أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۴۴۷۵۹
زمان انتشار: ۱۰:۰۹     ۱۰ تير ۱۳۹۲
به نظر می‌رسه اخبار مربوط به شهادت شیخ‌حسن شحاته در بایکوت شدید خبری به سر می‌بره، حتی تعداد عکس‌های منتشر شده از ایشون به عدد 4 نمی‌رسد! و شیعه همچنان مظلوم است.

به گزارش 598، وبلاگ شیعه آرت نوشت: شیخ «حسن شحاته» که به دست تکفیری افراطی به طرز فجیعی کشته شد، فردی شناخته شده در کشور مصر است که همواره به دلیل گفتن سخن حق و حقیقت مردم بسیاری را پای منبر خطابه‌های خود می‌کشید.

گروهی از شیعیان مصر که به مناسبت نیمه شعبان در منزل یکی از شیعیان این کشور در روستای «ابو مسلم» در استان «الجیزه» گردهم آمده بودند، توسط شماری از سلفی‌های تندرو هدف حمله قرار گرفته و در جریان ضرب و شتم این شیعیان 4 نفر از آنها از جمله شیخ «حسن شحاته» 55 ساله از رهبران شیعیان مصر و برادرش «محمد شحاته» 35 ساله به شکلی فجیع کشته می‌شوند.

 

برای مشاهده تصویر در سایز بزرگ‌تر روی عکس کلیک کنید

به نظر می‌رسه اخبار مربوط به شهادت شیخ حسن شحاته در بایکوت شدید خبری به سر می‌بره از سوی رسانه‌های بیگانه، حتی تعداد عکس‌هایی که بنده از ایشون تو نت پیدا کردم به عدد 4 نرسید! چه برسه به اینکه با کیفیت هم باشه! این طرح بالا هم به نوعی تصویر سازی محسوب می‌شه! و شیعه همچنان مظلوم است ...

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها