يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۴۸۰۱
زمان انتشار: ۲۰:۲۱     ۳۱ مرداد ۱۳۹۱

تیم فوتبال استقلال از ساعت 18:30 امروز در کمپ مرحوم حجازی در حالی تمریناتش را پیگیری کرد که خسرو حیدریغایب بود. امیر قلعه‌نویی درباره این بازیکن اعلام کرد که حیدری تا سه هفته از میادین دور خواهد بود.

* حضور نیکی کریمی در تمرین امروز استقلال باعث تعجب تماشاگران و خبرنگاران رسانه‌های گروهی شد. کریمی که به همراه گروهش برای تهیه یک برنامه مستند فوتبالی به محل تمرین آبی‌پوشان آمده بود با استقبال چشمگیر عکاسان روبرو شد و مجبور شد به گوشه‌ای از زمین برود و به دور از چشم نمایندگان اصحاب رسانه به تهیه گزارش بپردازد.

* با توجه به اینکه تمرین آبی‌پوشان فردا و پس فردا پشت در‌‌های بسته برگزار می‌شود، حدود 300 نفر از هوادارن این تیم با حضور در کمپ مرحوم حجازی به تشویق بازیکنان و کادر فنی پرداختند. طرفداران تیم استقلال از جواد نکونام درخواست می‌کردند روز جمعه دروازه پرسپولیس را باز کند. در بخش دیگری از شعارها، آنها نیکی کریمی را به شدت تشویق کرده و او را استقلالی خطاب کردند.

* امیر قلعه‌نویی در ابتدای تمرین امروز حدود 10 دقیقه با بازیکنان تیمش صحبت کرد و از اهمیت بازی با پرسپولیس برای آنها سخن گفت. قلعه‌نویی خطاب به بازیکنان استقلال اعلام کرد که این بازی برای طرفداران حکم مرگ و زندگی را دارد و باید 3 امتیاز را از پرسپولیس بگیرند.

* گروه تصویربرداری مستند فوتبال به کارگردانی کریمی در طول برگزاری تمرین امروز مصاحبه‌هایی را با بازیکنان استقلال داد.

* در اواخر تمرین آبی‌پوشان طرفداران تیم استقلال علیه پرسپولیس و سردار رویانیان شعار می‌دادند و به تشویق فتح‌الله‌زاده می‌پرداختند. آنها همچنین علیه علی کریمی شعار می‌دادند و جواد نکونام را مورد تشویق قرار می‌دادند.

* تمرین تاکتیکی آبی‌پوشان که بیشتر به پاس‌های کوتاه، ارسال از جناحین و تمرین شوت‌زنی اختصاص داشت ساعت 19:55 به پایان رسید.

تیم فوتبال استقلال روز جمعه در ورزشگاه آزادی از ساعت 18 و در دربی هفتاد و پنجم به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

 

 

منبع: فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها