أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۱۷۷۷۸۱
زمان انتشار: ۱۰:۰۳     ۰۹ آبان ۱۳۹۲
«جبهه وبلاگی غدیر» با انتشار بیانیه‌ای، «جنبش سایبری مرگ بر آمریکا» را به مناسبت ۱۳ آبان آغاز کرد.
به گزارش 598 به نقل از ایکنا، در آستانه روز ۱۳ آبان و سالروز تسخیر لانه جاسوسی ایالات متحده آمریکا، «جبهه وبلاگی غدیر» با انتشار بیانیه‌ای، «موج سایبری مرگ بر آمریکا» را آغاز کرد.

این تشکل از کاربران خود خواسته است تا بیانیه منتشر شده در سایت «جبهه وبلاگی غدیر» را در وبلاگ‌های خود منتشر کرده یا لوگوی طراحی شده را در صفحات متعلق به خود قرار بدهند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: «جبهه وبلاگی غدیر و همه اعضای این پایگاه که اکثراً از کاربران و نویسنده‌های ارزشی و انقلابی و ولایت‌مداران عرصه رسانه هستند، بار دیگر با انتشار این بیانیه در وبلاگ‌ها و سایت‌ها و خبرگزاری‌ها در فضای سایبر و حقیقی با وحدت کلمه اعلام می‌دارد که ما مسلمانان و آزادی‌خواهان هرگز از مواضع و اهداف و مقدسات خود دست نخواهیم برداشت و همواره در برابر حمله و یورش ناجوانمردانه دشمنان به هر صورتی که باشد، با عزمی راسخ، دفاع خواهیم کرد و مبارزه ما تا شکست و سر‌خوردگی و ان‌شالله تا نابودی کفر و ظلم در جهان از پای ادامه خواهد داشت. اکنون همگی به اتفاق در جبهه جنگ نرم به مبارزه و رزم خویش ادامه خواهیم داد. از خداوند متعال برای رسیدن به اهداف و استواری و ثبات در این راه کمک و استعانت می‌طلبیم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها