أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۱۳۳۶۷۲
زمان انتشار: ۱۶:۱۳     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
حجت الاسلام ذوالنور در گفتگو با پایگاه ۵۹۸ اظهار داشت:
ما یادمان نرفته که آقای هاشمی رفسنجانی در دولتشان معتقد بودند که باید بخش زیادی از پول را برای خرید باتوم و سپر در سبد اعتبارات کشور بگذاریم تا وقتی که میخواهیم از دوران گذر وآزاد سازی قیمت ها و آزاد سازی اقتصاد عبور کنیم عده ای زیر چرخ اقتصاد له خواهند شد و ما با آشوب های اجتماعی و خیابانی مواجه هستیم و مردم را باید با باتوم به خانه هایشان برگدانیم و ناچاریم از این مرحله بگذریم.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598 ، آرایش صحنه انتخابات تا جایی که به ثبت‌نام کاندیدا‌ها مربوط می‌شود در دقیقه 90 دچار تغییرات غیرقابل پیش بینی گردید . حضور همزمان آقای هاشمی و رحیم مشایی در ساختمان وزارت کشور احتمالا در آینده نزدیک سبب تغیراتی در جدید در اردوگاه اصولگران خواهد شد .

به همین منظور پایگاه 598 در گفتگویی با حجت الاسلام ذوالنور ، جانشین سابق نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران به دلایل حضور حجت الاسلام هاشمی و مواضع اخیر ایشان پرداختیم.

جناب حجه الاسلام ذوالنور به نظر شما علت و  هدف حضور آقای هاشمی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری دروه یازدهم چیست؟ و ایشان قصد دارند چه برنامه هایی را دنبال کنند؟

کاملا انگیزه ایشان معلوم و مشخص است و ایشان میخواهد رئیس جمهور شود تا بتواند ایده ها و نظراتی که دارند و به آن معتقد هستند را در کشور پیاده کنند. آقای هاشمی به دنبال دست یابی به قدرت اجرایی در کشور می باشد . آقای هاشمی امروز برای مردم ما یک هندوانه دربسته نیستند که مردم ندانند برنامه های و تفکراتشان چه چیزی هست، بلکه آقای هاشمی از اول انقلاب تا بحال در نظام نقش داشتند است و هشت سال مستقیما زمام اجرایی کشور را در دست داشتند و  در دولت اصلاحات نیز ایشان نسبت به امور اجرایی خیلی بی تفاوت نبودند و اصلاح طلبان به نحوی از نظرات ایشان متاثر بودند.

آقای هاشمی در هشت سال سازندگی  کارهای بزرگی در کشور انجام دادند که جزاکم الله خیرا. ولی از طرفی سیاست گذاران و مجریان ایشان در عرصه اقتصاد و فرهنگ، کارگزارنی بودند که کاملا مبانی فکری و اعتقادی آنها در زمینه فرهنگ و اقتصاد غربی بود.

من معتقدم حزب مشارکت که کاملا سکولار و لائیک می باشد در دامن کارگزاران رشد کردند و قدرت را به دست گرفتند که کاملا با تفکرات امام و مبانی حکومت دینی زاویه دارد و تفاوت نظر دارند. بنابراین آقای هاشمی رفسنجانی اگر بخواهند ایده خود را اجرایی کنند طبیعتا باید در غربی سازی اقتصاد و فرهنگ کشور حرکت کنند و حداقل تاثیر این سیاست، قربانی شدن عدالت اجتماعی و چاق شدن سرمایه داری و رانت خواری ها و ویژه خوارها و انحصار طلب ها و لاغر شدن و ضعیف تر شدن قشر آسیب پذیر جامعه است.

به هر حال ما یادمان نرفته که آقای هاشمی رفسنجانی در دولتشان معتقد بودند که باید بخش زیادی از پول را برای خرید باتوم و سپر در سبد اعتبارات کشور بگذاریم تا وقتی که میخواهیم از دوران گذر وآزاد سازی قیمت ها و آزاد سازی اقتصاد عبور کنیم عده ای زیر چرخ اقتصاد له خواهند شد و ما با آشوب های اجتماعی و خیابانی مواجه هستیم و مردم را باید با باتوم به خانه هایشان برگدانیم و ناچاریم از این مرحله بگذریم.

اما در دیدگاه اسلام و انقلاب اسلامی رشد و شکوفایی اقتصادی به هر قیمتی قابل قبول نیست ، در مکتب و مرام انقلاب اسلامی هدف وسیله را توجیه نمی کند بلکه چیزی که همیشه مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده شکوفایی و رشد اقتصادی همراه با عدالت اجتماعی و آسیب ندیدن قشر آسیب پذیر بوده است .

بنابراین احساس من اینست که اگر آقای هاشمی به عرصه اراده کشور ورود نمایند طبیعتا با همان مبانی خاص غربی به دنبال شکوفایی اقتصادی و اصلاحات اقتصادی هستند که طبیعتا چیزی به نام پرداخت یارانه مستقیم و غیر مستقیم و کمک به قشر آسیب پذیر در آن منطق وجود ندارد، کما اینکه ایشان در جاهای مختلف تاکید کردند کمک هایی که به مردم می شود نوعی گداپروری است . ایشان به منطق مرگ یک بار و شیون یک بار معتقد هستند که آزاد سازی اقتصاد به هر شکل باید صورت بگیرد و متاسفانه نسخه های درمانی و پیشگیری از آسیب ندیدن مردم مستضعف و ضعیف در نسخه های پیشنهادی آقای هاشمی را تا بحال ندیدیم.

با توجه به صحبت های اخیر ایشان در موضوع سیاست خارجی  که گفته اند "ما با اسرائیل سر جنگ نداریم" ، با توجه به اینکه ایشان در گذشته موضع گیری های تندی علیه اسرائیل داشته اند و حتی کتابی با عنوان فلسطین نگاشته اند آیا مواضع اخیر ایشان حرف تازه ایست یا برخاسته از تفکر قبلیشان می باشد ؟

بیان این نوع حرف ها به نظر بنده می تواند دو علت داشته باشد. اول اینکه باید بگوییم احتمالا ناشی از استحاله فکری ایشان است، نه تنها ایشان کتابی در خصوص فلسطین نوشته است بلکه اگر مروری به مواضع گذشته و خطبه های نماز جمعه ایشان داشته باشیم کاملا این موضع دوگانه برای ما محسوس است. باید عرض کنم که اسرائیل غاصب و رژیم منحوس صهیونیستی تغییر ماهیت نداده و در جهت بهتر شدن قدم بر نداشته بلکه هر چه جلوتر می رویم با حمایتی که دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی یعنی غرب و آمریکا از او می کنند عزمش در ضربه زدن به جهان اسلام جزم تر می شود و در این زمینه فعال تر شده است، توان جهنمی هسته ای خودش را هم تقویت می کند و پای هیچ معاهده ای را هم امضا نکرده است و قتل و غارت و ترور هم که در دستور کارش بوده و هست. مداخله و تلاش برای براندازی نظام اسلامی ما هم که از ابتدا تا کنون جزء رویه عادی و روش جاری انها بوده است .

بنابراین اسرائیل غاصب تغییر ماهیتی که نداشته تا بگوییم که رو به بهبودی رفته است و میزان حال فعلی افراد است چون اسرائیل تغییر کرده خوب موضع جناب آقای هاشمی هم اینجا تغییر کرده بلکه وقتی این اتفاق نیافتاده طبیعی است که باید بگوییم که از نظر فکری و اعتقادی و موضع سیاسی و انقلابی و دینی این آقای هاشمی است که تغییر کرده و استحاله فکری پیدا کرده چون ما مواضع گذشته ایشان را کاملا به طور شفاف علیه صهیونیسم و اسرائیل به صورت مستدل داریم که ایشان بر این موضوع استدلال دارند و ما دیدیم و خبر داریم. بنابراین علت اول این هست

علت دوم می تواند این باشد که آقای هاشمی برای جذب آرای گروهی که معمولا ریشه تورم و گرانی و مشکلات اقتصادی را به دشمنی با آمریکا و اسرائیل القا می کنند نیاز دارد که پالس هایی به آنها بدهد تا بتواند نظر آن ها را به سمت خودش جذب کند و رای آنها را به دست بیاورد. آقای هاشمی در حقیقت دارد به آن ها این پالس را میدهد که اگر من رئیس جمهور شوم بحث سیاست خارجی را با حل رابطه با آمریکا و اسرائیل تعقیب می کنم و طبیعتا این میتواند منشا یک تغییر اقتصادی در کشور باشد.

در روز ثبت نام آقای هاشمی برای کاندیداتوری ریاست جمهوری در ساختمان وزارت کشور شاهد تجمع هواداران ایشان بودیم به نظرشما آیا این تجمعات به صورت خودجوش بوده یا به نوعی اردوکشی خیابانی محسوب میشود؟

اول اینکه آقای هاشمی دقیقه نود که نه بلکه تا دقیقه نود و سه تعیین تکلیف نکرده بودند که می آیند یا نمی آیند. بنابراین کسی از آمدن ایشان به وزارت کشور به صورت طبیعی خبر نداشته است دوم اینکه آقای محمد هاشمی برادر آقای هاشمی رفسنجانی گفتند تا زمان حرکت جناب آقای هاشمی رفسنجانی به سمت وزارت کشور هیچ کس از تصمیم جناب آقای هاشمی با خبر نبود. اگر آقای هاشمی و اطرافیانشان اردوکشی نکردند و این جمعیت را نیاوردند باید بگوییم یا آن جمعیت به غیب وصل هستند که در اینجا مقصر اصلی احتمالا جناب جبرئیل میباشند که به آنها خبر داده اند!

طبیعی است که سازماندهی وجود داشته است . اگر آقای هاشمی نگفته است که من فلان روز و فلان ساعت به وزات کشور بیایند پس این جمعیت چگونه اصلاع داشته اند که آمدند به خیابان فاطمی . اگر به هر حال کسی بخواهد این موضوع را به پوشاند به نظر من دم خروسی است که قابل پوشاندن نیست و مبادی ذی ربط و مراجع قانونی هم اعلام کردند که این کار نوعی بداخلاقی انتخاباتی و تخلف در عرصه انتخابات محسوب می شود.

به هر حال اگر کسی باور داشته باشد به رای مردم و از رای آوری مطمئن باشد احساس نیازی به حرکات این چنینی ندارد . بعضی از جایگاهی که دارند برای کاندیداتوری دیگران استفاده می کنند مثل کاری که جناب آقای احمدی نژاد برای معرفی مشائی انجام و بعضی کارناوال تبلیغاتی راه می اندازند همانند کاری که آقای هاشمی انجام دادند. من معتقدم که این ها به شدت نگران نداشتن حد نصاب رای هستند و لذا دنبال تاثیر گذاری بر افکار عمومی و تبلیغات غیر متعارف هستند چون در یک بستر متعارف احساس می کنند که رای لازم را ندارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵۰
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۹ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
من به ایشان رای نمی دهم ولی متعجبم این همه هراس از حضور ایشان چیست که برای محکوم نمودنشان به هر حربه ای دست می زنند
بیایید بطور آزاد وبدور از هرگونه ریا و تضعیف دیگران نقاط قوت خود را بیان کنیم این همه هراس برای چیست؟!!!!!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۲ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
جمعيت درب وزارت كشور آمده بودند ببينند كه آيا آخرين روزنه‌هاي اميدشان محقق مي‌شود يا خداي ناكرده مي‌بايست همچنان شاهد...
من هم اگر تهران بودم مي آمدم.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۰ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
عجب لابد شما ها ودارودسته علامه مصباح فقط به عالم غیب دسترسی دارین وبقیه هیچن
پاسخ
سناتور
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۹ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
زنده باد هاشمی
رای ما هاشمی
پاسخ
احمدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۴ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
تعبیر رهبر انقلاب از آیت الله مصباح
مقام معظم رهبری:

"بنده نزدیک به چهل سال است که جناب آقاى مصباح را مى شناسم و به ایشان به عنوان، یک فقیه، فیلسوف، متفکر و صاحب نظر در مسایل اساسى اسلام ارادت دارم.

اگر خداى متعال به نسل کنونى ما، این توفیق را نداد که از شخصیت هایى مانند علامه طباطبائى و شهید مطهرى استفاده کند، اما به لطف خدا این شخصیت عزیز و عظیم ­القدر، خلاء آن عزیزان را در زمان ما پر کرده است. ”
فیلم در لینک زیر
http://mostazafin.tv/latest-video/video/224_rahbar-mesbah
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۶ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
اگر هاشمی تا لحظه آخر قصد آمدن نداشت پس جمعیت درب وزارت کشور به غیب وصل بوده اند!
عالی بود
پاسخ
akbar
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۹ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۰
چهارمین «نه» مردم ایران به رفسنجانی؛

خدمتی که هاشمی به اصولگرایان خواهدکرد!
پاسخ
کمال
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۵ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۱
درودبرهاشمی عزیز به کوری چشم بدخواهان هاشمی پیروزخواهدشداوناجی ملت وکشوراست
پاسخ
هاشم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۴ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۰
درست صحبت کن مثل اینکه تو دهنی قمیها منگت کرده
پاسخ
MKHD
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۶ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۱
ياد تخريبهاي خاتمي در سال ٧٦ افتادم. اگر دوستان سپاه همانگونه موضع بگيرند كمتر نتيجه ميگيرند.
پاسخ
پایگاه خبری تحلیلی خوزستانی ها
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۱ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
سلام و درود؛ دوست عزيز این مطلب در پايگاه خبري تحليلي خوزستاني ها باز نشر شد.

http://www.khouzestaniha.ir/
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۰ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
سلام
جواب سایت عماریون را بدهیدبا یان تیتر
فرکانس عدالت خواهی روی خط قدرت طلبی
لنکرانی به نفع جلیلی کنار نمی رود …
دکتر جلیلی هم در آخرین دقایق باقی مانده از ثبت نام در وزارت کشور حاضر شد و بصورت مستقل… و چند سوال محترمانه...
پاسخ
جابر احمدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۰ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۷
۱۷۶
زاکانی در خصوص ائتلاف با گروه‌های دیگر گفت: معتقد هستم با حضور آقای هاشمی اصولگرایان نیازمند همگرایی هستند و کسانی که قرابت بیشتری با هم دارند باید آن را شروع کنند و به جامعه اطمینان بدهند در نهایت یک نفر از میان آنها به صحنه خواهد آمد؛ آقای هاشمی و تمام کسانی که به او کمک می‌کنند ظرفیت پیروزی ندارند و تنها در صورت تفرقه اصول‌گرایان موفق می‌شوند.
پاسخ
نظرسنجی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۱ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴
۳۰
شرکت در نظرسنجی

" به نظر شما برنده انتخابات ریاست جمهوری سال92 چه کسی می باشد؟ "

منتظر حضور گرمتان هستیم...

http://ns-92.blogfa.com/
پاسخ
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۰ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
آقای هاشمی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۳ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶۵
۴۸
آقای ذالنور چشم بسته غیب گفتید.
اولین جمله پاراگراف اول اصلاح شود :همه میخواهند رئیس جمهور شوند تا بتوانند ایده ها و نظراتی که دارند و به آن معتقد هستند را در کشور پیاده کنند
پاسخ
تهراني
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۱ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۹۱
۱۳۹
آقاي ذولنور در 84 در مراسم مقدس شهيدان روحانيت در تيپ امام صادق عليه السلام با دعوت از رفسنجاني خشم طلاب بسيجي و رزمنده را برانگيخت وحال نيز با كلام كذب تماس رئيس جمهور با سران فتنه به دنبال چيست ؟!‌
اين انتقادات وي از هاشمي را جدي نمي گيريم !
598 خيلي داري مي زني به خاكي !
پاسخ
منتقد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۶ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۴۴
۱۲
جناب آقای ذوالنوربنده شخصا شمارا یکی تیزهوش ترین ومومن ترین نیروی نظام میدانم ولی مشخص نیست که شما درفرمایشات تون تحلیل وروشنگری میکنید ویا صراحت درنقد دارید لطفا به مردم دلگرمی بیشتری بدید
پاسخ
رضا
-
۰۸:۴۰ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۲۲
۱۴۷
غیبت وتهمت بد از شما روحانی از همه بدتر لطفا هیس|||
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۲ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
منطق شما و امثال شما در برابر کسانی که علیه نوع تفکرتان جبهه میگیرند اینست که میگوئید هیس، ساکت، خفه باش!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۴ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
یادت رفته که در دورن عالیجناب سرخ پوش کلمه مستضعف ( یعنی کسی که دیگری او را به ضعف کشانده) را به قشر آسیب پذیر تغییر دادند تا وجدان خودشان را توجیه کنند!!!
آرش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۲ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۷۲۶
۷۲۰
آقای رفسنجانی موافق ودوستدارسرمایه داری هستند که تمام فاصله های طبقاتی ازایشان ودولت زمان ایشان هنوزیه یادگارمانده است ودرخال حاضرهم هیچ ریاست جمهوری نتوانسته این خلاء روجبران کند ایشان درزمان ریاست جمهوری خویش عده ای خاص روسرمایه داروفقیررافقیرتر نودند یادمان نرود که ایشان گفته بودند کسانی زیر500هزارتومان درامد دارن باید ازتهران بیرون بروند تاجایی هم که همه میدادند ایشان طرفدارقشرمستضعف نیست ایشان برای چه آمده اند؟ آیا آقا زاده ها به مشکل خورده ان یا بازهوس ثروت اندوزی کرده ان؟ من فرزند شهیدوبرادرشهید هستم کسی که درمقابل رهبربزرگواروولایت فقیه قرارمیگیرد مردم ردصلاحیتش میکنند طرفداران ایشان فقط بازاریهای تهران هستدوبس رای نخواهند آورد شک نکنید؟
پاسخ
حقوق خوان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۴۹ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
راست میگی هاشمی طرفدار سرمایه داریه و احمدی نژاد طرفدار نظام مستضعفیه به همین خاطر شعارش رو محقق کرد (( همه ایران را کمیته امدادی خواهم کرد )) در دولت احمدی نژاد فاصله طبقاتی کاهش پیدا کرد و تمام اقشار متوسط به بالا رو با مستضعفین هم رده کرد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۷ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۰۱
۲۲۴
مگر الان مردم خانه ای دارند؟
باز زمان ایشان مردم را با باتوم به خانه برمی گرداندند. ولی الان همان خانه هم نیست.
پاسخ
آرش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۴ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
آقای حقوق خوان هرجا محرومیت بیشتره طرفداراحمدی نژادهستن وسرمایه دارها هم طرفدارهاشمی چون دردوران احمدی نزاد غارت وچپاولشان کمترشد هاشمی رومیخوان دوباره خون ملت روبمکند دوکاراساسی احمدی نزاد که درآینده اثرش مشخص خواهد شد مسکن مهروتبدیل وضعیت وشغلی کارمند وکارگرانی بود که سالها تحت قراردادشرکتی غارت میشدن وحقشان ضایع میشد فقط کمی تعقل کنید ببینید تمام شهرستانها که محرومترن طرفداراحمدی نزاد هستن وهرجاهم که سرمایه دارهست طرفدارهاشمی این چی رونشون میده کارفرمایان وبازاریها واملاک مسکن و.... طرفدارهاشمی وطرفداران آحمدی نژادهم کارگران وکارمندان وقشرضعیف هستن میدونید چراچون طرفداران هاشمی ومال اندوزان دوست ندارن داراییشان کمتر وکوچک شود چون به مفت خوری وحرام خوری عادت کرده ان ودوست ندارن حق مستعف روبدهند زنده باد ایران اسلامی ورهبربزرگ انقلاب.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۸ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
چرت نگو اگه زمان هاشمی مالک بودن چراالان مستاجرن الان به صدقه سری احمدی نزادهمه مستاجران مسکن مهردارن بهتراست کمی تعقل کنی وبعد زربزنی
میلاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۹ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۷
۷۳
ببخشید اون عکسا آقای خمینی و آقای خامنه ای رو چرا به پشت در زدند؟؟؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۷ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
گیر نده میلاد. خب 2 حالت داره دیگه، یا اون 2 لنگه دره اصلا باز نمیشن و لنگه کناریش فقط باز میشه، یا میخواستن حتما این تصاویر توی عکس خبری دیده شود و الی آخر ...
وهاب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۵ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
اولاً آقای خمینی نه ، امام خمینی رحمه الله علیه
آقای خامنه ای نه،امام خامنه ای مدظله العالی
دوماً اگه خاری شده و رفته تو چشم جنابعالی خوب نگاه نکن.
شایدم زدن که به منو تو یاد بدن اگه در کشورمون اسلام و امنیتی هست مدیون اینجور اشخاصیم که البته فکر نکنم شما عقلت به اون جاها قد بده.
آره دادا
میلاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۹ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
احسنت به ادب شما آقای وهاب
خداوند شما را با آقای خامنه ای و آقای خمینی محشور بفرماید
یا مرتضی علی ع
روح الله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۵ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵۷
۱۳۰
چرا فرمایشات امروز آیت الله مصباح رو بازتاب نمی دید؟
مگه شما سایت تحلیلی خبری نیستید؟
صحبت های حامد زمانی و هاشمی و نوباوه رو می زنید صحبت های علامه مصباح رو هم بزنید لطفا
نمی گم دفاع کنید اما بازتاب بدید لطفا
با تشکر
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۸ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
آقا چرا میزنی حالا ؟؟!!!! ای بابا
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۱ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۰۹
۱۴۶
صحبت های امروز آیت الله مصباح رو هم اطلاع رسانی کنید
حق مردم است اخبار را بدانند
پاسخ
وهاب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۷ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
در جواب ناشناس
از همین نوع حرف زدنت معلوم بود که مصباح رو که چه عرض کنم خدا رو هم نمیشناسی.
دانشجو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۴ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
ما چهار تا مث شماداشته باشیم دشمن نمیخوایم!!!
نا آگاهی و بی بصیرتی مردم بدترین درد یه جامعست! جناب ناشناس اینو بدون توی یه کشور اسلامی دین از سیاست جدایی ناپذیره! حالا فهمیدی علامه مصباح کیه ؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۵ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۱۹
۶۷
اقای ذالنو ر می خو اهید با فترا و تهمت که از گنا هان کبیره است و از سا ل 90 شر و ع کردید علیه دو لت شا یعات و تهمت و افترا لا اقل اگر درو غ و افترا هم می خو اهی بگی به عقل جو ر در بیا د احمد ی نژاد با خا تم و ها شم تما س گرفته به حق چیزای نشنیده و ند یده رو ز گار غر یبی است !!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۸ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۷۴
۱۶
این که ما با اسرائیل قصد جنگ نداریم با اینکه با اسرائیل موافقیم فرق می کند. مگر نظر مقام معظم رهبری لشکر کشی به اسرائیل و جنگ فیزیکی است. مسلما ایران برای نابودی اسرائیل بدون دلیل وارد جنگ نخواهد شد. حتی امام هم که گفتند اسرائیل باید نابود شود منظورشون الزاما از طریق حمله مستقیم نظامی نبود. باید زمینه برای انزوای و اضمحلال رژیم در تفکر همه آزادگان منطقه بوجود اید
پاسخ
انصار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۱ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
توجیه نکن! اصلاحاتچی ها که البته لا اطلاع و سکوت هاشمی بود، در دور دوم ریاست جمهوری خاتمی، نامه ای به رئیس جمهور آمریکا مبنی بر دست کشیدن از حمایت مقاومت، حزب الله و مقاومت فلسطین ارسال و طلب " امان نامه" کردند!!
126 نماینده اصلاح طلب تومار ننگین تسلیم امضاء و به حضرت آقا دادند که " لطفا شما هم مثل امام جام زهر را بنوش"!!!
کاری که جعده با امام حسن (ع) کرد،ازمابهترون !!! که هاشمی هم یکی از افراد محوریش بود با امام خمینی(ه) کردند اما نتوانستند سید علی را مجبور به اینکار کنند و آنجا بود آقا فرمود اگر قرار باشد ما راهی را برگزینیم آن راه سید الشهدا و عاشورا است! و این چنین امان نامه بدستان تحصن مجلس ششم و استعفاء جمعی از دولت دوم خاتمی را دنبال کردند که بازهم هیچ غلطی نکردند کما اینکه بزرگتر از اینا هم که آمریکا باشد هیچ غلطی نکرد.
اتفاقا ما با اسرائیل سر جنگ داریم چون حیات و عزت ما در این جهاد است.حیات اسلام نه در وجود غده سرطانی در کالبد دنیای اسلام که محو او از گیتی است و ما فرزندان امام خمینی(ره) با این آرزو در رکاب سید علی هستیم.
ما به نسل خود یاد دادهایم از ما ضد صهیونیست تر باشند که بحمدلله هستند.نسل امروز بسیار شجاع و ضد صهیونیست تر و مومن تر از نسل اولی است که عشق قدرت و تلنبار ثروت زمینگیرشان کرده و در سننین 70 و 80 سالگی واداده اند!
شک نکنید نقطه عطف تاریخ بیت المقدس و نابودی اسرائیل و اهتزار پرچم امام محمد ابن حسن المهدی(عج)است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۷ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۵۱
۳۰۲
تقاضای ما این است که اگر احساس تکلیف می فرمائید، مقدسات را به میدان نیاورید. در دوره قبلی شما فرمودید: «ديشب‌ يكي‌ از دوستان‌ ...‌ در حال‌ أحياء پيش‌ از نيمۀ‌ شب‌ به‌ خواب‌ مي‌رود. در خواب‌ به‌ او ندا مي‌شود كه‌ بلند شو براي‌ احمدي‌نژاد دعا كن‌، وجود مقدس‌ ولي‌عصر (عج) دارند براي‌ احمدي‌نژاد دعا مي‌كنند. (گفتمان مصباح، رضا صنعتی، مرکز اسناد انقلاب اسلامی، ص883)

اینها جملات آقای مصباح در سال 88 است خواهشا دیگر حرفی نزنید و سکوت کنید
درود بر هاشمی
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۴ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳
۴۶
به غیب وصل نبودند منتظر بودند. ممکن بود هاشمی نیاید و اینها خیط شوند بروند. چه ربطی داره؟
پاسخ
سروش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۵ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۷۳
۴۳
آقاي ذالنور طيف فكري شما و كساني كه تحت حمايت شما بودند ٨سال مديريت اجرايي داشتند قضاوت با خودتان ...
شما صلاحيت طرفداري از هيچكس را نداريد
پاسخ
وهاب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۲ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
اولاً درود بر ذوالنور ها که لااقل وقتی شخص مورد حمایتشان منحرف می شود شجاعانه او را نقد می کنند
نه مثل شما که بیست و چند سال حکومت کردید با آقایان موسوی و هاشمی و خاتمی ولی هیچ وقت حاضر نشدید کوچکترین انتقادی به انها بکنید.
حتماً معصوم بودند خوب.
من تعجبم شمایی که دم از آزادی اندیشه و این جور مزخرفات می زنین چرا تا یه نفر حرف حق میزنه سریع میگید "شما صلاحيت طرفداري از هيچكس را نداريد "
حال قضاوت با خودشان:-)
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۷ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
جناب وهاب خان که نخود هرآشی! مگر نقد و انتقاد از زمان جناب آقای خاتمی شروع نشد لطفاً خفه!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۱ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
دلیل خوشنودی اسراییل از آمدن هاشمی به عرصه انتخابات چیست؟ دشمن چه زمانی از م راضی است؟
پاسخ
تهرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۷ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
از کدام انحراف دا داش صحبت می کنی مد رک سند .هو چیگر ی و جا انداختن یک کلمه بنام جر یان انحرافی تو ی امپرا طو ر ی رسانه ای چیز ی را ثا بت نمی کنه این حر به برای از میدان بدر کردن احمدی نژاد و دو لت خدمت و عدالت برای مردم کا فی نیست
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۱ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
همین اقای هاشمی بود که کارگران را به بدبختی انداخت همه را قراردادی کرد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۴ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
سروش جان لابد فقط شما صلاحیت طرفداری از دیگران را دارید!!!
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۴ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
باسلام
من نمیدونم و نمیتونم راجع به افراد قضاوت کنم اونم ازروی صحبتهاشون در زمانهای گذشته و حتی حال.مهمترین عامل بازدارنده همون حکایت زمان شهادت مولی علی (ع) است که مردم شام وقتی شنیدند امام مسجد ضربت خوردند گفتند مگر علی نماز هم میخواند؟؟لذا دوستان به راحتی قضاوت نکنید
کاندیده های محترم هم روی اطرافیان و اعضای ستادهاشون بخصوص درشهرستانها
دقت و حساسیت زیادی داشته باشند چون اونهایی که دورشون جمع میشن موجب قضاوت درموردکاندیدها میشن!حداقل درستادهای اقای هاشمی که بعضا آدمهای مسئله دار زیاد دیده میشن!لطفا به هرقیمتی دنبال رای نباشین
پاسخ
بنده ی حق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۴:۳۵ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴
۱۴
انشاا... عمرمون قد بده نابودی اسرائیل رو با چشمان خودمون ببینیم. مطمئنم هر مسلمانی این جمله رو بخونه انشاا... رو با تمام وجودش میگه پس لطفا از این مطلب آقای هاشمی سوء استفاده سیاسی نکنین حجت الاسلام!!!
پاسخ
حجت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۵۲ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
شما هزاران تهمت افترا را علیه مخالفان و رقیبان خود منعکس می کنید ولی مطالب بحق منتقدین خود را به بهانه های مختلف منعکس نمی کنید لذا هیچکدام از مطالبتان و کامنت ها ارزش ندارد چون یکطرفه است
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها