أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۷۴۵۸۷
زمان انتشار: ۰۹:۳۰     ۳۱ مرداد ۱۳۹۱
دروغ پردازی های شبکه اتگلیسی به نام مردم:
در این تصویر نوشته است: اینم ماشین عموی من در اهر که به همراه خانه اش ویران شده. هنوز خبری از مسئولین نیست.اینجا آخر دنیاست. جالب است بدانید این تصویر اصلا ربطی به زلزله آذربایجان شرقی و اهر ندارد. تصاویر واقعی را می توانید مشاهده نمایید. تصویر متعلق به خانه در لرستان است که یک لرستانی عزیز هنگام زلزله لرستان در وب شخصی خود آن را به تصاویر کشیده است... اما فاجعه زمانی به اوج خود می رسد که مسئولین انگلیسی شبکه من وتو دچار کمبود مواد خام می شوند و برای بحرانی شدن موضوع مجبور می شوند از تصاویر سوریه استفاده کنند...

سرویس نقد رسانه پایگاه 598/ چندی است که در سایت شبکه انگلیسی من وتو قسمتی با عنوان گزارشگر اضافه شده است. این برنامه (گزارشگر) همان طرح انگلیسی است که در انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 توسط بی بی سی فارسی اجرا شد و سعی داشت اغتشاشات و اعتراضات داخلی را دامن بزند. اما مسئولین انگلیسی شبکه من و تو سعی دارند این قسمت را یک بخش تازه تاسیس معرفی نمایند.

معرفی این برنامه از  زبان مسئولین انگلیسی این شبکه:   

 

 شرایط و ضوابط از زبان مسئولین انگلیسی این شبکه

 

پاسخ به چند سئوال در مورد این بخش توسط مسئولین انگلیسی این شبکه


این بخش (گزارشگر) که به تازگی در برنامه های مدیران انگلیسی شبکه من و تو قرار گرفته است همان اهدافی را دنبال می کند که در انتخابات سال 1388 دنبال شد. مسئولان انگلیسی در حال آماده سازی و مقدمه چینی برای انتخابات آینده ریاست جمهوری هستند.

 در همین راستا برخی از سیاه نمایی هایی که مدیران این شبکه انگلیسی با عنوان این برنامه (گزارشگر) انجام داده اند را خدمت همه مخاطبان ارائه می کنیم. (تصاویر خود گویای حقیقت است به همین دلیل نیاز به توضیح مفصل نیست)

هنگام وقوع زلزله آذربایجان که همه مردم ایران را داغدار کرد:


در این تصویر نوشته است: اینم ماشین عموی من در اهر که به همراه خانه اش ویران شده. هنوز خبری از مسئولین نیست.اینجا آخر دنیاست.

جالب است بدانید این تصویر اصلا ربطی به زلزله آذربایجان شرقی و اهر ندارد.

تصاویر واقعی را می توانید مشاهده نمایید. تصویر متعلق به خانه در لرستان است که یک لرستانی عزیز هنگام زلزله لرستان در وب شخصی خود آن را به تصاویر کشیده است.


پلاک ماشین مورد نظر نیز پلاک 41 است که متعلق به لرستان است.

تصویر بعدی نیز از همین وبلاگ برداشته شده است که البته نشان از ناشی بودن دشمنان این مرز و بوم است. تصویری که در سایت شبکه انگلیسی من و تو بارگذاری شده است.


 مطلبی که زیر این تصویر نوشته شده به شرح زیر است:آسیب به خانه های شخصی اینجا خانه خاله من است در اهر آذربایجان شرقی. طبق گفته مسئولین جمهوری اسلامی به خانه های شهری هیچ آسیبی وارد نشده است. پس یا اینجا اهر نیست و یا مسئولین جمهوری اسلامی دروغگو هستند. نمی دانم مسئولین جمهوری اسلامی چه اصراری به دروغگویی دارند.

اما تصاویر اصلی.

همان طور که گفتید اینجا اهر نیست. اما دروغگو رویش سیاه است.

 

اما فاجعه زمانی به اوج خود می رسد که مسئولین انگلیسی شبکه من وتو دچار کمبود مواد خام می شوند و برای بحرانی شدن موضوع مجبور می شوند از تصاویر سوریه استفاده کنند.


سیاه نمایی که در این تصویر انجام شده به شرح زیر است:

وقتی امکانات نباشد مردم مجبورند با حداقل امکانات و وسایل موجود مجروحین را مداوا کنند. پول نفت ما را کجا خرج می کنند؟ مردم از گرسنگی مردند.

تصویر سایت اصلی


تصویر اصلی


اما از آن جایی که دشمنان ملت ایران همیشه احمق بوده اند این فاجعه از این هم بدتر می شود و تصویری از تصاویر سوریه پخش می شود که مسئولین انگلیسی این شبکه انگلیسی حتی به لباس آنها نیز توجه نمی کنند و دم خروسشان بیش از پیش بیرون می زند.




 سیاه نمایی که در زیر این تصویر انجام شده است به شرح زیر است: وقتی کسی فریاد رس نیست مردم باید به سرو صورت خود بزنند و خودشان به فکر خودشان باشند. یالغوز آذربایجان (آذربایجان تنهاست)

اما تصویر سایت اصلی


اگر کمترین دقتی به تصویر بیاندازید دم خروس مسئولین انگلیسی شبکه من وتو را خواهید دید (نمی دانم از کی تا حالا مردم آذربایجان عرب شده اند؟)


اما سوتی بعدی متعلق به روز جهانی قدس است که این شبکه انگلیسی مانند سایر شبکه ها نه تنها حضور مردم ایران را در این روز نخواستند ببینند که سعی کردند با سیاه نمایی حضور مردم را دراین روز به شکل های مختلف زیر سئوال ببرند.

 

مسئولین این شبکه انگلیسی در راستای زیر سئوال بردن روز جهانی قدس اعلام کردند:  مسئولین جمهوری اسلامی در این روز با پخش شربت و شیرینی مردم را به خیابان ها کشانده اند. این خود بزرگترین توهین به فهم وشعور ملت ایران است. اولین سوتی که در این دست و پا زدن های مسئولین انگلیسی من و تو مشاهده می شود این است که روز قدس جمعه آخر ماه مبارک رمضان برگزار می شود و در این روز مردم روزه اند. دوم اینکه این تصاویر ربطی به روز قدس ندارد سند آن به شرح زیر است:


 

تصویر اصلی



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۶ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۱
۶۶
۲۴
خيلي باحال بود . مرسي . ما كه بهشون دسترسي نداريم ،خوبه اينا رو يه جوري به گوش خودشون برسونين كه بقيه بينندگان شبكه هم ببينند و متوجه بشند . بخصوص اين آخريه خيلي جالب بود : پخش كيك و شربت در ماه رمضان !
پاسخ
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۵ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
کثافت ترین موجودات زمینن.همه حرفاشون ملعونا دروغه یه مشت هرزه بی هویت شیاطین انس.رییس شبکه مرجان و داداششن که باباشون صاحب یکی از بزرگترین کانالای انحطاط بشریت!یعنی پورنو هست.تو زندگیم از اینا آشغالتر ندیدم لعنتیای مزدور انگلیس کثیف
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۶ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۱
۵۵
۶۲
مشکلشون اینه که مردم ایران چشم وگوش و عقل دارن و نیاز ندارن کسی از اون سر دنیا بهشون بگه تو ایران چه خبره!بهتره برای ما اوضاع لندن و نیویورک را گزارش کنن.
پاسخ
فاطمه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۷ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۱
اینایی که رای منفی میدن ظاهرا ایرانی نیستن و چشم و گوش هم ندارن......
محمد
SWEDEN
۰۳:۴۹ - ۰۳ دی ۱۳۹۱
خانم فاطمه لطفا شما به تمام عکس ها و اسنادی که اینجا بهش اشاره کرده توجه کنید آخه چقدر از روی لجاجت بنی اسرائیلی حرف میزنید ، یه کور و کر هم با درک این اسناد و عکس ها تصدیق میکنه دروغ های شبکه من و تو رو اونوقت تو میای از رای های منفی حرف میزنی که میتونه کار امثال تو و خود کارکنان شبکه من و تو ِ ، اگه درک و منطق داشته باشی عکس های مستند رو میبینی نه یه سری لایک و دیس لایک رو انصاف و منطق در گرانیست که مطمئنن به کرکس ندهندش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۸ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۱
۴۴
۵۰
بی بی سی حیا کن مملکت و رها کن - بعضی ها چقدر عقب افتاده فکری هستند که اینها را باور می کنند ، پسر 7 ساله من از اینها بهتر می فهمه و بهشون می خنده
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۶ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۱
گلم مال شبکه من وتو هستش چه ربطی به بی بی سی داره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۹ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۱
۳۵
۲۰
خاااااااااااااااااااااک
پاسخ
مصطفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۲ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۱
۴۳
۲۷
خداییی خیلی احمقناااا...خیلـــــــی کدنن...هر چندبا عرض معذرت از یه زن احمقی بنام گوگوش.. با اون شبکه چرت توقعی نیست ....واقعا باعث تاسف...... ایشالا به هلاکت برسه.....
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۷ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۱
کودن تر اونایین که...
akbar
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۷ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۱
خانم خرگوش ببخشید گوه گوش ای بابا گوگوش چی حالیشه بابا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۱ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۱
اگه نظر میخواین این توهینا واسه چی !!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۴ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۱
۳۸
۳۳
کسانی که میخان واقعیات رو وارونه جلوه بدن نهایتن ته چاه جهل و فساد خودشون میمونن .
پاسخ
ناشناس
UNITED STATES
۱۹:۰۲ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۱
۳۹
۲۴
وای خدا کلی خندیدیم تروخدا تو تلویزیون هم پخش کنید مردم بشنون
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۵۶ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۱
البته خنده چیز خوبیه ولی توی تلویزیون پخش کنن مردم می بینن نه اینکه بشنون!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۹ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۱
۲۷
۱۸
خیلی عالی بود
شما که بخش فیلم و اینها دارید بدید از این مطلب های اینجوری کلیپ بسازند. پخش کردنش بین مردم راحت تره
پاسخ
دایی جون ناپلون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۶ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۱
۲۳
۲۲
یادتون نره وقتی خبرگزاری ها آزادانه نتونن خبر تهیه کنن هر خبری رو پخش میکنن.
به خبرنگاران خارجی مجوز بدید بعد اگه حرف بی ربط زدن اونوقت نقد کنید .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۵۸ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۱
اولا: نزدیک پنجاه خبرگزاری خارجی از اروپایی و آمریکایی و... در ایران فعالیت دارن، دفتر و خبرنگار دارن و...
ثانیا: از کی تا حالا شبکه خانوم گوگوش شده خبرگزاری؟؟؟!!!
هموطن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۹ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۱
۲۶
۲۱
من فكر ميكنم كه بيشتر مردم ايران ميدانند كه هدف اين شبكه فقط و فقط ناميد كردن مردم ايران ميباشد و واقعأ يك سرى وطن فروش در اين شبكه برنامه اجراء ميكنند و هدفشان بزرگنمايى مشكلات ميباشد و فقط به فكر خودشان هستند ولى از طرفى نيز واقعأ صدا و سيما بايد سعى كند كه برنامه هاى جالبى نشان دهد و همينطور اخبار را با واقعيت به سمع مردم برساند تا مردم جذب اين كانالها نشوند
پاسخ
دشتستانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۰۵ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۱
۲۵
۲۴
این بی چاره ها نمیدونن از کلافگی چکار کنن
الان به غلط کردن افتادن
مطمئنا نفسای آخرشون رو میکشن
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۰ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۱
۱۹
۵۱
من فكر مي كنم كه بايد غير از سياه و سفيد رنگ ديگري وارد شود. آلان رسانه هاي فارسي زبان به دو گروه موافق و مخالف نظام تقسيم شده اند. رسانه هاي وابسته به صدا و سيماي موافق نظام و تمامي رسانه هاي خارج از ايران جزء مخالفين نظام هستند.
براي كاهش تأثيري گذاري رسانه هاي خارج از مرزها و پوشش خبري و مناسب براي 78 ميليون فارسي زبان در ابران- سي ميليون در افغانستان- 10 ميليون در تاجيكستان و ميليون نفر ديگر در هند، پاكستان، عراق و تركيه و ساير نقاط عالم پيشنهاد مي كنم كه شبكه هاي تلويزيوني مستقل عربي زبان منطقه همانند المنار- الجديد- الفرات- الميادين و... بخش فارسي را راه اندازي نمايند كه خط سومي را در منطق تبليغ نمايند. نتيجه اين كار كاهش تأثيري گذاري شبكه من و تو و ساير تلويزيون هاي شبيه به آن خواهد بود.
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۰ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۱
دوست عزیز 78 میلیون فارس زبان در ایران !!!!
مردم شمالغرب ایران ترک ، بخشی از غرب ایران کرد زبان ، جنوبغرب کشور عرب ، جنوبشرق کشور بلوچ ، در مرکز و شمالشرق کشور ترکمن و قشقایی هستند . خدا نیاورد روزی را که امثال جنابعالی بر مملکت حکومت کنند .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۶ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۱
اقای رضا گیلکها ومازنیها رو یادت رفت اما یاداوری کنم همه اینا جزو مملکت ایران وفارسی زبونها محسوب میشن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۰۰ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۱
در جواب آقا رضا می گویم که درست می گویید ولی آنها هم فارسی می شنوند و فارسی سخن می گویند. همین طور زبانهای کردی و بلوچی که اصلا زیر مجموعه زبان فارسی است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۹ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۱
۴۰
۲۲
چارتا ادم بیکار از همجا رانده شده امدن شبکه من وتو راه انداختن خوب چیکار کنن تو شهر غریب برن ......بدهندتا اموراتشان بگذر ه خوب یه جوری باید پول در بیارند دیگه حالا با دروغ یا راست
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۳ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۱
مگه شما واسه گذران امور....میدی?
سید رصا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۵ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۱
۱۳
۸
هر وقت خبرنگارهای ما آزادانه توی کشورهای غربی تونستن بچرخن، اونوقت میشه توقع داشت، وقتی هیچ کدوم از مسئولان کشورهای غربی حاضر به مصاحبه با خبرنگار ایرانی نمیشن...
پاسخ
ali
TURKEY
۱۹:۱۳ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۱
۸
۷
? :Djalebe kare khodeton nabashe ooonvagt
پاسخ
امید
FRANCE
۱۹:۲۲ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۱
۱۹
۲۳
خاک بر سر ...تون. جالبه که فقط کامنتای موافقتونو نشون میدین. خب ... با نماد منفی کنار کامنتا چکار می کنید. مشکل شما اینه که مثل شریعت مداری مدیر ... کیهان چشمتونو روی حقایق بستین.
حالا این عکسای به اصطلاح شما قلابی مال زلزله آذربایجان نباشه مال درود لرستان باشه. مگه فرقی هم میکنه. مال یه مملکت دیگه که نیست.
واقعا که حماقت شاخ و دم نداره. فقط کافیه برید تو آینه نگاه کنین....
البته معلومه که این کامنت هم نشون داده نمیشه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۹ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۱
آدم بی ادبو بی ادبا هم دوست ندارن.
خیلی سادس
محمد
SWEDEN
۰۳:۵۹ - ۰۳ دی ۱۳۹۱
آقای امید خان نماد منفی کنار کامنت ها همونطور که شاید عقل داری و میبینی هر نفر میتونه هزارتا منفی و یا مثبت بذاره و ما اصلا به منفی و مثبت کار نداریم اصل موضوع و مطلب مهمه که اراجیف شبکه من و تو رو با سند نشون میده حالیت شد هالوووووو
محمد
SWEDEN
۰۴:۰۱ - ۰۳ دی ۱۳۹۱
تازه تمام این تناقض ها نشون میده شبکه من و تو چقدر پیزولی و دروغگو هست ، و اینکه وقتی عکس پخش شربت رو به ماه رمضون نسبت میده مشخصه چقدر کودن و احمق تشریف دران اون موقع میان اتقا خبر و تفسیر خبر راه میندازن و مردم رو نصیحت میکنن خاک تو سر کسی که حرف اون کودن ها رو قبول داره
ناشناس
UNITED STATES
۱۹:۴۹ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۱
۲۴
۸
برادران اطلاعات خوب این ها را سر کار گذاشتند آورین
پاسخ
ایرانی
UNITED KINGDOM
۱۵:۰۴ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۱
۱۸
۵
تا وقتی که در این کشور فقط یک رسانه آن هم به نفع دولت و به ضرر مردم اخبار را منعکس کند بهتر از این پیش نخواهد آمد
از آن طرفیها که توقعی بیش از این نیست اما صدای دل مردم آن چیزی نیست که صدا و سیما پخش می کند
فقط اقتصاد اروپا و آمریکا مشکل دارند اما اینجا هیچ مشکلی نیست!!!!!!!!! جز مسئول دزد که مجازات نخواهد شد(خاوری نمونه اش)
پاسخ
مجید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۷ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۱
۱۶
۰
خیلی با حال بود/ممنون
پاسخ
ناشناس
UNITED STATES
۲۱:۲۲ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۱
۳
۱
من و تو هم یه بودجه ای داره که برا حفظ منافع اونا هرکاری می کنه درست شبیه صدا و سیمای خودمون که زلزله رو پوشش نمی ده و خنده بازار پخش می کنه
پاسخ
تواب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۸ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۱
۱۶
۲
دروغگو دشمن خداست....
ببین چطوری با مردم بازی میکنن...
دست این روباه پپیر خیلی وقته که رو شده...
پاسخ
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۸ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۱
۱
۲
شاید این حرفاش الکی باشه ولی این که کاری به مردم ندارند و مردم را تا وقتی می خواند که قدرتشون سر جاش باشه
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۳ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۱
۲
۲۶
نفهم خودتونید اگه راست می گید چرا رای منفی رو که وارد می کنیم قبول نمی کنید مسخره های ابله
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۸ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
۱۵
۲
بابا این شبکه من و تو خیلی شوته! کلا از مرحله پرته. توی باغ نیست بیچاره. ولش کنید
پاسخ
پروانه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۹ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
۲۳
۱
به نظر من این سیاه نمایی ها فایده نداره چون هیچوقت خورشید پشت ابر نمی مونه حقیقت بلاخره معلوم میشه
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۹ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۱
۲۷
۱
من و تو شده تو منی دهشی،که دیگه نمی ارزه.بی بی سی،می بی سی،سی سی سی ،دی ال سی(اٍ اینکه برای بازی میاد؛آره دیگه اینها همشون بازی هستن ، آمریکا برو بازی جدید بساز دیگه واسه اینها dlc نده بیرون همش ضرره از ما گفتن بود،هرچند بازم هیچ غلطی نمی کنی یونایتد استید آف ریکا!!!.)
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها