أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۳۷۱۸۶
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۰۹ خرداد ۱۳۹۲
در حاشیه همایش انتخاباتی دکتر محمد باقر قالیباف در قم:
روز گذشته همایش انتخاباتی دکتر قالیباف عضو ائتلاف پیشرفت در ورزشگاه شهید حیدریان قم با سخنرانی انتخاباتی ایشان برگزار گردید. در همین خصوص تعداد قابل توجهی از اتوبوس های ناوگان حمل و نقل شهر کرج و تهران! در خیابان های اطراف ورزشگاه شهید حیدریان قم جهت جایجایی جمعی از حاضرین در این همایش توقف نموده بودند.
به گزارش پایگاه 598، روز گذشته همایش انتخاباتی دکتر قالیباف عضو ائتلاف پیشرفت در ورزشگاه شهید حیدریان قم با سخنرانی انتخاباتی ایشان برگزار گردید.

در همین خصوص تعداد قابل توجهی از اتوبوس های ناوگان حمل و نقل شهر کرج و تهران! در خیابان های اطراف ورزشگاه شهید حیدریان قم جهت جایجایی جمعی از حاضرین در این همایش توقف نموده بودند.

تعداد اتوبوس های ناوگان حمل و نقل عمومی کرج و تهران و توقف آنها تا پایان همایش انتخاباتی دکتر قالیباف در خیابان های اطراف ورزشگاه شهید حیدریان قم به حدی بود که موجب به وجود آمدن ترافیک سنگین در مسیر تقاطع بلوار امین و 45 متری صدوق گردید.

خبرنگار پایگاه 598 تصاویری از جابجایی جمعی از حاضرین در همایش انتخاباتی دکتر قالیباف در قم توسط اتوبوس های ناوگان حمل و نقل عمومی کرج و تهران را تهیه نموده است که بدون هیچ گونه پیش داوری تقدیم حضور مخاطبین می گردد.






نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سلمانیان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۶ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۲
۱۵
۹
اگه گفته شود اتوبوس ها مربوط به بخش خصوصی است نه دولتی
پاسخ چیست؟
لطفا جواب را ایمیل کنید
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۷ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۲
۸
۸
http://www.khabaredagh.com/OrderDetails.aspx?Id=1206
598 جان اینو ببین
بعد یه چیزی رو نوش جان کن
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها