يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۷۰۵۰
زمان انتشار: ۱۹:۵۸     ۱۲ شهريور ۱۳۹۱
صراط - پس از به قتل رسیدن ندا آقاسلطان شهروند ایرانی به دست عوامل خارج نشین ، عوامل بیگانه بلندگوهایشان را در دست گرفتند و با نشان دادن تصاویر و کلیپ های مختلفی که از زاویه های گوناگون از لحظه به قتل رساندن ندا آقاسلطان تهیه کرده بودند سعی در جو سازی و به دست گرفتن فضای روانی جامعه نمودند .
 
در همان ایام و در گیر و دار اتهام زنی رسانه های بیگانه به جمهوری اسلامی پیرامون کشته شدن این دختر معترض! یک عکاس و خبرنگار سودجو با نام کاسپین ماکان که از اتفاق دوست پسر ندا آقاسلطان نیز بود، با در دست گرفتن تلفن و تماس با خبرنگاران شبکه های خارجی کشته شدن دوست دختر خود را به حکومت اسلامی نسبت داده و به دروغ پراکنی پرداخت. هرچند که خانواده ندا آقاسلطان از این امر اطمینان نداشتند و هیچ صحبتی به میان نیاوردند، اما این خبرنگار جاسوس که بعد ها شماره عضویت رسمی اش برای موساد در اینترنت انتشار یافت، با انعکاس تصاویری خصوصی از ندا آقاسلطان که بعدا اعتراف کرد آن ها را در منزل شخصی اش از دوست دخترش گرفته است راه خود را برای خروج از ایران و ورود به کشورهای غربی باز کرد. وی نه تنها موفق شد اقامت کانادا را به دست آورد بلکه به اسرائیل رفته و با شیمون پرز دیدار خصوصی برگزار کرد .
 


 
به گزارش سرویس سیاسی صراط، چندی بعد بعد مسیح علینژاد خبرنگار جاسوس بی بی سی در سایت های خبری منتشر کرد که کاسپین ماکان نامزد ندا نبوده و با اشاره به اینکه هدا آقا سلطان -خواهر ندا- در ایمیلی که برای وی ارسال کرده بیان داشته که "کاسپین تنها دوست پسر ندا بوده و چند روز پیش از کشته شدن ندا به دلیل اینکه حاضر نشده به ندا در درگیری ها بپیوندد، ندا از او جدا شده و دیگر رابطه ای با هم نداشته اند! "
 
اما تنها چند روز بعد از انتشار این ماجرا توسط علینژاد تکذیبیه ای در این باره از سوی خانواده ندا منتشر شد. مادر ندا به بی بی سی فارسی گفت: "کاسپین و ندا با هم نامزد بودند و اگر ندا کشته نمی شد، حتما با هم ازدواج می کردند" در ادامه خواهر ندا هم افزود:  "من چنین حرفی نزده ام و تنها گفته ام که کاسپین خودش را خراب کرد که به اسرائيل رفت. او نماینده ما نیست!‌"
 
در ادامه این کش و قوس ها مادر ندا که به چهره ویژه شبکه های ضد انقلاب تبدیل شده بود در مصاحبه با سایت های خبری متعلق به فتنه گران گفت : "من در زمان رای گیری انتخابات در شمال بودم. خودم رای دادم. بعد از ظهر بود که ندا با من تماس گرفت و گفت که قصد دارم رای بدهم. اما زمانی که به مراکز رای گیری مراجعه کردم متوجه شدم همه جا بسته است! "
 
در همین روزها پدر ندا نیز به جرگه مصاحبه شونده ها پیوست و در گفتگویی با یکی از شبکه های سلطنت طلب اضافه کرد: " ندا اصلا رای نداده بود و سبز نبود! نه ندا سبز بود و نه خانواده ام!‌ ما هیچکدام سبز نیستیم"


در همین حال خواهر ندا آقاسلطان در دنیای نت و مخصوصا در فیس بوک خود از طریق پیام های فیس بوکی برای کاربران فیس بوک توضیح می دهد که : "ندا تا می توانست ما را منع می کرد از رای دادن! ولی ما حرفش را گوش نکردیم!‌ ما رای دادیم! ولی ندا اصلا رای نداد!"

نکته جالب توجه در این میان علاقه برادر ندا آقاسلطان به دکتر احمدی نژاد و مخالفت شدید وی با خاتمی بود . محمدرضا در نمایه فیس بوک خود در ایام انتخابات نوشت: این آقای استاد خاتمی از روز اول رسالتشون تو این مملکت مشخص بود اما ما همیشه عقلمون به چشممونه ... اگه قرار باشه تو این مملکت به کسی اعتماد کنم حتما اون آدم احمدی نژاد خودمونه چون هر چی که باشه رو راسته ... نه اینکه مثل استاد خاتمی که از روز اول کلاه سر این مردم گذاشت و هنوز هم دست از این کارش بر نمی داره و جالب تر از استاد خاتمی دوستانی هستند که هنوز این آقا رو قبول دارن و بهش امید دارن ... غافل از اینکه خاتمی بزرگترین خیانت ها رو به این کشور و این ملت کرد با دور از جون خر فرض کردن ملت ... بالاخره هم تیمی هاش هم (پرزیندت سبز) مثل خودشن... هیچ وقت به این آدمها امیدی نداشتم و تا آخر عمرم هم نخواهم داشت... اگه یه روزی این ملت به این نتیجه رسیدن که فقط خودشون میتونن سرنوشتشون رو تغییر بدن ما هم کنارشون وایمیستسم و اگر نه که موسوی زنده یا مردش واسه من فرقی نمیکنه...ما زندگیمون رو میکنیم "




در ادامه حمایتهای خانواده آقا سلطان از احمدی نژاد و پشیمانی شدید از همراهی با موسوی هدا آقاسلطان که به گفته خودش به میرحسین موسوی رای داده بوده چنان از عمل خود پشیمان شده است که بر روی این نظر برادرش لایک زده و موافقت خود را با نظر او را نشان داده است.
 


 اما پس از آنکه برخی از چهره های همراه فتنه از جمله مهدی خزعلی و یا دوربین های شبکه های خبری ضدانقلاب به خانه ندا آقاسلطان راه یافتند خانواده او نیز دوباره تغییر موضع دادند و به جای صحبت کردن از ندا به خودشان پرداختند! البته به لباس های ندا و آرایش خود هم اشاراتی را داشتند!
 

ماد ندا در حال نشان دادن لباس خواب دختر مرحومش
 


خواهر داغدار ندا در حال گفتگو با خبرنگار بیگانه

دوربین را بر روی لباس ها و دامن های کوتاه ندا زوم می کنند و می گویند که ندا چه علاقه شدیدی به رقص عربی داشته است و با این دامن های کوتاه و برای همه عربی می رقصیده است!






تصاویری که پیش  از این خانواده ندا مدعی شده بودند توسط دوست پسر ندا از منزلشان ربوده شده و از کاسپین ماکان گله کرده بودند در فیلم پخش شده از بی بی سی به نمایش در آمد!




 
 ناراحتی خانواده آقا سلطان از دوست پسر ندا به جایی رسید که هدی در صفحه فیس بوکش اینگونه علیه نامز -دوست پسر- خواهرش نوشت: "به خدا این آدم فقط خودشو به ندا چسبوند . بدون هیچ پیشینه سیاسی" - اون نامزد ندا نبود دوست بودن یک هفته آخر هم ارتباطی با هم نداشتن فقط به خاطر اینکه آقای ماکان به اتفاقات افتاده کاملا بی تفاوت بود و حتی یک تظاهرات هم با ندا به خیابون نرفت"
 
 

البته از این نکته نباید غافل شد که مسئله علاقه هدا آقاسلطان به اغتشاشات و منفور بودن کاسپین ماکان در چشم او بدلیل عدم حضور وی در آن درگیری های کذایی هم ممکن است جزو هزاران دروغی باشد که از سوی این خانواده مطرح شده است .

 ماجرا جایی جالبتر می شود که تصاویر خصوصی ندا توسط دوست پسرش در اینترنت منتشر شده و چگونگی تهیه این تصاویر نیز در توع خود جالب توجه است . جایی که ندا به راحتی خود را در مقابل دوربین عکاسی دوست پسرش قرار می دهد تا شاید در آینده این تصاویر سودی برای عکاس آن داشته باشد .



 

 


خواهر ندا آقاسلطان خود در مصاحبه ای گفته است که کاسپین ماکان از کشته شدن ندا آقاسلطان بی خبر بوده است و فردای روز از دست رفتن ندا خودش با موبایل ندا به کاسپین زنگ می زند و خبر کشته شدن ندا را به او می دهد!
با این وجود اگر این دو با هم رابطه ای نداشته اند و خواهر ندا نیز می دانسته که کاسپین خودش را به او چسبانده است، چطور می شود که با او تماس می گیرد و او را از جریان با خبر می سازد؟!
ظاهرا برادر و خواهر ندا آقاسلطان بر خلاف آنچه که مردم می پندارند دچار غم از دست دادن خواهرشان نیستند!‌ از همان روزهای اول خاکسپاری تا امروز تنها و تنها به انتشار تصاویر خود از مهمانی های مختلف پرداخته اند.
و مضحک تر آنکه تصاویر منتشر شده در فیس بوک این خواهر و برادر حاکی از آن است که این خانواده به همراه اقوامشان در سومین سالگرد کشته شدن خواهرشان ندا، نه تنها مراسم یادبود برگزار نکرده اند؛ بلکه یک مهمانی مختلط برپا کرده و یاد ندا را اینگونه زنده نگه داشته اند . . .

تاریخ این عکس مربوط به ۲۰ ژوئن ۲۰۱۲ است؛ یعنی برابر با ۳۰ خردادماه!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محمد امین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۸ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۱
۳
۱
گرچه سیاست خیلی پیچیده است. ولی خدا لعنتشان کند که کشور رو ریختند به هم.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها