کد خبر: ۸۴۷۸۳
زمان انتشار: ۱۲:۳۰     ۱۹ مهر ۱۳۹۱
ورود یک شی‌ء پرنده ناشناس به آسمان اسرائیل، صهیونیست‌ها را به توقف پروازهای فرودگاه «بن‌گوریون» و اعزام جنگنده به محل مجبور کرد.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی تایمز اسرائیل، پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه «بن‌گوریون» اسرائیل امروز برای مدتی متوقف شد. دلیل این امر هشدار ارتش به این فرودگاه مبنی بر ورود یک شیء پرنده ناشناس به آسمان اسرائیل بوده است. این خبر را رادیو ارتش اسرائیل اعلام کرده و عنوان کرده است که این اتفاق صبح امروز رخ داده است.

جنگنده‌های ارتش رژیم‌صهیونیستی پیش از شناسایی این پرنده ناشناس به محل رویت آن اعزام شده‌اند. بنا بر این گزارش پس از اعزام این جنگنده‌ها، مشخص شده است که این هواپیما متخاصم نبوده است.

در این گزارش اشاره‌ای به هویت و نوع این پرنده ناشناس اشاره‌ای نشده است.

روز یکشنبه هواپیمای بدون سرنشین ناشناسی کیلومترها به عمق اسرائیل نفوذ کرده و مورد شناسایی قرار نگرفت. هنوز مشخص نیست که این هواپیما از سوی چه کشور یا گروهی اعزام شده، اما ورود آن به اسرائیل و حرکتش به سمت نیروگاه هسته‌ای «دیمونا»، صهیونیست‌ها را به وحشت انداخته، به نحوی که اسرائیل از بیم نفوذ مجدد هواپیماها، در مرزهای اراضی اشغالی سامانه‌های موشکی جدیدی نصب کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها