أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۹۵۲۱۰
زمان انتشار: ۱۰:۴۶     ۰۲ آذر ۱۳۹۱
معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه ،کسب پیروزی جدید را به مردم غزه و رهبران مقاومت تبریک گفت و عنوان کرد: مقاومت در فلسطین پاسخی دندان‌شکن به تل آویو داد.
به گزارش 598، حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان در گفت‌وگو با فارس، در ارتباط با درخواست آتش‌بس از سوی رژیم صهیونیستی، کسب پیروزی جدید را به مردم غزه و رهبران مقاومت تبریک گفت و افزود: مقاومت در فلسطین پاسخی دندان‌شکن به تل آویو داد.

وی گفت: مقاومت فرصت هرگونه گستاخی را از جنایتکاران صهیونیستی سلب کرد.

امیر عبداللهیان اضافه کرد: رژیم صهیونیستی با ناامیدی از فروپاشی محور مقاومت و ناکامی در سوریه، تلاش کرد با حملات بزدلانه به غزه شکست خود را پنهان کند، در حالی که با این اقدام وارد راهبردی کاملاً خطا شد و بحمدالله با شرمساری عقب نشست.

معاون وزیر خارجه کشورمان تصریح کرد: اگر حملات تل آویو علیه غزه ادامه می‌یافت دفاع مقاومت در فلسطین وارد مرحله‌ای پولادین می‌شد.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها