يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۳۴۷۱۵
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد ااز ادامه ی کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری انصراف خواهد داد.
به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی "خیبرآنلاین"، حجت الاسلام میرقسمت موسوی اصل در گفتگو با خبرنگار ما گفت: امروز صبح در فراکسیون اصولگرایان مجلس جلسه ای داشتیم که در این جلسه، با توجه به پراکندگی موجود در اردوگاه اصولگرایان از آقای ابوترابی خواستیم که از ادامه‌ی حضور در انتخابات به عنوان کاندیدا انصراف دهد.

وی ادامه داد: حجت الاسلام ابوترابی هم اعلام کرد چنانچه مصلحت باشد این کار را انجام خواهد داد تا زمینه ای برای ایجاد وحدت بیشتر فراهم شود.

نماینده مردم گرمی افزود: ایشان هم بزرگواری کردند و احتمالا تا بعدازظهر بیانیه اعلام انصراف را صادر خواهد کرد.

موسوی ارتباط این موضوع با شایعه ی ردصلاحیت ابوترابی فرد را بی اساس دانست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها