أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۵۹۸۲۷
زمان انتشار: ۱۲:۳۱     ۰۲ شهريور ۱۳۹۲
به گزارش وبلاگستان 598، وبلاگ شنود در مطلبی نوشت:

برادر معلوم المواضع محمدخاتمی را همه می شناسیم.

او با رانت «برادر رئیس جمهور بودن» در عرصه سیاسی کشور، سری میان سرها درآورد و در سالهای دولت محمد خاتمی اقدام به اظهارات شاذ و مواضع غالباً گستاخانه ای کرد که از وی چهره ای نامحبوب نزد نیروهای ارزشی و دلسوز نظام ساخت.
رضا خاتمی که عضو حزب منحله و معدوم مشارکت و از نمایندگان متحصن در واقعه خیانت بار تحصن مجلس ششم است در سال 1379 چند روز پس از آنکه رهبرمعظم انقلاب، در جمع کارگزاران نظام مسئله اصلاح طلبی حقیقی را تبیین فرمودند . در اظهاراتی گستاخانه و موهن گفت : " رهبران دینی حق ندارند از طرف مردم حرف بزنند . " ( روزنامه بهار ، 29/4/79 )

رضا خاتمی به تازگی نیز بیانیه ای به شرح زیر صادر نموده که می خوانید :

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای حبیبی دبیر کل محترم موتلفه
با سلام
گمان من این بود که عمر دروغ و شانتاژ و فریب با إتمام کار دولت معجزه هزاره سوم به پایان رسیده است اما اینک به این نتیجه رسیده ام که آن بداخلاقی ها و انحرافات ریشه در جایی دارد که هنوز در اسلامیت و انقلابی گری خود بسیار ادعا دارد و همچنان خود را داعیه دار و پیشتاز اصولگرایى می داند. جنابعالی در مناظره جمعه اول شهریور نود ودو در یک فرصت طلبی آشکار مدعی شدید که در یک بیانیه جبهه مشارکت آمده است که جمهوری اسلامی یک پارادوکس است و این حزب برای حل این پارادوکس جمهوری را انتخاب کرده است. خواهشمندم جهت اثبات این ادعا مستند خود را منتشر کنید و معلوم دارید در کدامیک از بیانیه ها یا انتشارات جبهه مشارکت چنین مطلبی آمده است؟ واگر چنین چیزی وجود نداشت صریحا از این افترا به حزب و أشخاصی که هیچ إمکانی برای دفاع از خود ندارند عذر خواهی کنید تا عیار مسلمانی و مروت شما مشخص شود.
والسلام علی من التبع الهدی
سید محمد رضا خاتمی




صرفنظر از اینکه منظور از رضا خاتمی (با توجه به عملکرد وی در چندسال گذشته) از «من التبع الهدی» کدام هدی است! و گذشته از آنکه در این بیانیه ی شاذ، باز هم رضا خاتمی گستاخی خود را در توهین به آقای حبیبی و همچنین دولت مظلوم احمدی نژاد به اثبات می رساند، دو سوال از ایشان مطرح است :
1) رضا خاتمی پاسخ دهد که چگونه نگران عیار مسلمانی دیگران است در حالیکه عدم التزام و تقید خود را به مراجع دینی (یک سند آن در بالا آورده شد) به اثبات رسانده است؟
2) رضا خاتمی از کدام حزب دفاع می کند؟ حزبی که انحلال رسمی آن مدتهاست که اعلان و تایید شده است و به گورستان تاریخ احزاب ایران پیوسته است؟  +


یک یادآوری بی ارتباط به این پُست :

خدا اموات بزرگوار حضرت آیت الله آملی لاریجانی را بیامرزد که فرمودند : افعی جان فتنه گران 88 گرما دیده است.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها