاپرستی و ولایت و عدالت اصل تعیین کننده و مهم است و باقی مسائل به دنبال این اصل معنا می یابند. شاید این اولین بار بود که شاخص حزب اللهی و غیر حزب اللهی در ماجرای فتنه 88 شکست و یا در راهپیمایی 9 دی و یا حتی در سفرهای استانی رییس جمهور. به شکلی که شاهدیم در جمع هواداران انقلاب و رییس جمهور افرادی با چهره مذهبی و خانمهای محجبه در کنار افرادی که به لحاظ ظاهری حزب اللهی تلقی نمی شوند قرار دارند.

جالب اینجاست که در صف مقابل هم این قشربندی به هم ریخته است و ما شاهد افرادی با چهره های کاملا مذهبی و خانمهای با حجاب کامل  در کنار افرادی که تقیدی به حجاب ندارند و شاید آن را رفتاری عقب افتاده تلقی کنند هستیم که در برابر رهبری و رییس جمهور صف کشیده اند.

این تغییر صف بندی ها از نکات مهمی است که تاثیر آن به مراتب از بسیاری از خدمات دولت ماندگارتر خواهد بود و تازه در آینده باید منتظر مشاهده آثار آن بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محسن ربیعی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۴:۳۶ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۱
۲۴
۲۶
یعنی میفرمایید که 11 روز خانه نشینی هم جز پیروی از ولایت فقیه محسوب میشه!!!؟؟؟؟؟؟
راستی آقای احمدی نژاد بعد از سفری که خانواده های اطرافیانش رو به مکه مکرمه بردند البته مهمان بیت المال بودند هنوز هم متوجه زلزله آذربایجان نشدند که پیام تسلیت بدند؟؟؟!!
راستی مگر همین قطر نیست که علیه ایران و منافع ایران هر اقدامی رو انجام میده؟حالا کشوری جز قطر نبود که آقای ریس جمهور باید حتما عید سعید فطر رو به امیر قطر تبریک بگه؟ خوب یه دفعه زنگ میزد شیمون پرز به اون تبریک میگفت.
تو رو خدا هرکاریتون رو به رهبری ربطش ندید به الله قسم ایشون از بزرگواریشونه که در مقابل اعمال پلیدتون سکوت میفرمایند. انشاالله که خداوند از عمر ما بکاهد و به عمر رهبر فرزانه جهان اسلام بیافزاید(آمین)
این آقای ریس جمهور هم اوایلش خوب بود ولی الان....
میدونم بدت اومد و نمیدرجی فقط گفتم بنویسم تا بدونی.
الهم عجل لولیک الفرج
پاسخ
دولت حق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۱ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۱
البته لطفا 598 و امثالهم رو به احمدی نژاد ربط ندید خائن تر از این جماعت به احمدی نژاد نداریم.

اما.1:شما ببينيد در همين پنج شش روز گذشته سر يك قضيه‌اى كه آنچنان هم از اهميت بالائى برخوردار نبود - سر مسئله‌ى اطلاعات و امثال اينها - چه جنجالى در دنيا راه انداختند. تحليلها را بردند به اين سمت كه بله، در داخل نظام جمهورى اسلامى شكاف ايجاد شده است، حاكميت دوگانه شده است، رئيس جمهور حرف رهبرى را گوش نكرده است! دستگاه‌هاى تبليغاتىِ خودشان را از اين حرفهاى سست و بى‌پايه پر كردند...» (رهبر معظم انقلاب در 3 اردیبهشت ماه و در دیدار با مردم فارس)

2.دومین مطلب این صفحه رو هم مطالعه کنید بد نیست (تا بفهمید چرا احمدی نژاد با خانواده به عربستان رفت و به امیر قطر تبریک گفت و ...):http://www.dolatehagh.com/page-siasat-4297/

در رابطه با پیام تسلیت هم دلایل خوبی وجود داره مطمئن باشید به وقتش خود دکتر یه سری از مسائل رو مطرح می کنه.

تعاریف رهبری رو هم که در بالا دیدید نکنه می فرمایید ایشون دچار اشتباه شدند و الان هم در برار اشتباهاتشون سکوت کردند؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۹ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۱
اوف بر استدلال ستتان !
ربیعی پاییزی سخن می گویی برایت سخن امام در آخرین دیدار هیأت دولت که همان ویژگی های ابتدای دولت را برشمرند کافی نیست .
حسين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۴ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
اول -يك امين از ده دل به دعاي شما
دوم-خيلي تندوتيزي برادر مواظب شيطان باش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۳ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۱
۱۹
۲۶
احسنت به احمدی نژاد
پاسخ
روح اله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۴ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۱
رئیس رژیم صهیونیستی که دید هیجوری نمیتونه جلوی حملات سنگین احمدی نژاد بگیر تو یه نشست اعلام کرده بود که باید کاری کنیم در ایران بودن با احمدی نژاد ننگ بحساب بیاد.
دوست عزیز خط و راه رو رهبر نشون میده ما باید پیرو باشیم تو همون 11 روز که شما می فرمائید رهبر دو سخنرانی مهم داشت یکی با سران نظام که تاکید بر حفظ اسرار داشت و یکی با مردم شیزاز که تمام قد شخص رئیس جمهور با 20 ساعت کار در روز حمایت کرد. البته ضعف و مشکلات همیشه هست حالا چرا اینقدر بزرگنمایی چون باید بعضی ضعف ها و خیانتهای دیگران پوشیده بشه. ضمنا نباید بصیرت فراموش بشه و به قول رهبر تو پازل دشمن بازی کنیم . متاسفانه بعضی اشخاص و بعضی رگه ها در یکی از سازمان های ارزشی کشور که حرف خودشون رو به اسم سازمانشون میزنن و هرگونه موضع گیری رو علیه سازمان و نظام اعلام میکنن با امکانات وسیعی که از نظام در اختیار داران به دلایل شیطانی بر خلاف حرفهای صریح رهبری به شایعات دامن میزنن تا از آب گل آلود ماهی بگیرن بهتر خوب فکر کنیم و مقایسه کنیم عملکرد ها رو. مثلا
تسهیلات بانکی با سودهاش رو
قیمت مرغ گران امرورز رو با حقوق یک بازنشیته قیاس کنید و به 10 سال پیش برید همین کار رو بکنید
میزان امیدواری یک زوج جوان به داشتن مسکن رو
نوع حرف زندن به شخص اول دولت و در امان بودن رو با 20 سال پیش
درصد افزایش حقوق بخصوص آموزش پرورش- بازنشسته ها لشکری کشوری
میزان رشد علم و شکوفایی آن و سایر مسائل مرتبط
نگاهی که خودمون به دنیا داشتیم و ..
نگاه سایر کشورها به ما
برخورداری اقشار محروم از سرمایه ها و امکانات
دسترسی به مسئولین
و دهه شاخص مهم دیگر و هزاران زیر مجموعه های کوچک باید خوب ببنیم ولله مسئولیم در برابر حرفها و تفکراتی که نشر میدیم.
البته حضور بعضی از مدیران میانی که آبشور دولت های قدیمی را دارند و برخی منطقه نگریها با عث شده توزیع عدالت با مشکلات مواجه شود که در قیاس با اصل عملکرد هیچ است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۶ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۱
۲۸
۲۱
فقر و بدبختی بیکاری و صد البته آمارهای غلط و ما فوق زمینی و بهبود وضع ززندگی کارکنان بانکهاو خاوری
پاسخ
احمد67
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۶ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۱
سیاه نمایی کامل
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۶ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۱
۷
۱۳
خودت ملعونی
پاسخ
nashenas
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۵ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۱
۲۰
۳
حق و باطل با اهلش شناخته نمی شوند بلکه حق را بشناس تا اهلش را بشناسی .
به حجاب وبی حجابی و به طرفدار نیست که !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ
nashenas
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۳ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۱
۳
۱
shoma ham bale....
پاسخ
zahra
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۸ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۱
۲۲
۲۰
خدا حفظش کنه و امیدوارم بعد از دوره اش هم همینقدر خوش نام بمونه
پاسخ
علی ذوالقدری
GERMANY
۱۳:۰۱ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۱
۲۳
۱۷
مسلمان خردگرا و مدیری برجسته در اجرای بنیادین عدالت اجتماعی ، احمدی نژاد اسطوره مقاومت در برابر زیادیخواهان ارتجاع و امپریالیسم
پاسخ
س س
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۳ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۱
۲۶
۲۸
ببخشید یک یادگار از ایشان فراموش کردید آنهم باب شدن دروغ بین سران دولت و دولتی ها و دروغ گفتن مثل نقل و نبات(خدا کنه اینا را چاپ کنید و سانسور نکنید)
پاسخ
احمد67
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۸ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۱
اصلا هم اینطور نیست.
خدا نکنه ادم مثل شما جو گیر بشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۱ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۱
۲۹
۱۰
خداییش دختران هرسه تصویر بالا به نظر شما با استانداردهای گشت ارشاد مطابقت دارند؟ یا اینکه چون عکس سران نظام را در دست دارند پوششان مهم نیست؟
در ضمن راجع به اتفاقات شومی که در دوران این دولت افتاد هم اظهار نظر بکنید بی زحمت. اتفاقاتی مانند اختلاس سه هزار میلیاردی، اختلاس از تامین اجتماعی، اختلاس از شرکت بیمه، اختلاس از بنیاد شهید، دزد از آب در آمدن رییس بزرگترین بانک دولتی، سر پیچی از قوانین، فقر و بیکاری و تعطیلی کارخانه ها، نصف شدن ارزش پول ملی، گرانی سرسام آور و تورم کمرشکن، تحریم و تنگناهای بین المللی، حیف و میل درآمدهای ارزی و ریالی و ....
پاسخ
واقع گرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۷ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۱
يعني تو دوره هاي قبل خواب تشريف داشتيد ببينيد منشاء خيلي از اينها از اون دوره شروع شد . قضيه كرباسچي و جزايري اختلاس بانك صادرات و غيره شروع اين ماجراها بود كه با چراغ سبز دولتهاي وقت كليد مي خورد
Ali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۷ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۱
۵
۱۱
فقط باید مراقب باشیم که جریان اسلام ترکیه ای یا لبنانی در ایران نخواهد پیاده شود
پاسخ
زهرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۸ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۱
۱۹
۸
بزرگترین میراث احمدی نژاد غربال خالص و ناخالص بود و عیار اسلام ناب و انقلاب بیشتر شناخته شد بزرگ ترین میراث انجا بود که مردم دانسته سال ها بدبینی هایشان نسبت به کل نظام از کجا آب می خورد و شک هایشان به یقین تبدیل شد بزرگ ترین میراث انداختن بدلی جات آب طلاگرفته شده در طول 25 سال به زباله دان تاریخ بود بزرگ ترین میراث رو شدن همه اون بافته هایی بود که عده ای می ترسیدند از افشایش و معنای ای سخنان فقط رو شدن دست فلان خاندان نیست بلکه یک جریان فکری است و این مرحله ای درخشان از تاریخ ایران و جهان بود که به دنبالش انقلاب 88 دی ماه در ایران و انقلاب های منطقه و جهان آمد نمی توان این ها را از فریادهای احمدی نزاد در سازمان ملل و لبنان و دانشگاه آمریکا و غیره جدا کرد او نماینده تمام عیار تفکر امام بود و هست خدا عاقبتش را ختم به خیر کند انشا الله
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۸ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۱
با اکثرش خیلی موافقم.
مثبت دادم
دانشجو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۵ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۱
۱۴
۴
یه نکته جالب برای دوستانی که مخالف رییس جمهور نوشتن دارم اونم اینکه چرا رسانه های دشمن هیچوقت به احمدی نژاد طعم نکردند؟؟
هیچوقت نخواستند با سرمایه گذاری روی ایشون به نظام ضربه بزنند؟
اگر ماجرای 11 روز و دیگر مصیبتهایی که به گفته شما بر سر این ملت آمذه است. پس چرا هنوز احمدی نژاد برای غربی ها همون انقلابی رادیکاله. مگه امام نفرمودند که یه راه شناخت درست و غلط توجه به موضع دشمن و شادی و عصبانیتهای اونه.
پس لطفا کمی در آرامش و به دور از جنجالهای رسانه ای فکر کنیم. چون برای مومین هر روز عاشوراست و هر جایی که باشند کربلا. پس مراقب باشیم که با دست خوذمان در پازل دشمن بازی نکنیم و ناخواسته همان کاری که دشمن می خواهد یعنی تضعیف دولت را انجام ندهیم. که توبه در مورد گناهان اجتماعی کار صعب و مشکلی است
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۴ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۱
۲۰
۱۲
احمدي نژاد مردشجاعيه فقط پولدارا باهاش مخالفند
پاسخ
سامورایی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۲ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۱
هاشمی ها هم باش مخالفن عجیب ولی بنده خداها پولدار که نیستن محتاجم هستن کاش بخشی از ذکات فطرمون و میدادیم به این خاندان مفلس
دشتستانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۰۹ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۱
۶
۱۷
هنوز مونده تا بفهمید احمدی نژاد چه بلایی سر مردم آورده
مثلا
اقتصاد ایران دیگه پا نخواهد گرفت
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۰ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۱
شما اسلاً مي دوني اغتساد را با چه نوني مينويسند
akbar
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۴ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۱
اقتصاد ایران از زمان هاشمی و خاتمی به هم ریخت و الان هم یه سری مخالف این دولت دارن ضربه به اقتصاد مملکت میزنن . برو خدا رو شکر کن که داریم تو همچین مملکتی زندگی میکنیم نا شکر نباش
بیدار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۰ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۱
۶
۳
احمدی نژاد نه خادمی تمام عیار و نه خائنی تام و تمام است خدماتش بی شمار و اشتباهاتش نیز زیاد و بعضا جبران ناپذیر است اما همین است در دوره غیبت نمیتوان به هیچ کس امید تشکیل حکومتی ایده آل داشت و الا انتظار فرج بی معنی است آدمها را باید با تمام محسنات و معایبشان پذیرفت ولا دچار افراط و تفریط و گاه نا امیدی میشویم. باور ندارید؟ نگاهی به بعضی از نظرات فوق بندازید.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۱ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۱
به نكته ظريفي اشاره كرديد بيدار جان . احسنت
سیّد
NORWAY
۰۳:۱۹ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۱
جناب بیدار !!
بسیار رندانه اصل مطلب را نگفتید.
این را که همه میدانند هر کسی بدیها و خوبیهائی دارد ولی در نهایت میتوان برآورد و معدلی از عملکرد هر کسی ارائه داد، لذا انصاف حکم میکرد که شما هم ضمن توضیحات واضحاتتان اشاره ای به نتیجه و معدل عملکرد آقای دکتر بیان میکردید و اینگونه مبهم پیام نمیدادید.
بیدار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۴ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
سلام سید عزیز، از اظهار لطفتان ممنونم ولی فکر میکنم نه رندانه نوشتم نه نوشته ام ازانصاف به دور بود اما حالا که میفرمایید عرض میکنم در مجموع دولت احمدی نژاد عزیز از نگاه من نمره 17 از 20 میگیرند فکر میکنم فرمایشات رهبر فرزانه در جمع اعضای محترم هیئت دولت نیز در مجموع تایید دولت بود و به نقد منصفانه تأکید داشتند به ویژه مثال ایشان به طلای 20عیار در قیاس با طلای 24 عیار کنایه ای بود بر نمره ایشان به دولت.
بیدار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۰ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۱
۱۰
۶
احمدی نژاد مانگار است زیرا:
پروژه هایی را ظرف این دو دوره برنامه ریزی فرهنگ سازی و اجرا کرده است که حرف زدن در مورد انها دل قویترین دولت مردان را می لرزانده و تحسین همگان را بر انگیخته است.
احمدی نژاد مانگار است زیرا:
کابینه اش را به دورترین مناطق روستایی جایی که رنگ حتی هیچ استاندار و شهرداری را به خود ندیده است کشانده و از خدماتش بهره مند ساخته است.
احمدی نژاد مانگار است زیرا:
قطار انقلاب را به تعبیر رهبر فرزانه به روی ریل اصلی خود بازگردانده است.
احمدی نژاد مانگار است زیرا:
نزدیک 8سال است که شبانه روز و با کمترین میزان استراحت بی وقفه به خدمت رسانی عمران و آبادانیاین مرز و بوم همت بگمارد. احمی نژاد همه اینها هست اما در عین حال،
احمدی نژاد مانگار است زیرا:
در لجاجت و پافشاری بر اشتباهاتی فاحش گوی سبقت از همه رؤسای قبلی ربوده است!
احمدی نژاد مانگار است زیرا:
به عنصری مشکوک انچنان دل می سپارد که حاضر مبشود از منویات رهبری چشم پوشد و یا برای تأمین نظر این فرد 11 روز خانه نشین شده و اعتصاب نماید.
و...
پس در دفاع جانانه یا مخالفت بی پروایانه از ایشان دقت کنیم و از مرز انصاف و عدالت خارج نشویم.
پاسخ
احمد67
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۱ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۱
حضرت اقا خیلی تاکید بر دیدن نقاط قوت و ضعف در کنار هم دارن خواهش مکنم دوستان در نظر دادن نه سیاه ببینند نه سفید
بهزاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۹ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۱
۴
۹
بخاطر ولایت فقیه خانه نشینی کرد
بخاطر ولایت فقیه مشاعی را برکنار نکرد تا جایی که خودش استعفا داد
بخاطر ولایت فقیه در مورد مرتضوی حکم دیوان را اطاعت نمی کند
بخاطر ولایت فقیه ...........
پاسخ
دانشجو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۰ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۱
۷
۳
سلام بیدار
در مورد دو مورد آخر؛
احمدی نژاد بعد از تذکر رهبری در جلسه سال گذشته هیئت دولت که فرمودند اشتباهات و کارهایی که نتوانسته اید انجام دهید را بیان کنید، دکتر احمدی نژاد هم در بیشتر سفرهای استانی به قولهایی که داده اند و نتوانسته اند عمل کنند اشاره کرده اند.
در مورد دوم هم یعنی 11 روز ایکاش به توصیه خودتان توجه کنید و از مرز انصاف و عدالت خارج نشوید. عنصر مشکوک تهمت است. چشم پوشی از منویات رهبری تهمتی غیرقابل اثبات است. اینها تلقی رایجی است که رسانه ها آن را جا انداخته اند و به تواتر رسانده اند.
وَلاَ يَجْرِمَنَّكُمْ شَنَآنُ قَوْمٍ عَلَى أَلاَّ تَعْدِلُواْ اعْدِلُواْ هُوَ أَقْرَبُ لِلتَّقْوَى
پاسخ
بیدار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۱ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
سلام دانشجوی عزیز، به نظر شما اصرار بر حفظ فردی که این همه در خصوص او حساسیت ایجاد شده و اسباب ریشخند مخالفان و تردید و دودلی دوستان گشته و رهبری عزیز نیز به همین جهت و یا جهاتی بیشتر مسئولیت های مهم را برای وی به مصلحت ندانسته اند اشتباه نیست؟ ازسوی دیگر بر فرض که جناب مش... فردی مخلص و دلسوز باشند وقتی میبینند شرایط به گونه ایست که وجودش طعنی بر رئیس جمهور تلقی میشود و نقاط قوت دولت را به پاشنه آشیل وی بدل میسازد آیا همان اخلاص و صداقت وی ایجاب نمیکند که از قبول مسئولیت شانه خالی کند؟ به نظر شما آیا نظام بابت حضور ایشان کم هزینه پرداخت کرد؟ بگذریم از مسایلی که حول وحوش اختلاس 3000میلیاردی میگذرد و گمانه زنی ها و مدارک ارائه شده به دادگاه ها وی را از صرفا مشکوک بودن به متهم بودن سوق میدهد. یادتان باشد شک و اتهام در محاکم مساوی مجرم بودن نیست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۸ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۱
یک هزارم ارزشی که احمدی تژاد برای این یارو قائل است اون برای احمدی نژاد قائل نیست. کافی بود برود
مریم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۷ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۱
۹
۲
رییس جمهور مردمی وشجاع فقط احمدی نزاد وبس کسایی که از احمدی نزاد بدشون میاد فقط سرمایه دارا وکسانی هستند که رییس جمهور مانع زياده خواهیشونه
پاسخ
محمد
UNITED KINGDOM
۱۶:۲۸ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۱
۹
۵
عزیزانی که به آقای احمدی نزاد خورده میگیرن کیا هستن؟
کسایی که بیست و اندی سال تو این مملکت از بیت المال خوردن و خوابیدن
و حالا یه سد و دیوار محکمی رو جلوی خودشون میبینن
مناظره آقای کروبی با دکتر رو که یادتون هست؟
ماجرای اون 300ملیون چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟
شما پیشرفت های الآن رو مقایسه کنین با 10 سال پیش
با این همه تحریم و تحدید و تخریب
آیا بهتر نیست بجای تخریب اندکی واقع بین باشیم؟؟؟؟
پاسخ
مددی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۱ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۱
۶
۰
احمدی نژاد در روزگار تفرعنیتی که به وجود امده بود با آمدنش آمد وگفت می توان در دهه سوم انقلاب اسلامی رجایی تر بود.
درود بر احمدی نزاد
بنده شایسته ی خدا هرکس براو تاخت را بخشید ولی گرفتاری او را در ناگواری های روزگار شاهدیم .
پاسخ
مهدي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۵ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۱
۸
۰
ماندگارترين كارهاي احمدي نژاد سفرهاي استاني (بيش از 100 سفر استاني)-داشتن شجاعت در بيان حقايق و بر ملا كردن هويت خائنين به اسلام و بيت المال (خانواده هاشمي رفسنجاني- كروبي - خاتمي و...) - حماسي ترين سخنراني ها در مجامع بين المللي(كه مصداق حرف حق تلخ است مي شود و اكثر نمايندگان كشور ها كه تاب آزادي بيان ايشان را نداشتند جلسات را ترك مي كردند)- مردمي بودن - تواضع -كار شبانه روزي-ساده زيستي - توجه به عوام (در دو دولت قبلي بيشتر توجهشان به خواص بود)مي باشند.
اميدوارم بعد از اتمام دوره ايشان تخريبهاي منافقان (نان به نرخ روز خور ها)شروع نشود.
پاسخ
متی
UNITED STATES
۱۵:۴۶ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۱
۷
۱
ما ایرانی ها هرکسی که خیرمان را میخواهدبرضدش دنبال اغتشاشیم... پس خوشی نسازیم .بدانید هرکی به جز احمدی نژاد در این 7سال حکومت میکرد مملکتمان خیلی بی درو پیکر میشد.
پاسخ
محمدحسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۵ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۱
۶
۱
بدون شک احمدی نژاد هم اشتباهاتی داشته ولی وقتی می خواهیم در مورد عملکرد یک رئیس جمهور حرف بزنیم باید شرایط و موقعیت خاص داخلی و خارجی رو هم در نظر بگیریم به نظر من او یه حرکت بزرگی رو شروع کرده امیدوارم ادامه پیدا کنه
پاسخ
علی
IRAQ
۰۳:۲۷ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۱
۴
۱
تنها دولتیه که کسی چش دیدنشو نداره
چرا ؟؟؟؟
خودتون بکین چون خوب کار کرده و عالی
برید فضاحت های دولت های قبل رو بگید
پاسخ
وهاب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۹ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۱
۴
۱
احمدی نژاد خوب است
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها