أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۴۲۵۳۴
زمان انتشار: ۱۴:۰۸     ۰۱ تير ۱۳۹۲
به مهمترین اخبار و شایعات بازار نقل و انتقلات توجه کنید

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛

 

استقلال و شجاعی در دیوار


باشگاه استقلال از مدت‌ها پيش به دنبال جذب مسعود شجاعي بود. اما در آخرين مذاكراتي كه باشگاه استقلال با شجاعي داشت اين بازيكن اعلام كرد كه در حال حاضر نمي‌خواهد در فوتبال ايران به فعاليت ادامه بدهد و همچنان مي‌خواهد در فوتبال اسپانيا يا ديگر تيم‌هاي اروپايي بازي كند. به اين ترتيب جذب اين بازيكن منتفي شد. روز گذشته مسوولان باشگاه استقلال هم اين خبر را تاييد و اعلام كردند ديگر به دنبال جذب مسعود نيستند.

  قاضي و فاصله از تراكتورسازي

بعد از به نتيجه نرسيدن مذاكرات محمد قاضي و استقلال قرار بود اين بازيكن با تركتورسازان مذاكره كند اما ظاهرا جلالي هم قاضي را نمي خواهد و دنبال مهاجم ملي پوش است.تراكتورسازي مي خواهد دو جاي خالي ليست ليگ برتري اش را با دو بازيكن ملي پوش پر كند اما مسوولان باشگاه و كادر فني هيچ نامي را لو نمي دهند.

انصاري فرد ماندني شده؟

هر چند تمام شواهد و قرائن حاكي از آن بود كه  كريم انصاري فرد در پرسپوليس نمي ماند و علي دايي هم قيد او را زده اما امروز نماينده  تام الاختيار دايي طي مصاحبه اي با تعريف و تمجيد از اين بازيكن – كه نفهميديم چرا  و با چه هدفي انجام داده – اعلام كرد خبرهاي خوشي از اين بازيكن دارد.آيا كريم در پرسپوليس ماندني شده؟

شجاع در دو قدمي سپاهان

با وجود اينكه به نظر مي رسيد  مشكلي براي پرسپوليسي شدن شجاع خليل زاده وجود نداشته باشد اما ظاهرا شرايط طوري پيش رفته كه بايد او را سپاهاني دانست و پيش بيني ها مبني بر چرخش او به سوي اصفهان درست از آب در آمده است.شجاع امروز در بدو ورود به ايران گفت با هر تيمي دلش بخواهد قرارداد مي بندند  و اين يعني كه با پرسپوليس قرارداد داخلي امضا نكرده.اين مدافع مازني گفته از بين پرسپوليس و سپاهان يكي را انتخاب مي كند اما احتمال سپاهاني شدنش بيشتر است.

رحمتي  فردا تمديد مي كند

با وجود شايعاتي كه در مورد جدايي سيد مهدي رحمتي از استقلال شنيده مي شد اما ظاهرا اين بازيكن در جمع آبي ها ماندني شده .رحمتي امروز به همراه حنيف عمران زاده در باشگاه استقلال حضور داشته تا با فتح الله زاده مذاكره كند اما ظاهرا امروز خبر تمديد قرارداد او بيرون نمي آيد  و بايد فردا منتظر اخبار خوشي از باشگاه استقلال باشيم.

سپاهان سزار را می خواهد
غير از آرش افشين كه از چند هفته پيش صحبت‌هايي مبني بر حضورش در اصفهان شنيده شده، ظاهرا باشگاه دنبال برونو سزار مهاجم سابق خودش كه فصل گذشته در النصر امارات بازي مي‌كرد هم هست و اصلا بعيد نيست او به سپاهان برگردد كه اگر اين اتفاق بيفتد آن‌وقت يكي از خارجي‌هاي غيرآسيايي اين تيم بايد برود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها