أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۷۵۸۷۳
زمان انتشار: ۱۳:۰۶     ۰۶ شهريور ۱۳۹۱
خراسان در خبرهای ویژه خود نوشت :

نامه نگاري 3 مسئول ارشد براي بازنشسته شدن يک کارمند

بر اساس بررسي هاي يک نهاد دولتي، بازنشستگي يک خانم کارمند مشغول به فعاليت در يک اداره ابتدا در فروردين ماه سال جاري توسط يک معاون وزير، از وزير مربوطه درخواست شده و وزير نيز اين درخواست را در ارديبهشت ماه به يک مسئول ارشد نهاد رياست جمهوري ارجاع مي دهد. مسئول سوم نيز اين نامه را در خردادماه به مدير ارشد ديگر در رياست جمهوري محول کرده و در نهايت، اين کارمند در تيرماه موفق به کسب نظر مساعد همه مسئولان ارشد براي بازنشستگي مي شود.


سپرده هاي خارجي ايران در خدمت شرکت‌هاي صادراتي

يک مقام ارشد دولتي با ارسال نامه اي به مسئولان اقتصادي کابينه و وزير خارجه از آنها خواسته است امکان اجراي مکانيزمي را بررسي کنند که بر اساس آن، شرکت هاي توانمند داخلي در امر صادرات خدمات فني و مهندسي، بتوانند از منابع مالي جمهوري اسلامي ايران در ساير کشورها به عنوان آورده طرف ايراني استفاده کنند.


رويوران: اوضاع لبنان بسيار حساس شده است

در همين ارتباط حسين رويوران کارشناس مسائل خاورميانه در گفت وگو با خراسان با بيان اين که سفر معاون وزير امور خارجه ايران به لبنان در راستاي سفر اخير دکتر جليلي به لبنان صورت گرفته است اظهار داشت: در هفته هاي اخير وضعيت بسيار حساس شده و آثار کشمکش هاي سوريه را در لبنان مشاهده مي کنيم به خصوص زد و خوردهايي که در شمال لبنان رخ داده است اين وقايع نشان مي دهد در اين منطقه از لبنان ستون پنجمي فعال است تا اوضاع لبنان را تحت تاثير قرار دهد و به نوعي نيروهاي مسلح و معارض در سوريه را حمايت کند. وي افزود: در چنين شرايطي و با توجه به حساس بودن اوضاع سوريه و لبنان ضروري است که بين مقاومت در لبنان و جمهوري اسلامي ايران رايزني و مشورت هايي صورت بگيرد به ويژه آن که مي دانيم هدف آن چه که در سوريه و لبنان رخ مي دهد ضربه زدن به مقاومت است. اين کارشناس خاورميانه با بيان اين که شرايط فعلي اقتضا مي کند که رايزني ها بين ايران و لبنان برقرار باشد تاکيد کرد: سفر ماه گذشته دکتر جليلي دبير شوراي عالي امنيت ملي به لبنان و اعلام حمايت قاطع ايران از محور مقاومت مشخص کرد که ايران در قبال توطئه هايي که از سوي پيمان ناتو و غرب و برخي از کشورهاي عربي در سوريه و لبنان صورت مي گيرد به عنوان عضو اصلي مقاومت بي تفاوت نخواهد بود. رويوران اضافه کرد: به نظر مي رسد سفر امير عبداللهيان به لبنان در راستاي سفر دکتر جليلي و به همين دليل صورت گرفته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها