أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۱۳۱۰۸
زمان انتشار: ۱۴:۵۱     ۲۳ بهمن ۱۳۹۱
مجري برنامه 90 در واكنش به مصاحبه هاي اخير سرمربي استقلال گفت: «وقتي تهمت مي‌زنند، شديدا دلخور مي‌شوم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ بعد از بالا گرفتن اختلاف‌ها در کمپ استقلال به دليل بازي‌کردن پسر امير قلعه‌نويي و همچنين درگيري لفظي امير قلعه‌نويي با يکي از طرفداران تيمش که منجر به دخالت ليدرها شد، فردوسي‌پور گزارش و عکس‌هاي اين اتفاق را در برنامه‌اش منعکس کرد.


امير قلعه‌نويي نيز پيش از بازي با راه‌آهن به تهيه‌کننده 90 تاخت و او را مافياي فوتبال ايران دانست! قلعه‌نويي اعتقاد داشت عکاسي که اين عکس‌ها را گرفته، با عادل فردوسي‌پور هم‌دست بوده و آن‌ها در نقشه‌اي طراحي‌شده با کمک اين هوادار براي استقلال حاشيه درست کرده‌اند. مصاحبه او در واقع عليه عادل و امير برادرش بود. قلعه‌نويي در بخشي از مصاحبه گفته بود، عادل به کمک برادرش بازيکنان دورگه را به فوتبال ايران مي‌آورد.


اما تهيه‌کننده 90 در چند روز اخير ترجيح داد سکوت کند و پاسخ اين مربي را ندهد اما او در گفتگو با نزديکانش شديدا به گلايه از قلعه‌نويي پرداخته و تاکيد کرده که با ادبيات اين مربي موافق نيست. فردوسي‌پور تاکيد کرده: «وقتي مي‌بينم به من اتهام مي‌زنند، شديدا دلخور مي‌شوم.»


قلعه‌نويي همچنين برادر عادل فردوسي‌پور را متهم کرد که بازيکنان دورگه را به تيم ملي مي‌آورد. امير فردوسي‌پور که در آلمان زندگي مي‌کند، در آنجا مشغول تحصيل است. برادر فردوسي‌پور هر چند پيگير نتايج فوتبال است اما مثل خود فردوسي‌پور فوتبالي نيست. عادل در اين باره گفته: «تعجب مي‌کنم که به برادر من هم تهمت زده است.»


امير فردوسي‌پور در پخش تصاوير لژيونرها به عادل کمک مي‌کند و گزارشي از وضعيت آن‌ها مي‌دهد. او اخيرا نيز اطلاعات و تصاوير لازم درباره دانيال داوري را به 90 مي‌دهد که اين باعث‌شده قلعه‌نويي بگويد: «او بازيکنان دورگه را مي‌آورد.» عادل تاکيد کرده: «همه اين‌ها اتهام است.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
هادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۰ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۱
۲۳۲
۴۷۸
همه اش درسته عادل خان حالا دیدی چاه کن همیشه ته چاه هنوز مونده لابی گری تو با کروش آقای مافیای فوتبالی فکرکردی آسمونت همیشه صاف آفتابیه نه جانم یه وقت دیدی باد آمد و ابرارو میاره
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۷ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۱
۰
۰
ربطي نداره به مطلب
ولي خيلي جالبه كه پر بحث ترين عنوانتون فقط يك نظر داره
يك كامنت داره
خيلي جالب بود
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها