کد خبر: ۱۵۳۸۷۷
زمان انتشار: ۲۲:۲۳     ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
مدیرعامل موسسه پخش جبرائیل فیلم گفت: با اجرای طرحی به عنوان «سینما سنگر مبارزه با صهیونیسم» هنرمندان در راهپیمایی روز قدس حاضر می‌شوند و راهپیمایان می‌توانند به صورت رایگان فیلم ۳۳ روز را در چهار سالن سینما به تماشا بنشینند.

محسن صادقی مدیر موسسه جبرائیل فیلم در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس درباره اکران فیلم 33 روز در چهار سالن سینما گفت: موسسه جبرائیل فیلم طرحی را به عنوان «سینما سنگر مبارزه با صهیونیسم» را از امسال در راهپیمایی روز قدس به مرحله اجرا درخواهد آورد. در این طرح ما مکانی را در میدان فلسطین آماده می‌کنیم و هنرمندانی که درباره فلسطین فعالیت داشته و آثاری را ساخته و ارایه دادند در غرفه حاضر خواهند شد.

وی در ادامه توضیح داد: هماهنگی‌های لازم را برای نمایش فیلم «33 روز» ساخته جمال شورجه انجام دادیم تا این فیلم  که موضوع جنگ 33 روزه را دارد در چهار سالن سینما به صورت رایگان برای شرکت‌کنندگان در راهپیمایی که بلیت‌های رایگان را از غرفه «سینما سنگر مبارزه با صهیونیسم» دریافت می‌کنند ساعت 22 به تماشای فیلم در پردیس‌های ملت و آزادی همچنین سینما فلسطین و فرهنگ بنشینند.

صادقی درباره حضور هنرمندان در این غرفه در روز راهپیمایی قدس گفت: تاکنون حضور جمال شورجه، پرویز شیخ طادی ، فرج الله سلحشور ، محمد قهرمانی، حمید بهمنی، امین زندگانی ، محمد جواد جعفرپور  قطعی شده است.

وی درباره ادامه این طرح در سالهای بعد گفت: تلاش می‌کنیم با حمایت مسئولین این طرح در سالهای آتی به صورت جشنواره در پنج یا سه روز به صورت گسترده‌تر انجام شود. در این طرح موسسه تصویر شهر، مدیران پردیس‌ها و مدیران سینماها به ما کمک کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها