کد خبر: ۱۴۱۸۶۰
زمان انتشار: ۱۰:۵۲     ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
اولین واکنش رئیس رژیم صهیونیستی به انتخابات ایران:
"شيمون پرز" رئيس رژیم صهیونیستی، در نخستين واکنش علنی خود به نتایج انتخابات رياست جمهوری ايران، آن را نشانه اشتياق ملت ايران به تغيير و خبری خوب دانست. به گزارش ارگان رسانه ای سازمان سیا (رادیوفردا/radiofarda)، پرز در این مصاحبه ها گفته است: «نبايد گذاشت که محمود احمدی نژاد از مجازات در امان بماند. او در حالی دوران خود را به پايان برد که مصيبت های زيادی پدید آورد. تاريخ هرگز احمدی نژاد را نخواهد بخشيد.»
به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، "شيمون پرز" رئيس رژیم صهیونیستی، در نخستين واکنش علنی خود به نتایج انتخابات رياست جمهوری ايران، آن را نشانه اشتياق ملت ايران به تغيير و خبری خوب دانست.

وی افزود: «عملکرد آقای روحانی را بايد محک زد و او را بر اساس کارهايش در آينده سنجيد.»
 
 پرز يک روز پس از اعلام پیروزی دکتر حسن روحانی، در مصاحبه با خبرگزاری های اسوشيتدپرس (Associatedpress) و رويترز (reuters)، میزان خصومت و کینه ورزی خود با رئیس دولت های نهم و دهم را بار دیگر آشکار کرد و از لزوم پيگرد احمدی نژاد سخن راند.



مواضع محکم دکتر احمدی نژاد در قبال زیاده خواهی های رژیم نامشروع و جنایتکار اسرائیل و زیر سؤال بردن دروغ تاریخی "هولوکاست" از سوی ایشان که با منطقی غیرقابل خدشه بیان شد، عصبانیت بی اندازه سران صهیونیست و حامیانشان را برانگیخته است.
 
به گزارش ارگان رسانه ای سازمان سیا (رادیوفردا/radiofarda)، پرز در این مصاحبه ها گفته است: «نبايد گذاشت که محمود احمدی نژاد از مجازات در امان بماند. او در حالی دوران خود را به پايان برد که مصيبت های زيادی پدید آورد. تاريخ هرگز احمدی نژاد را نخواهد بخشيد.»


 
 رادیوفردا در اینجا خاطرنشان کرد: «سخنان پرز با اظهارات بنيامين نتانياهو، نخست وزير اسرائيل، و بسياری ديگر از دولتمردان کنونی اين کشور در مورد انتخابات ايران، تفاوت آشکاری دارد. نتانياهو يکشنبه در نشست هفتگی کابینه اش گفته بود خطاست که جامعه بين المللی به خاطر انتخابات ايران متوهم شود و بايد به ياد داشت که رهبر ایران تصميم گيرنده سياست هسته ای ايران است.»
 
این منبع افزود: «غير از نتانياهو، وزيران ديگر نيز از پيروزی آقای روحانی ابراز خرسندی نکرده و بودن حسن روحانی در جايگاه رياست جمهوری ايران را عامل بروز مشکلات زيادی برای اسرائيل، پيش بينی کردند.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۴ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۱۱
۶
لطفا به کشور (بخشید حواسم نبود مناطق اشغالی) خودتون برسید اینجا همه با هم دوست اند ازتون هم عذر می خوام که صلح و آرامش ما آرامش شما رو به هم زده
پاسخ
ح ف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۷ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۱۰
۱۰
سلام حالا فهمیدید که چه اشتباهی در حق احمدی نژاد کردین حالا بخوریدش بخوریدش ...
پاسخ
علیرضا امینی خوزانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۹ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۱۶
۳
سلام علیکم، به صهیون ها بگوید تا فرزندان خمینی و یاوران امام خامنه ای در این مرز و بوم نفس می کشند بر خودتان بلرزید که روزی خواهد رسید تا همانند صاعقه بر سرتان فرود آییم و خاک مقدس بیت المقدس را از لوس ناپاک شما پاک خواهیم کرد و شماها با ما طرف هستید و این اعتقادمان را با جاری کردن خون صهیون ها در خیابان و کوچه های بیت المقدس به جهانیان اثبات می کنیم و لحظه ای از فکر آن دریغ نخواهیم کرد و به عشق آن جنگ مقدس زنده هستیم.
پاسخ
مقاومت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۰ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۱۶
۶
به امید ان روز که خودم خفت کنم و جشن ازادی فلستین رو روی جسد نجست برگزار کنیم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۸ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۱۱
۳
يادمه يكي از نامزدهاي محترم هم خواستار محاكمه ي آقاي احمدي نژاد بودند.
اسمش چي بود؟
پاسخ
مقاومت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۷ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۲
۹
۰
سلام هر نظری که دادم منتشر نکردید چرا؟
من که مخالف شما حرف نمیزنم!!!!!؟؟؟
پاسخ
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۵ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۲
۱۴
۴
(گرچه ما با همه اقدامات آقای احمدی نژاد موافق نیستیم ولی ...)
اولاً
آقای احمدی نژاد چد سوال بسیار ساده مطرح کردند، اینکه چیزی نیست خوب جوابش را بدهید؟!
دوماً
کسی نیست به این خون آشام یادآوری کند، دست چه کسی تا شانه به خون جوانان و کودکان فلسطین در سرزمین مادری شان آغشته است؟؟؟!!!
پاسخ
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۳۵ - ۰۱ تير ۱۳۹۲
۷
۳
آقایان صهیونیست از اینکه توانسته ایم رویای شما را در فلسطین بهم بزنیم خوشحالیم منتظر ضربه های آتی باشید.زنده باد ایران وایرانی
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۸ - ۰۱ تير ۱۳۹۲
۲
۱
آقای پرز اتفاقا عده ای در داخل ایران هم با شما هم عقیده اند. مطمئن باشید از خجالت احمدی نژاد در خواهند آمد و دمار از روزگار احمدی نژاد در می آورند...یاللعجب
پاسخ
دريا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۳ - ۰۱ تير ۱۳۹۲
۲
۰
به اين صهيونست بگين تو اگه مردي مواظب كشور خودت باش ما اگه فضول خواستيم اولين نفري كه خبرت ميكنيم توئي.نخود هر اشي هم نشو .احمدي نژاد هركاري كرده باشه به شماوامثال شما هيچ ربطي نداره .
پاسخ
نيما
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۵ - ۰۱ تير ۱۳۹۲
۱۰
۴
قربونتون برم، يادتونه كه اردوغان در اون جلسه به شيمون پرز گفت شما كودك كشيد ( اگر چه اون را هم گول زدند و حالا نوچهشان شده)ولذا بايد هنوزهم با احمدي نژاد دشمن باشند چون احمدي نژاد تنها انساني است كه زير بار زور و شانتاژ نرفت و نميره كه ثابت هم كرده.نيما
پاسخ
احمد عبد الله زاده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۳ - ۰۲ تير ۱۳۹۲
۲
۰
جناب آقای پرز .
چرا قبول نمیکنید که پایان عمر رژیم صحیونیستی رسیده است وکم کم باید اسباب اساسیه خود را از منطقه خاور میانه جمع کنید و برای اینکه مبادا بخاطر جنایت های شصت ساله رژیم صحیونیستی شما را محاکمه کنند در سوراخی از سوراخهای موش مخفی شوید .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها