أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۷۰۹۷۵
زمان انتشار: ۱۲:۳۹     ۱۱ مهر ۱۳۹۲
سوزاندن پرچم آمریکا توسط طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم:
به دنبال وقایع سفر اخیر حجت الاسلام حسن روحانی به نیویورک و تغییر رویکرد دستگاه دیپلماسی ایران برای ایجاد ارتباط با دولت آمریکا جمعی از طلاب و روحانیون مدارس علمیه قم با تشکیل کمیته "برائت از مشرکین "اعلام موجودیت نمودند. در اولین جلسه شورای سیاست گذاری این کمیته که با حضور فعالین فرهنگی و سیاسی مدارس علمیه قم در مدرسه معصومیه قم برگزار گردید برخی از اساتید حوزه های علمیه به بررسی مبانی فقهی ارتباط با شیطان بزرگ پرداختند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، به دنبال وقایع سفر اخیر حجت الاسلام حسن روحانی به نیویورک و تغییر رویکرد دستگاه دیپلماسی ایران برای ایجاد ارتباط با دولت آمریکا جمعی از طلاب و روحانیون مدارس علمیه قم با تشکیل کمیته "برائت از مشرکین "اعلام موجودیت نمودند.

در اولین جلسه شورای سیاست گذاری این کمیته که با حضور فعالین فرهنگی و سیاسی مدارس علمیه قم در مدرسه معصومیه قم برگزار گردید برخی از اساتید حوزه های علمیه به بررسی مبانی فقهی ارتباط با شیطان بزرگ پرداختند.



همچنین در روز گذشته نیز کرسی آزاد اندیشی با موضوع برائت از مشرکین با حضور جمعی از طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم برگزار گردید.

در پایان این مراسم طلاب و روحانیون حاضر با سوزاندن پرچم آمریکا و سر دادن شعار" مرگ بر آمریکا" مراسم برائت از مشرکین را برگزار نمودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶
در انتظار بررسی: ۳
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۴ - ۱۱ مهر ۱۳۹۲
۵
۸
مرگ بر شیطان بزرگ،ما پیرو رهبر وامامیم
پاسخ
وتواصوابالصبر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۵ - ۱۱ مهر ۱۳۹۲
۷
۳
چه كسانى هـستند كه ميخواهـند ايران را به مصر تبديل كنند?چه سودى ميبرند? چرابارهـبرى هـماهـنگ نيستند? تابحال كه باغرب دشمنى داشتيم چه سودى برده اند? چراخواستار تعامل ايران با ديگركشورهـانيستند?بجز ايشان كدام كشورهـاخواستارانزواى كشورمان هـستند?چرا صبور نيستند و به سياستمداران كشورمان اعتماد ندارند.آيا ممكن است دولتمردان ايران كارى برضد مردم ايران انجام دهـند? ا يشان بامشورت وهـماهـنگى بابزرگان سياست كشورمان چنين اقداماتى انجام داده اند. من سياست نميدانم ولي عقل كه دارم و به كهـنه سياستمدارانى كه ٣٥ سال باتمام سختيهـا انقلابمان را نگهـدارى كرده اند اطمينان دارم , لجاجت نكرده وخودم رامنفورنميكنم.آقايان در اين برهه از زمان اينطور تشخيص داده اند.
پاسخ
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۶ - ۱۱ مهر ۱۳۹۲
۶
۶
مرگ بر آمریکا - مرگ بر اسرائیل
پاسخ
تاسف
-
۲۳:۴۶ - ۱۱ مهر ۱۳۹۲
۶
۴
واقعا یعنی چی 30 سال گفتیم مرگ بر امریکا چی شد ؟ ضمنا قرار نیست که پیمان برادری ببندیم یه مسئله ملی که باید حلش کنیم و مصلحت مردم رو در نظر بگیریم اگه این تحریمها برداشته نشه همین مردم در مقابل دملت می ایستن (اگر فقر از دری وارد بشه ایمان هم از دری بیرون میره)
پاسخ
یاسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۵ - ۱۷ مهر ۱۳۹۲
طبق فرمایشات رهبری باید با نرمشی قهرمانانه و سر بلندی به سمت این قضیه رفت نه با ذلت.متاسفانه تیم رییس جکهور تصاحل و تسامح پا پیش گذاشتند و گذشته ای رو که امریکا بر ایران روا داشته رو از یاد بردند. همین اقای ظریف که لبهایش را تا بنا گوش باز کرده بود و میخندید به خاطر برخی از اسناد منتشر شده از فعالیتهایش در دوره تصدیگری وزارت امور خارجه دولت خاتمی که توسط امریکا منتشر شده بود ،چند سالی در دولت احمدی نژاد خانه نشین شد اما باز هم عبرت نگرفت.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۵ - ۱۲ مهر ۱۳۹۲
۳
۲
درقسمت (براى مردم )عكس سمت چپ, سنخيت عكس امام و آقا و احمدى نژاد در كنارهـم چيست????!!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها