کد خبر: ۱۳۴۸۲۰
زمان انتشار: ۲۰:۱۸     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
سایت شخصی آقای هاشمی رفسنجانی فیلم تبلیغاتی سال 1384 وی در انتخابات نهمین دوره ریاست جمهوری را منتشر کرده است.
به گزارش 598 به نقل از خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال 84 با حضور آقای هاشمی رنگ و بوی خاصی گرفته بود.

در حالی که آقای ناطق نوری در سال 76 و پس از پایان دوره ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی گفته بود که اگر رئیس جمهور شود ادامه هاشمی خواهد بود، مردم به ناطق نوری رای نداند و محمد خاتمی که به نوعی تفکر و جریان مخالف هاشمی محسوب می شد رای آورد اما کابینه ای که خاتمی تشکیل داد همان کابینه هاشمی بود. اما 8 سال بعد هاشمی مجددا خود به میدان آمد و در قامت کاندیدا وارد گود انتخابات شد.

فیلم های تبلیغاتی آن سالها اما در نوع خود جالب بود و هر کدام از کاندیداها برای جلب رای مردم نوع تفکر و منش گفتمانی خود را ظهور و بروز می دادند.

اما آنچه در فیلم تبلیغاتی هاشمی به نمایش گذاشته شد را شاید کسی باور نمی کرد. جلسه ای که وی با برخی از جوانان گذاشت و سخنانی در این جمع مطرح ساخت.

با این حال سال 84 نیز هاشمی نتوانست حتی با فیلم آنچنانی رای مردم را جلب کند و بار دیگر شکست خورد. حالا اما هاشمی در سن 80 سالگی مجددا پا به عرصه انتخابات گذاشته است و در بیانیه انتخاباتی خود گفته است که می خواهد کشور را به دوران سازندگی برگرداند.

پایگاه اطلاع رسانی وی نیز دست به کار شده و برای هاشمی سنگ تمام می گذارد اما نکته جالب اینکه بخش های قابل توجهی از فیلم تبلیغاتی هاشمی در سال 84 را سایت هاشمی منتشر نکرده است.

اما سایت هاشمی هنوز فیلم معروف تبلیغاتی هاشمی با جمعی از جوانان در سال 84 را منتشر نکرده است. بخش هایی از این فیلم را در ذیل ببینید.

لينك دانلود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
ارسال نظرات
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۶ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۳
من از 598واز بی باک متعجب هستم که این جوری رفتار میکنه؟نکنه ناقلاها متوجه شدین هاشمی رای میاره ؟باز دور اندیشی می کنید؟ باد از طرف هاشمی بیشتره ؟مگه نه ؟
پاسخ
sadiq
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۹ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴
۲
خب که چی؟
شما کلا مشکل دارین!!!
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۷ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۰
یادم هست در این فیلم از او پرسیده بودند شما مسلمان ایرانی هستید یا ایرانی مسلمان؟
ایشان گفت هم مسلمان ایرانی هم ایرانی مسلمان بعد گفت فرقی میان این دو نیست!!!! و گمان می کنم گفت اینها لازم و ملزوم همدیگر هستند!!! حرفهایی تو این مایه ها زد.
پاسخ
احمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۴ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۴
امام خامنه ای:آمریکا در انتخابات ایران کاندید دارد!!!
رهبر انقلاب در دیدار مردم در اردیبهشت ماه در باب انتخابات ریاست جمهوری پیش رو از اهداف دشمن پرده برداشت و پس از بیان اینکه دشمن ابتدا سعی میکند مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کند به نکته قابل تاملی را گوشزد کردند که نشان میدهد آمریکا برخی نامزد ها را در جهت منافع خود میبیند.

بخشی از بیانات در دیدار مردم با رهبر انقلاب در تاریخ 1392/02/25

هدف جبهه‌ى دشمنان شما، نقطه‌ى مقابل هدف شما است. شما كه در انتخابات شركت ميكنيد، دنبال يك فرد اصلحى ميگرديد كه بتواند كشورتان را با همين سرعت، بلكه بيش از اين، پيش ببرد؛ هم در عرصه‌ى مادى، هم در عرصه‌ى معنوى. شما دنبال انتخاباتيد، براى اينكه كسى يا كسانى، دولتى، رئيس جمهورى بتواند عزت شما را بالا ببرد، استقلال شما را عميق‌تر كند، وضع زندگى شما را بهتر و مرفه‌تر كند، گره‌ها را باز كند، اميد و شور و شوقى در كشور به‌وجود آورد؛ اما دشمن شما درست بعكس، مايل است انتخاباتى انجام بگيرد - حالا كه بنا است انجام بگيرد؛ البته اگر ميتوانستند كارى كنند كه انتخابات انجام نگيرد، آن كار را ميكردند؛ اما حالا كه بالاخره چاره‌اى ندارند و انتخابات انجام خواهد گرفت - كه براى آينده‌ى كشور اين محسّنات را نداشته باشد؛ بلكه كشور را به سمت وابستگى، به سمت ضعف، به سمت عقب‌ماندگى در صحنه‌هاى گوناگون حركت دهد؛ كشور را به عقب بكشاند، به عقب براند؛ آنها هدفشان اين است. پس دو تا هدف در مقابل هم قرار دارد: هدف ملت ايران، هدف جبهه‌ى دشمنان.
هدف ملت ايران چگونه تأمين خواهد شد؟ با دو عامل، اين هدف تأمين ميشود: يك عامل اين است كه انتخابات، انتخابات گرم و پرشورى باشد؛ افراد زياد شركت كنند، مردم با شور و شوق شركت كنند، بيايند پاى صندوقها. دوم اينكه اين انتخابات منتهى شود به انتخاب يك انسان شايسته‌ى وارسته‌ى باعزمِ مؤمنِ انقلابىِ با همت جهادى. با اين دو چيز، مقصود ملت ايران حاصل ميشود.
مقصود دشمن چگونه حاصل ميشود؟ مقصود دشمن با اين حاصل ميشود كه انتخابات اولاً سرد برگزار شود؛ مردم بى‌رغبت باشند، عده‌ى كمى شركت كنند، يك عده‌اى بگويند: آقا چرا شركت كنيم؟ فايده‌اش چيست؟ ما نميخواهيم بيائيم. اينها دشمن را خوشحال ميكند. ثانياً نتيجه‌اى كه از صندوقها بيرون مى‌آيد، نتيجه‌اى باشد كه دولت را، به تبع دولت، ملت را به سمت وابستگى بيشتر، به سمت تبعيت بيشتر، به سمت قرار گرفتن در سياستهاى دشمنان قرار دهد؛ دشمن اين را ميخواهد.
پس ببينيد، صحنه روشن است

فیلم را در لینک زیرببینید
http://mostazafin.tv/latest-video/video/238_namzad-amrika
پاسخ
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۵ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۳
۲
۰
چیز خاصی نبود.خیلی هم با حال بود
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها