يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۳۲۴۸۴
زمان انتشار: ۱۳:۲۸     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
حجت الاسلام مهدی طائب در جمع طلاب شیرازی بیان داشت:
در حال حاضر نظام سلطه آخرین امکانات خودش را استفاده می کند تا به نتیجه ای برسد. پنتاگون سالانه یک خروجی از قدرت آمریکا ارائه می دهد که یکی از موارد خروجی توانمندی آمریکا در اداره جنگ است. قبل از ورود آمریکا به افغانستان خروجی پنتاگون 3 جنگ هم زمان بوده، به عبارت دیگر در یک زمان سه جنگ مستقل می تواند انجام بدهد. بعد از گذشت 2 سال از ورود به افغانستان خروجی پنتاگون به دو جنگ رسید و آمریکا وارد عراق شد و بعد از گذشت چند سال، در خروجی امسال پنتاگون فقط یک جنگ را می توانند کنترل نمایند.
به گزارش پایگاه 598، حجت الاسلام مهدی طائب با حضور در دفتر طلاب و فضلای فارس در تبیین نقش روحانیت در حماسه سیاسی و اقتصادی بیان داشت: اگر موضوع حماسه سیاسی و اقتصادی خوب روشن و تبیین گردد افراد می توانند نقش خودشان را بدست آورده هماگونه که بیان شده است رهبران الهی بدون برنامه مشخصی دست به کاری نمی زنند و طبق آن حرکت خود را رو به جلو پیش می برند.

وی در جمع طلاب شیراز افزود: امام خمینی(ره) ماموریت انقلاب را به سه دسته تقسیم نموده اند که در مرحله اول آن جمع کردن بساط سلطنت از ایران را شاهد بودیم و در مرحله بعد برپایی جمهوری اسلامی ایران و در نهایت رساندن این پرچم به دست صاحب اصلی اش می باشد.

استاد حوزه علمیه قم گفت: بعد از مبارزات انجام گرفته سلطنت از ایران برچیده شد و مردم نیز به جمهوری اسلامی رای مثبت داده اند.حال ماموریت سوم باید انجام پذیرد. برای اینکه ما بخواهیم پرچم را بدست صاحب اصلی آن تحویل بدهیم، نیاز به شرایط خاص خودش داریم که یکی از آن شرایط نیرو توانمند است. به نظر بنده انقلاب در تربیت نیرو موفق عمل کرده است نمونه آن تعدد کاندیداهای ریاست جمهوری است که اکثریت آنها رویش های بعد از انقلاب هستند.

وی اظهار نمود: دومین مطلب برای آماده سازی شرایط برای رساندن پرچم به دست صاحب اصلی انقلاب رفع المانع است برای ظهور حضرت باید موانع موجود برطرف گردد یکی از موانع موجود سلطه است. قبل از انقلاب کل دنیا زیر پرچم دو سلطه جهانی بود که با برچیده شدن شوروی نظم جهانی به دست آمریکا افتاد که این هم باید شکسته شود و با از بین رفتن سلطه آمریکا دنیا پر از هرج و مرج خواهد شد که امام عصر (عج) با نیروهایی که در انقلاب اسلامی تربیت شده اند باید این هرج و مرج را کنترل نمایند و جهان را تحت سلطه اسلام قرار دهند.

استاد طائب بیان داشت: مقام معظم رهبری از چند سال پیش فرو پاشی نظام سلطه را نوید داده بودند و لذا روز به روز سعی شان بر آن است که اوضاع انقلاب به گونه ای اداره گردد تا زمان فروپاشی سلطه ی غرب و رجوع مردم بیدار دنیا به انقلاب اسلامی منابع کافی برای جذب حداکثری و کنترل اوضاع وجود داشته باشد فرض مثال تا زمانیکه فرعون زنده بود و بر سلطنت تکیه زده بود مردم مصر برای امور روزانه از قبیل خوراک، پوشاک و...به حضرت موسی (ع)رجوع نمی کردند اما بلا فاصله بعد از غرق شدن فرعون در رود نیل قوم یهود رو به حضرت موسی کردند و از ایشان طلب امکانات داشتند.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح نمود: ما باید انقلاب خور را از همه جهات آماه سازیم تا بعد از فروپاشی نظام سلطه بتوانیم جوابگوی مردم بیدار دنیا باشیم. از این رو مقام معظم رهبری نام سال ها را به جهاد اقتصادی و حماسه سیاسی و اقتصادی نام گذاری نموده اند و اولین چیزی که در مورد حماسه باید مورد توجه قرار بگیرد تعریف آن است. بنده در جایی تعریفی از حماسه ندیده ام و از موارد استعمال و استفاده شده یک معنای انتزاعی بدست آورده ام: «استفاده از استعدادها، خارج از قواعد تعریف شده»

طائب افزود: فرض مثال در واقعه جانسوز عاشورا 72 نیرو در مقابل چندین هزار نفر از لشکر دشمن حضور داشتند، این جنگ جهاد نبوده بلکه یک نوع حماسه بوده است. پس به عبارت دیگر باید یک هجوم، یک تهدید و یا یک مسئله سنگینی بخواهد اتفاق بی افتد باید خارج از قواعد موجود از استعدادها استفاده نمائید.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر مقام معظم رهبری ما را به دو مطلب حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی فراخوان داده است. چرا مقام معظم رهبری مطالبی از پیچ تاریخی مطرح می نمایند و می فرمایند نسل حاضر یا نسل بعدی فروپاشی نظام سلطه را می بیند؟ دشمنان چه در عرصه داخلی و چه خارجی به هیچ وجه بیکار نمی شوند و دائما قصد ضربه زدن به نظام را برای رسیدن به اهداف خود دارند و از اول انقلاب تا کنون فعالیت می کنند و میلیاردها دلار هزینه کرده اند تا به نتیجه ای برسند امروز این تلاشها به اوج خود رسیده و ما نیز برای برون رفت از این مشکلات باید حماسه آفرینی داشته باشیم.

استاد حوزه علمیه بیان داشت: در حال حاضر نظام سلطه آخرین امکانات خودش را استفاده می کند تا به نتیجه ای برسد. پنتاگون سالانه یک خروجی از قدرت آمریکا ارائه می دهد که یکی از موارد خروجی توانمندی آمریکا در اداره جنگ است. قبل از ورود آمریکا به افغانستان خروجی پنتاگون 3 جنگ هم زمان بوده، به عبارت دیگر در یک زمان سه جنگ مستقل می تواند انجام بدهد. بعد از گذشت 2 سال از ورود به افغانستان خروجی پنتاگون به دو جنگ رسید و آمریکا وارد عراق شد و بعد از گذشت چند سال، در خروجی امسال پنتاگون فقط یک جنگ را می توانند کنترل نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین طائب با اشاره به افول قدرت غرب اظهار نمود: آمریکا دیگر قادر به شروع و تشکیل جبهه جدیدی نیست. بر فرض مثال در حمله موشکی حماس به اسرائیل، آمریکا نتوانسته حمایت جنگی از اسرائیل داشته باشد. هدف اصلی تشکیل شبکه القاعده که توسط یهود راه اندازی گردیده ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است از این رو در اکثر کشورهای همسایه و نزدیک به ما انفجارهایی را انجام داده اند تا راهی برای ورود پیدا نمایند اما به حول قوه الهی در کشور سوریه به دام افتاده اند و به ناچار وارد جنگ شده که در حال حاضر مجبوراند تمام نیروهای خود را برای مقابله با ارتش سوریه درگیر نمایند.

وی در پایان افزود: در ابتدای جنگ و حمله به سوریه همه ازعان داشتند که نظام سوریه فرو خواهد ریخت اما در این میان فقط مقام معظم رهبری به بشار اسد و جهان اسلام نوید پیروزی را داده اند و خطاب به بشار بیان فرموده اند که اگر صلح نکنی و با دشمن مقابله داشته باشی بعد از مدتی پیروز خواهی شد و در جهان عرب به یک شخصیت ممتاز و بی نظیر تبدیل خواهی شد. «کتب الله لاغلبن انا و رسلی» در نتیجه جنگ در سوریه و فراخوانی تمامی نیروهای القاعده در این کشور، نمونه ایی از فروپاشی سلطه است که انشاالله هر چه زودتر اتفاق بی افتد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها