کد خبر: ۵۳۱۶۳۵
زمان انتشار: ۱۶:۲۱     ۲۷ آبان ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری 598، محمد صرفی، فعال رسانه با انتشار رشته توئیتی نوشت:

فایل صوتی محرمانه‌ای که بدست تهران تایمز رسیده مربوط به ژنرال آویو کوخاوی است. کوخاوی تا کمتر از یک سال پیش رییس ستاد ارتش رژیم اسراییل بود و سوابق نظامی و اطلاعاتی مهم و زیادی دارد.مضمون و محورهای اصلی فایل از این قرار است:


1- شاید بتوان حماس را شکست داد اما مقاومت که در ذهن فلسطینی‌ها جادارد، نابودشدنی نیست.


2- اسرائیل در «تولید هدف» استاد است! (همان کاری که در مورد بیمارستان شفا کردند و آن را بعنوان یک هدف مهم معرفی کردند و میخواستند تصرف آن را یک دستاورد و پیروزی جابزنند که در نهایت منجر به یک رسوایی شد.)


3- «در واقعیت باید گفت قضیه غزه بسیار سخت‌تر [از جنگ پیشین و مشابه در کرانه باختری] است. اما ما داریم از بمب های یک تنی استفاده میکنیم و 400 عدد از آن ها را هرشب [برسر فلسطینیان] فرود می آوریم.»


4- این جنگ و رسیدن به اهداف آن، زمان خیلی زیادی لازم دارد. بیش از هفته‌ها و ماه‌ها؛«اساس این حرکت زمان، زمان، و زمان است.باید هرکاری که می‌توانیم انجام دهیم تا زمان بدست آورده و آن را حفظ کنیم.باید تلاش کنیم شرایط را بهتر کنیم یا از آمریکا بخواهیم زمان در اختیار ما بگذارد و موارد دیگری را نیز فراهم کند. جامعه جهانی با رهبری آمریکا باید بفهمد که نیازست به ما زمان بدهد.»


5- نکته بسیار مهم دیگر در حرفهای کوخاوی بحث حیاتی مهاجرت معکوس و فرار از سرزمین‌های اشغالی است؛ «ممکن است مردم تصمیم بگیرند دیگر نمی‌خواهند با این بیماری مزمن [ناامنی] زندگی کنند. آن ها کشور را ترک خواهند کرد، کشور را ترک خواهند کرد! یا اینکه دیگر قبول نمی‌کنندبه الجلیل در شمال و یا مناطق جنوبی اسرائیل بروند. آن ها خواهند گفت که دیگر نمیخواهند با این بیماری مزمن زندگی کنند و مایل نیستند در این سرزمین به اصطلاح الهی باقی بمانند.»


6- و بالاخره نکته نهایی اینکه؛ «ما در نقطه عطف تاریخ یهودیان [صهیونیسم] قرار داریم.»

ما در نقطه عطف تاریخ صهیونیسم قرار داریم

ما در نقطه عطف تاریخ صهیونیسم قرار داریم

ما در نقطه عطف تاریخ صهیونیسم قرار داریم

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها