أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۷۴۶۸۲
زمان انتشار: ۱۲:۲۹     ۳۱ مرداد ۱۳۹۱
اخبار بدست آمده از بازگشت بی سر و صدای فائزه هاشمی به ایران در شامگاه یکشنبه 29 مرداد ماه حکایت دارد.
محدوده ، اخبار بدست آمده از بازگشت بی سر و صدای فائزه هاشمی به ایران در شامگاه یکشنبه 29 مرداد ماه حکایت دارد.

 مشاهدات برخی از حاضرین در فرودگاه "امام خمینی" حاکی از آن است که فائزه هاشمی بعد از سفر دو هفته ای به لندن شامگاه یک شنبه در حدوده ساعت سه و نیم بامداد از طریق پرواز امارات متحده عربی، بدون هیچ همراهی و به صورت چراغ خاموش وارد تهران شده است.

 وی که از هفته دوم مرداد ماه به منظور باز دید از مسابقات المپیک و عیادت فرزند خود به انگلیس رفته بود از طریق یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس به صورت مخفیانه وارد کشور شده است.

با پیگیری های ویژه تاکنون نتوانسته  توسط مراجع ذی صلاح صحت و سقم این خبر را تائید کند اما به نظر می رسد با توجه به خروج مخفیانه وی به خارج از کشور این بار هم فائزه هاشمی به صورت چراغ خاموش وارد کشور شده باشد.

لازم به یاد آوری است که سفر فائزه هاشمی به لندن مورد اعتراض طبقه های مختلف جامعه قرار گرفت تا جایی که برخی از شخصیت های سیاسی با مصاحبه های رو شنگرانه به خروج غیر قانونی این مجرم امنیتی که تاکنون دوران حبس خود را نگذرانده اعتراض کرده اند.
باید ابراز امیدواری کرد که با بازگشت وی به کشور مراحل قانونی اجرای احکام اعمال مجرمانه وی توسط دستگاه های ذیربط اجرا شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
مرد بارانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۵ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۱
۳
۲
چرا الکی کار رو هیجانی می کنید خدا وکیلی خودتون خنده تون نمی گیره؟
خودتون بخونید چی نوشتید؟(با پیگیری های ویژه تاکنون نتوانسته توسط مراجع ذی صلاح صحت و سقم این خبر را تائید کند اما به نظر می رسد با توجه به خروج مخفیانه وی به خارج از کشور این بار هم فائزه هاشمی به صورت چراغ خاموش وارد کشور شده باشد.)
خروج مخفیانه- برگشت با چراغ خاموش- مراجع ذی صلاح
رییس جمهور نیست که با تشریفات بره و بعد با کنفرانس خبری برگرده!!!!
وقتی رفت گفتید فرار کرده از دست قانون حالا هم که برگشته می گید چرا برگشته؟؟؟
شما دوست داشتید خارج بمونه تا هفته ای 5 تا خبر علیه اش کار کنید حالا از این ناراحتید؟
لطفا این نظر را منتشر کنید
پاسخ
ناشناس
FRANCE
۲۲:۵۷ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۱
۳
۳
شرم آوره تا توانستید جوسازی کردید که نمیاد و... حالا که اومده هم میگید چراغ خاموش اومده! چراغ روشنش چطوره؟... خسته نمیشید؟ خجالت نمیکشید؟ از این همه تهمت و دروغ و جوسازی و تخریب برعلیه هاشمی و خانوادش؟ مرض هاشمی ستیزی دارید؟...فردای قیامت چی جواب میدید؟!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۶ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
ای بابا! این حضرات ناشناس و بارانی عزیز کاسه داغ تر از آش هستند یا وابسته به خاندان آقای هاشمی؟ ببین دارن چه گریبانی چاک می دهند بابت حمایت از خانواده هاشمی!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها