يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۴۷۷۰
زمان انتشار: ۱۹:۲۷     ۳۱ مرداد ۱۳۹۱
مهدوي کيا تا کنون 4 بار در دربي پايتخت حاضر بوده و در هر 4 مسابقه با پرسپوليس ، پيروزي را جشن را گرفته است .

پس از احمدرضا عابدزاده که هرگز در زمين مسابقه شکست در دربي پايتخت را تجربه نکرد، مهدي مهدوي کيا هم با يک رکورد خارق العاده به استقبال دربي 75 مي رود.

مهدوي کيا تا کنون 4 بار در دربي پايتخت حاضر بوده و در هر 4 مسابقه با پرسپوليس ، پيروزي را جشن را گرفته است .

نخستين حضور او در دربي تهران، 27 مهر سال 1375 بود که سرخپوشان با تک گل ادموند بزيک استقلال را شکست دادند. 20 تيرماه 1376 نيز پرسپوليس با حضور مهدي مهدوي کياي جوان با 3 گل استقلال را در هم کوبيد. مهدوي کيا به همراه ادموند بزيک و طاهرزاده يکي از گلزنان پرسپوليس در آن مسابقه بود.

مهدوي کيا آخرين بار پيش از رفتن به بوندس ليگا؛ 22 آبان سال 1377 در دربي پايتخت به ميدان رفت و پرسپوليس موفق شد با تک گل مهدي هاشمي نسب رقيب ديرينه خود را شکست بدهد.

مهدوي کيا در سال 90 پس از 13 سال به پرسپوليس بازگشت و در دربي 74 در شرايطي که پرسپوليس با 2 گل از حريف عقب افتاده بود و با اخراج مهرداد اولادي 10 نفره بازي را دنبال مي کرد، با حضور مهدوي کيا و ايمون زايد ورق برگشت و در کمتر از 10 دقيقه با هت تريک مهاجم ايرلندي - ليبيايي، چهارمين پيروزي مهدوي کيا با پرسپوليس در دربي پايتخت ثبت شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها