کد خبر: ۱۱۶۷۴۰
زمان انتشار: ۱۳:۱۴     ۱۰ اسفند ۱۳۹۱
لحظاتی پس از پایان پخش مستند مثلث از شبکه اول سیما صفحه بی‌بی‌سی فارسی تحلیلی را منتشر کرد که در آغاز و انتهای آن اضطراب و استرس موج می‌زد.

به گزارش 598 به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل از مرصاد نیوز، لحظاتی بعد از پایان مستند از شبکه اول جمهوری اسلامی ایران صفحه بی بی سی فارسی تحلیلی را منتشر کرد که در آغاز و انتهای آن اضطراب و استرس موج میزند، اندوه بی بی سی از افشاگری محمود زمانی نسبت به اپوزیسیون نیست بلکه به شدت نگران روزهایی است که مرتبطین آن شبکه ممکن است از تلویزیون ایران دست به افشاگری بزنند، وب سایت بی بی سی فارسی به همین منظور سعی کرد با انتشار تحلیل و خبر مستند مثلث قدرت اشرافیت نهادهای امنیتی را بپوشاند!؟

در وب سایت BBC آمده است:تلویزیون ایران در شامگاه دوشنبه هفتم اسفند (25 فوریه) برنامه ای به نام مثلث را پخش کرد که در ابتدای آن، آقای زمانی می گفت که به طور همزمان با سرویس‌های اطلاعاتی غرب شامل آمریکا و انگلیس، اپوزیسیون و ضدانقلاب خارج از کشور و همچنین جریان داخلی که مربوط به فتنه سال 88 می‌شد در ارتباط بوده است.

صفحه بی بی سی فارسی در تاریخ 7 اسفند 1391

پس از پخش مستندهای الماسی برای فریب و هدیه برگشتی که به افشای ماهیت ضد انقلاب پرداخته و موجب آشفتگی آنها شده بود این بار شخصی دیگری در محل صندلی موجود در دو مستند قبلی نشسته است، که مستند مثلث به روایت آن پرداخته است.محمود زمانی متولد خرمشهر که به گفته خودش بخش مهمی از پروژه‌های سیاسی- امنیتی و اطلاعاتی غرب و نقطه ثقل سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس است، در ایران بر روی صندلی مدحی و دنیادیده شیران می‌نشیند تا این بار نیز موجبات سرگردانی عناصر ضدانقلاب و سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی فراهم غرب شود.

 

 

وب سایت ضد انقلاب پیک ایران خبر بی بی سی را کپی کرده است

 

کاربران بالاترین با انتشار یوتیوب مستند محمود زمانی را جاسوس دو طرفه معرفی کردند

بی بی سی فارسی در ادامه مطلب آشفته خود در خصوص مستند مثلث نوشت:

تلویزیون ایران، در گذشته هم در مواردی به انتشار اظهارات ضبط شده افرادی پرداخته که علیه خود و دیگران به افشاگری پرداخته اند. نهادهای حقوق بشری، همواره نمایش این گونه اظهارات تلویزیونی را حاصل اعتراف گیری تحت شکنجه دانسته و بی اعتبار تلقی کرده اند.

واقعیتی که ضد انقلاب از آن وحشت دارد:

هزاران سوال که در اردوگاه ضد انقلاب مطرح شده که مهمترین آن این است ( نفر بعدی که در این اتاق و روی این مبلمان خواهد نشست و پروژه‌های دیگر ضد انقلاب را روی دایره خواهد ریخت کیست؟) واقعیتی که باید از لفظ قریب‌الوقوع برای آن استفاده کرد.

وب سایت ضد انقلابی رادیو کوچه

وب سایت ضد انقلاب رادیو کوچه صرفا خبر را از باشگاه خبرنگاران نقل کرد و حتی قدرت تولید خبر را نداشت شوکی که به ضد انقلاب و فتنه گران وارد شد درست در زمانی است که گروه های فتنه گر سبز در پاریس در کنار گروه های تروریستی از دولت های غربی به خصوص فرانسه درخواست کردند برای آزادی سران فتنه ، جمهوری اسلامی را تحت فشار قرار دهند. مستند مثلث ضربه ای سنگین به فتنه گران و ضد انقلاب بود و این چندمین باری است که جهان شاهی و خوانساری و نوری زاده در دام سربازان امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) گرفتار میشوند جای بسی تعجب است که این خبر و بازتاب آن در رسانه های فتنه گران بایکوت شده است؟!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها