کد خبر: ۱۲۷۹۹۸
زمان انتشار: ۱۶:۵۸     ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
رئیس جمهور امروز در سخنان خود در جمع مردم اصفهان به اظهار نظر شیمون پرز، رئیس رژیم صهیونیستی در سال 89 اشاره کرد و از همراهی عده ای در داخل با راهبرد سران صهیونیست خبرداد.

احمدی‌نژاد اظهار داشت: سال 89 یکماه قبل از سفر به لبنان یکی از سران صهیونیست‌ها در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که ما کاری خواهیم کرد که احمدی‌نژاد نابود شود و دیگر کسی جرأت نکند اسم احمدی نژاد را بیاورد؛ از سال گذشته قبل از سفر به سازمان ملل دو مقام بلند پایه آمریکایی با صهیونیست‌ها ملاقات کرده و به آنان می‌گوید ما حریف این دولت نشدیم و احمدی‌نژاد حقانیت ملت خود را در موضوعات مختلف بویژه هسته‌ای اثبات کرده و آمریکا را منزوی کرده، اما شما خیالتان راحت باشد به شما قول می‌دهم که احمدی‌نژاد نابود خواهد شد.

رییس‌جمهور اضافه کرد: به کسانی که این ادعاها را مطرح کرده بودند می‌گویم که احمدی‌نژاد قطره‌ای از اقیانوس بی‌کران ملت ایران است و در درون این ملت میلیون‌ها انسان شجاع، فاضل و انقلابی‌تر از احمدی‌نژاد وجود دارد.

شیمون پرز، در گفتگو با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز، نیویورک، مورخ 2 مهر 1389 می گوید:
«ما باید وضعیتی به وجود بیاوریم که در آن، بودن با احمدی نژاد به یک ننگ تبدیل شود. او یک دیکتاتور است. او یک قاتل است. او یک تروریست است… او تقریبا به عنوان یک قهرمان فرهنگی پذیرفته شده است. چنین وضعیتی مایه شرمساری است. ما باید ارزشهایمان را تقویت کنیم. باید اهمیت شرمسار بودن را برگردانیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۵ - ۱۹ دی ۱۳۹۴
۱
۱
سلام فیلمش هست تو سایت؟؟؟؟
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۳۹ - ۰۷ مهر ۱۳۹۵
۰
۰
حال بنویسید:
شیمون پرز سقط شد.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها