أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۸۶۴۶
زمان انتشار: ۱۶:۳۱     ۲۱ شهريور ۱۳۹۱

بولتن نیوز؛ سعید ساداتی - مسیح علی نژاد روزنامه نگار فراری که در خیابان های لندن مشغول خوشگذرانی است؛ شب گذشته در برنامه افق شبکه صدای آمریکا (VOA) موضع گیری تندی علیه سایت بولتن نیوز داشت و با اشاره به سخنان حجت الاسلام شجونی مبنی بر دروغگو و عقده ای خواندن علی نژاد، در حالیکه سعی می کرد با آرامش سخن بگوید مدعی شد نوار ضبط شده صدای شجونی موجود است : «به هر حال و به قول فروغ فرخزاد، تنها صداست که می ماند؛ صدای این مصاحبه نیز موجود است اما ببینید اینها ما را به چه روزی انداختند که به جای تحلیل سیاسی، هم من و هم آقای «داد» و خیلی ها فعلا داریم شعر میگیم. از دیدگاه ایشون نه تنها من بلکه خیلی ها عقده ای و منفور هستند. من اصلا مایل نیستم وارد این بحث بشم»



مسیح علی نژاد روزنامه فراری و لندن نشین که مشخص نبود از چه چیز اینگونه عصبانی و آشفته است وقتی در حال توضیح در مورد مصاحبه هایش با برخی از نمایندگان مجلس در مورد صحبت های مرسی در اجلاس عدم تعهد در تهران بود، به ناگاه با سوال مجری روبرو شد که گفت: «بعدا هم آقای شجونی مصاحبه ای با بولتن نیوز انجام می دهد و شما را عقده ای و دروغگو خطاب قرار می دهد»

علی نژاد متعجب می شود و می گوید: صدای ضبط شده مصاحبه موجود است.

گویا مسیح علی نژاد که ظاهرا پس از روشنگری بولتن نیوز دیگر موفق به مصاحبه با نمایندگان مجلس، پیرامون صحبت های مرسی نشده است، به شعر و شاعری روی آورده است و به شدت از این روشنگری و تکذیب مصاحبه ها عصبانی است.

لازم به ذکر است بولتن نیوز چند روز قبل مصاحبه ای با حجت الاسلام شجونی پیرامون عملکرد مسیح علی نژاد روزنامه نگار فراری ترتیب داده بود؛ که شجونی در آن مصاحبه ضمن توضیحاتی در مورد گفت وگو با مسیح علی نژاد، او را عقده ای و دروغگو خواند.

وی در حالی که سعی دارد کار خود در گفت وگو با نمایندگان مجلس و آقای شجونی و ترقی و... را شاهکار معرفی کند، از افشاگری بولتن نیوز و گفت وگو با برخی مصاحبه شونده ها به شدت عصبانی است و با اشاره به این که من خبرنگارم و تلاش دارم که با بی طرفی سخنان دیگران را در مورد زلزله و سخنان مرسی و اجلاس جنبش عدم تعهد و... را منتشر کنم.
این در حالیست که وی به هنگام گفت وگو با حمیدرضا ترقی از جمعیت موتلفه، تلاش می کرد که بارها حرف آقای ترقی در مورد مرسی و آن چه در هنگام سخنرانی رئیس جمهور مصر اتفاق افتاده را تکرار کند! این خبرنگار اگر بی طرف است چرا تلاش می کند که با ترفندها و سوال های تکراری، یک حرف را از مصاحبه شونده بارها بشنود و دست آخر نیز جلوی دوربین صدای آمریکا خنده تمسخرآمیز تحویل مخاطبان بدهد؟

این نحوه رفتار و این که در مورد موارد خاص داخل ایران، تلاش می کند که به نوعی به تضعیف نظام مبادرت کند، نشان می دهد که علی نژاد نمی تواند یک خبرنگار بی طرف باشد بلکه مغرض و مخالف نظام است. او  گفت وگوهای خود را در وبلاگ شخصی خود منتشر می کند، امابازتاب آن را در بی بی سی و صدای آمریکا و رسانه های مخالف نظام پیگیری می کند تا هم کار خود را شاهکار معرفی کند و هم به تضعیف نظام اقدام نماید.





علی نژاد در صفحه فیس بوک نیز در گفت وگو با دوستان خود، اشاره داشته که اینها می خواهند از من یک غول بی شاخ ودم بسازند اما من خبرنگارم...
اما سوابق نیز نشان می دهد که وی در داخل کشور نیز تلاش داشت که علیه نمایندگان مجلس و سایر مسوولان به جنجال خبری اقدام کند و در نهایت نظام را تضعیف نماید....



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها