أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۳۵۴۵۵
زمان انتشار: ۰۹:۲۴     ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
"احمدی نژاد توقعی ایجاد کرده است که اگر بخواهند مشایی را وارد انتخابات نکنند، یک کار بزرگ! انجام خواهد داد. خودش این تصور و توقع را ایجاد کرده است و حالا! باید انجام دهد. "
به گزارش 598 به نقل از رسا، شبکه سلطنتی بی بی سی در واکنش به خبر مربوط به عدم احراز صلاحیت آقای مشایی گفت: بهمن شریف زاده از نزدیکان اسفندیار رحیم مشایی گفته است؛ ستاد مردمی آقای مشایی به زودی بیانیه و واکنشی به رد صلاحیت وی صادر میکند.

مجری بی بی سی با طرح سوال از خبرنگار این شبکه پرسید: اکنون چه واکنش هایی از طرف دولت به خصوص آقای احمدی نژاد صورت خواهد گرفت؟

حسین باستانی در جواب وی به طوری که قرار است اتفاقی از پیش تعیین شده ای بیافتد گفت: طبیعتا هیچ کس منتظر واکنش ستاد آقای مشایی نیست. ولی آقای احمدی نژاد در این مدت توقعاتی ایجاد کرده است که الان! باید به سرعت به آن پاسخ دهد. وی برای اینکه انگیزه مجموعه هواداران دولت و کسانی که هنوز اطراف وی باقی مانده اند حفظ و مانع از تحلیل روحیه آنها شود، باید هر کاری که تصورش را ایجاد کرده انجام دهد. همین الان انجام دهد.

وی در ادامه با تاکید گفت: فکر نمی کنم آقای احمدی نژاد واکنش خود را تا زمان برگزاری انتخابات به تعویق بیاندازد، وی الان باید به آن توقعات زیادی که ایجاد کرده است پاسخ دهد.

وی با تاکید مجدد گفت: احمدی نژآد توقعی ایجاد کرده است که اگر بخواهند مشایی را وارد انتخابات نکنند، یک کار بزرگ! انجام خواهد داد. خودش این تصور و توقع را ایجاد کرده است و حالا! باید انجام دهد.

حسین باستانی برای تحریک مجموعه دولت افزود: اگر احمدی نژاد نتواند متناسب با تصوراتی که ایجاد کرده است رفتار کند، شکست خیلی جدی در مجموعه هواداران دولت ایجاد می کند. بحران نا امیدی بعد از امید برای آنها ایجاد خواهد شد.

وی در انتها مجددا بر زمان واکنش آقای احمدی نژاد تاکید کرد و گفت: خب طبیعتا آقای احمدی نژاد اگر بخواهد کار مهمی انجام دهد در همین فردا باید خبرهای مربوط به آن به ما برسد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
وهاب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۵ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
منافق تر ازین وطن فروشا خودشونن خداییش.
بابا تا دیروز که از احمدی نژاد بدتر توی این عالم نبود.
حالا که باد ازون طرف وزیده آقایون حس حقوق بشرشون گل کرده.
این مملکت تا ولایت ائمه و ولایت فقیه رو داره همتون باید مثل سگ پاسوخته به دنیال آرزوهای دست نیافتنیتون بدوید.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۳ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
تا زنده باد بیبی سی
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۹ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
لعنت بر دشمن
پاسخ
محمودي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۶ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
هشدار:ازكجامعلوم دشمنان (لعنت خدابرانان)ياهمان شبكه ماهواره اي ازروي عمدوقصددرموردچندنامزدانتخاباتي مانورميكندوهمه اش درموردچندنفرحرف مي زندتامردم به كسي راي بدهندكه درمورداو كم تردرماهواره حرف مي زنندتابه اين طريق شبكه هاي ماهواره اي به هدف اوبرسند.پس گوش به حرف بيگانه نكنيد
پاسخ
mohamad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۲ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
تا نظام صاحب و رهبر داره هیچ غلطی یا بهتر بگم گ... نمیتونن بخورن
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها