امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۱۱۰۶۷۲
زمان انتشار: ۲۲:۰۶     ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: «افراد پایین‌تر از رویانیان این هجمه‌ها را به وجود آورند. کسانی که فوتبالی نیستند مباحث کلان را مطرح نکنند.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ میرشاد ماجدی درباره صحبت‌هایی که مسئولان دو تیم پرسپولیس و استقلال بعد از دربی علیه یکدیگر انجام دادند عنوان کرد:  «فکر می‌کنم این ادبیات زیبا نیست و مردم جلوتر از ما هستند و همه ما را رصد می‌کنند. اگر شغل‌مان فوتبال است مردم با عشق پای آن می‌نشینند و آنها به راحتی مقصر را تشخیص می‌دهند و نباید با بازی با کلمات مردم را گول بزنیم. باید روی ادبیاتمان بیشتر فکر کنیم و با صحبت‌هایمان هیجان کاذب را در میان تماشاگران ایجاد نکنیم. »


وی ادامه داد: «بحث رویانیان و فتح‌‌الله‌زاده نباید با این ادبیات به رسانه‌ها کشیده می‌شد. به هر حال هر صحبتی جوابی دارد. فکر می‌کنم رویانیان هم ابتدا این بحث‌ها را شروع نکرد بلکه افراد دیگری که از نظر پست پائین‌تر از او هستند این هجمه را به وجود آورند و باعث شدند مدیرعامل استقلال مجبور به پاسخگویی شود. نباید اجازه دهیم افرادی که چندان فوتبالی نیستند مباحث کلان را مطرح کنند و این گفتمان باید جمع شود. باید از حاشیه به متن فوتبال وارد شویم و بیشتر به آن بپردازیم.»


سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره پیروزی 3 بر صفر استقلال مقابل پیکان گفت: «به 3 امتیاز این بازی در شرایط فعلی نیاز داشتیم و توانستیم به صدر جدول برسیم. فکر می‌کنم با 10 روزی که تا بازی راه‌آهن استراحت می‌کنیم بازیکنان بتوانند ریکاوری کرده و با شرایط بهتری تمریناتشان را پیگیری کنند.»


ماجدی اضافه کرد: «فکر می‌کنم در نیم فصل دوم بازیکنان خوبی به خدمت گرفتیم که به درد ما می‌خورند. مقابل پیکان  عملکرد خوبی داشتیم. همزمان با اینکه به لیگ قهرمانان آسیا نزدیک می‌شویم باید به بلوغ تاکتیکی بهتری برسیم و بعضی از مسائل فنی را جدی‌تر دنبال کنیم چرا که حضور در آسیا این اجبار را به وجود می‌آورد تا از نظر تاکتیکی بهتر عمل کنیم و هماهنگی و تعامل بیشتری بین همه بخش‌های تیم از جمله مدیر، بازیکنان، مربی و حتی تماشاگران به وجود بیاید.»


سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در ادامه درباره برنامه‌های این کمیته برای تیم‌های تحت پوشش خود و کادر فنی آن اظهار داشت: «کادرفنی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان شنبه یا یکشنبه معرفی می‌شوند. وقتی از تیم نوجوانان صحبت می‌کنیم ذهن‌ها به سمت علی دوستی و تیم او می‌رود. در حالی که ما باید در سال 92 با یک تیم در جام جهانی شرکت کنیم که همان تیم دوستی‌مهر است و همچنین باید در مسابقات مقدماتی آسیا حضور پیدا کنیم که آن تیم همان نونهالان سال گذشته است. هدایت این تیم را مصطفی قنبرپور برعهده دارد و در اردیبهشت‌ 92 باید با این تیم در مسابقات آسیایی که در مشهد برگزار می‌شود شرکت کنیم.»


ماجدی عنوان کرد: «فقط تیم جوانان باقی می‌ماند که دنبال این هستیم کادری قوی برای آن مشخص کنیم تا رسانه‌ها کارشناسان و سایر اهالی فوتبال آن را قبول داشته باشند و این کادر فنی بتواند تیم ملی جوانان را به جام جهانی برساند. دغدغه ما این است که هر دو تیم نوجوانان وجوانان به جام جهانی بروند.»


او درباره گزینه‌های هدایت تیم ملی جوانان گفت: «ویسی جزو گزینه‌های ماست و روی آن فکر می‌کنم البته فعلا نه من و نه فدراسیون با هیچ مربی صحبت نکرده ولی ویسی مربی جوان کاربلدی است و روی آن فکر می‌کنم.»


سرپرست کمیته جوانان فدراسیون در پاسخ به این پرسش که آیا گزینه‌های دیگری هم مد نظر هستند یا خیر گفت: «فعلا در مرحله مطالعه هستیم و گزینه خاصی را مشخص نکردیم. ویسی هم به دلیل اینکه روزنامه‌ها از او نام برده‌اند یکی از گزینه‌های ماست ولی همانطور که گفتم هنوز با کسی صحبت نکردیم.»


تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها