کد خبر: ۱۳۹۴۳۶
زمان انتشار: ۱۰:۲۱     ۲۱ خرداد ۱۳۹۲
سردبیر اسبق روزنامه کیهان در گفتگو با پایگاه ۵۹۸:
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی معلی عضو شورای مرکزی جبهه جانبازان انقلاب اسلامی در گفتگو با پایگاه 598 گفت: جناب آقای جلیلی با معیار مهم مقام معظم رهبری برای ریاست جمهوری آینده یعنی امتیازات دولت کنونی منهای ضعف‌های موجود بیشتر منطبق است.وی افزود: با رصد رسانه‌های غرب روشن می‌شود حضور این بسیجی جانباز در انتخابات استکبار جهانی را عصبانی کرده است و دلیل آن این است که ایشان مقاوم است و در مقابل زیاده خواهی های آنها واداده نیست و امریکا این امر را به نفع خود نمی‌داند.
سرویس سیاسی پایگاه 598، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی معلی عضو شورای مرکزی جبهه جانبازان انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه 598 گفت: جناب آقای جلیلی با معیار مهم مقام معظم رهبری برای ریاست جمهوری آینده یعنی امتیازات دولت کنونی منهای ضعف‌های موجود بیشتر منطبق است.



مدیرمسئول سابق ماهنامه کیهان فرهنگی افزود: با رصد رسانه‌های غرب روشن می‌شود حضور این بسیجی جانباز در انتخابات استکبار جهانی را عصبانی کرده است و دلیل آن این است که ایشان مقاوم است و در مقابل زیاده خواهی های آنها واداده نیست و امریکا این امر را به نفع خود نمی‌داند.

سردبیر اسبق روزنامه کیهان درباره سایر معیارهای نامزد اصلح گفت: جلیلی آنچه صحیح می‌داند و نه آنچه تصور می‌شود برای جلب رأی باید گفت مطرح می‌کند؛ لذا تبلیغات زرد و عوام‌فریب ندارد و سیاه‌نمایی نمی‌کند. وی دارای تیم کارشناسی قوی و برنامه مشخص است، قول‌های اقتصادی تورم‌زا یا بی‌پشتوانه نمی‌دهد و واقع‌گرا است.

معلی در پایان تأکید کرد: امید است با تمایل قلب‌ها به جلیلی ملت ایران مرحله نوینی از رشد و پیشرفت را تجربه کنند.

مشروح این گفتگو به زودی منتشر خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها