يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۴۲۲۲۸
زمان انتشار: ۱۴:۱۷     ۳۱ خرداد ۱۳۹۲
فیلم‌های جدیدی از سوریه منتشر شده که نشان می‌دهد گروه‌های تکفیری در حال قتل عام مردم تحت عنوان اجرای احکام اسلامی هستند.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس، آغاز بحران در سوریه به نوعی فرصتی برای رشد گروه‌های تکفیری در سوریه شده است که با نگاهی تندرو در حال تخریب چهره اسلام هستند.

شبکه المنار در گزارشی از این اقدامات تاکید کرد: هیئت شرعیه که توسط جبهه النصره در مناطق تحت کنترل ایجاد شده، یک جوان را به اتهام خرید قهوه در حلب اعدام کرد.

بنابراین گزارش، تروریست‌ها القاعده‌ای که در سوریه فعالیت می‌کنند، به عنوان مجازات برای بی توجهی به قوانین اقدام به اعدام یک کودک در مقابل دیدگان والدینش کردند و او را از ناحیه سر و گلو هدف قرار دادند.

همچنین این گروه‌ها فیلم‌ها از سر بریدن یک جوان توسط تروریست‌ها در ریف حلب منتشر شد که نشان می‌دهد که در آن تکفیری‌ها تروریست‌ها به شکلی وحشیانه سر وی را می‌برند.

فیلم دیگری نشان می دهد که چطور تروریست‌ها دو دختر محجبه را به قتل رسانده و به داخل گودال می‌اندازند.

المنار تاکید کرد که این جنایات نشات گرفته از فتواهای تکفیری مفتی‌های وهابی و سلفی است.

این اقدامات تروریست‌ها باعث شده که مردم در حلب و رقه با برگزاری تظاهرات خواستار مقابله با جبهه النصره و هیئت الشرعیه القاعده شدند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۷
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۱ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۲
۲۱
۳
یا مولا به جان مادرت بیا
پاسخ
سهراب
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۱ - ۱۶ دی ۱۳۹۴
۰
۰
برای خیلی از مشاهیر خودمون هیچ خیابونی به اسمشون وجود نداره یا حتی خیابانی به نام پیامبرمون نداریم!!!!! اونوقت این عربه انقد مهمه؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها