أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۳۴۰۳۰
زمان انتشار: ۱۸:۵۵     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
وی به اعضای خانواده بویژه یکی از خواهرانش گفته است که ”تا قبل از اعلام اسامی تأیید صلاحیت شده‌ها حق ندارید حرف بزنید اما بعد از اعلام اسامی، من خودم حرف‌های زیادی برای گفتن دارم، حرفهایی که فضای انتخاباتی را منفجر می‌کند.”فرزند این کاندیدا که سابقه سازماندهی آشوب در حوادث سال 88 را نیز دارد، در خصوص جزئیات حرف‌هایی که دارد، توضیح نداده است.
598: فرزند یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری طی دستورالعملی به اعضای خانواده‌اش تأکید کرده است که تا قبل از اعلام نتایج بررسی صلاحیت کاندیداها از هر گونه اظهار نظری خودداری کنند.
 
به گزارش رجانیوز، وی به اعضای خانواده بویژه یکی از خواهرانش گفته است که ”تا قبل از اعلام اسامی تأیید صلاحیت شده‌ها حق ندارید حرف بزنید اما بعد از اعلام اسامی، من خودم حرف‌های زیادی برای گفتن دارم، حرفهایی که فضای انتخاباتی را منفجر می‌کند.”
 
فرزند این کاندیدا که سابقه سازماندهی آشوب در حوادث سال 88 را نیز دارد، در خصوص جزئیات حرف‌هایی که دارد، توضیح نداده است.
 
در عین حال، برخی افراد نزدیک به این کاندیدا معتقدند که فرزند مزبور نقش ویژه‌ای در تحرکات انتخاباتی پدر دارد و رتق و فتق فعالیت‌های انتخاباتی پدر در این دوره از انتخابات کاملاً در دست اوست.
 
برخی برآوردهای امنیتی در خصوص انتخابات حاکی از این بوده است که در انتخابات جاری، مقطع بررسی صلاحیت کاندیداها و اعلام نتایج بررسی، یکی از مقاطع حساس انتخاباتی خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۱ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
شما هم دارید به بگم بگم می افتید ولی مردم به زودی تودهنی محکمی بهتون میزنند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۲ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
البته ازاین که چرا باوجود اتهام به کشور برگشته است کمی تعجب داشت ولی از این در شگفتیم که چرادادگاه با وی مماشات می کند(اگر دردنیا خدا کمرنگ باشد همینه دیگه)
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۷ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
پول چه ها می کند از فرار و برگشت و مسامحه داد گاه و.....با کمال پرروئی درمسجد شمال شهر تهران رفت وآمد کردن و....
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها