کد خبر: ۱۳۸۴۳۵
زمان انتشار: ۰۲:۰۱     ۱۶ خرداد ۱۳۹۲
آلزایمز سیاسی کاندیداهای خط امامی در تمجید از شجریان:
دومین مناظره کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با موضوع فرهنگ در حالی برگزار گردید که کاندیداهای جریان اصلاحات و کارگزاران در طول مناظره به بهانه های مختلفی سعی در استفاده ابزاری از محمد رضا شجریان نمودند که در همین خصوص آقای روحانی از شجریان به عنوان سفیر فرهنگی ایران و جناب عارف به عنوان اوج آرزوی مردم دیندار در شنیدن صدای شجریان یاد نمودند.
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه 598، دومین مناظره کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با طرح مباحث مختلفی در خصوص مسائل فرهنگی و اجتماعی کشور با حضر 8 کاندیدای این انتخابات برگزار گردید.

در این بین بیان نظرات کاندیداها درباره مشکلات و معضلات فرهنگی و همچنین مصادیق بیان شده از سوی برخی از آنان نشان از ناآشنا بودن این افراد با مقوله ای به نام فرهنگ و فاصله شدید آنان با فرهنگ انقلاب اسلامی داشت.

دو کاندیدای جریان اصلاحات و کارگزاران در طول مناظره به بهانه های مختلفی سعی در استفاده ابزاری از محمد رضا شجریان نمودند که در همین خصوص آقای روحانی از شجریان به عنوان سفیر فرهنگی ایران و جناب عارف به عنوان اوج آرزوی مردم دیندار در شنیدن صدای شجریان یاد نمودند.

لذا پایگاه 598 با انتشار گوشه ای از افتضاحات اخیر محمد رضا شجریان در همپیمانی و همکاری با دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و گروهک های ضد انقلاب را جهت  یادآوری این دو کاندیدای خط امامی به نمایش می گذارد:


شجريان در كنار صادق صبا رئيس بخش فارسي بي بي سي و فرناز قاضي زاده مجري بهايي اين شبكه 

 


مژگان شجريان در كنار تعدادي از دوستانش در منزل سبا خويي (گوينده شبكه مبتذل من و تو)



مژگان دختر شجريان و فرن تقي زاده مجري شبكه ضدانقلاب بي بي سي

 


 


شجريان در محل شبكه بي بي سي فارسي پيش از مصاحبه با اين شبكه

 


خبرنگار مخصوص بي بي سي در امور حمايت از بهائيت در كنار شجريان

 


شجريان و دخترش در منزل خويي

 


سبا خويي مجري شبكه مبتذل "من و تو" در كنار شجريان

 

 



شجريان و تيم كنسرتش در كنار گوگوش


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها