أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۸۰۳۳۴
زمان انتشار: ۰۹:۱۴     ۱۸ آبان ۱۳۹۲
هشدارهای حسن عباسی پیرامون استفاده سیاسی از فوتبال:
سفر اخیر رئیس فدراسیون جهانی فوتبال فیفا به ایران را نباید یک سفر صرفاً ورزشی دید. خبرهایی مبنی بر دیدار وی با رئیس سازمان محیط زیست و رئیس مجلس شورای اسلامی خود گواهی بر این ادعا می باشد. حسن عباسی در این باره می گوید: زیرا برخلاف تصور آنان که فکر می‌کنند فوتبال یک ورزش است، فوتبال ابزار سیاست است. در واقع، پشت فوتبال سپ بلاتر نیست بلکه دکتر هنری کسینجر است.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، سفر اخیر رئیس فدراسیون جهانی فوتبال فیفا به ایران را نباید یک سفر صرفاً ورزشی دید. خبرهایی مبنی بر دیدار وی با رئیس سازمان محیط زیست و رئیس مجلس شورای اسلامی خود گواهی بر این ادعا می باشد.



در این بخش به سخنان و هشدارهایی که در گذشته توسط استاد حسن عباسی در این رابطه داده شده بود می پردازیم:

دامن زدن به ورزش‌های دو حزبی، از خطاهاي استراتژيك جمهوري اسلامي ايران

یکی از خطاهای استراتژیک جمهوري اسلامی دامن زدن به ورزش‌های دو حزبی است و همین‌طور یکی از خطاهای فوق استراتژیک که تقریباً یکی از زمینه‌های براندازی محسوب می‌شود و اگر جمهوری اسلامی روزي زمین خورد یکی از زمینه‌هایی  آن مقوله بسط فوتبال است.

زیرا برخلاف تصور آنان که فکر می‌کنند فوتبال یک ورزش است، فوتبال ابزار سیاست است. در واقع، پشت فوتبال سپ بلاتر نیست بلکه دکتر هنری کسینجر است.

انتقال دموکراسی از طریق فوتبال

جریانی که صهيونیزم جهانی به رهبری هنری کسینجر در چهل سال گذشته عملیاتی کرد این بود که از طریق فوتبال انتقال دمکراسی و دمکراتیزيسیون و فرایند دمکراسی را عملیاتی کنند و سر ملت را به فوتبال گرم کنند.

اشتباهی بالاتر از این نبود که فوتبال مساله اول جامعه شود

جوان ما باید سرش را بالا بگیرد و ببیند در دوره بعد از انقلاب اسلامی اشتباهی بالاتر از این نبود که فوتبال مساله اول جامعه ما شد. این قدر این فوتبال را تبلیغ کردند و تلویزیون حکومت دینی آن را پخش کرد؛ يكي از مواردي که روسای صدا و سیما باید پاسخ‌گو باشند این است که دلیل و توجیه‌تان برای این که صبح تا شب فوتبال را دغدغه جامعه ایرانی کنید چه بود؟

تربیت ده هزار فوتبالیست زن!!

حماقت بالاتر از آن، این بود که فوتبال را برای زنان و دختران کشور نیز مساله کردند. در دوره‌ای ده ساله مساله جامعه این شد که چرا زنان نمی‌توانند به استادیوم بروند و نهادهای خارجی قدرت پشت این قضيه ایستادند. یک دوره طولانی این مساله اتفاق افتاد و دولت چشم باز کرد و دید بی ‌سر و صدا ده هزار نفر زن فوتبالیست دارد.

لذا یکی از اشتباهات بسط فوتبال بوده نه به عنوان این که فوتبال يك ورزش است، بلكه به دليل اين كه جامعه‌ای که اسیر فوتبال است جامعه‌ای است که جایی قانقاریای تیمی دارد و نابود شده است.

اساس ورزش موجود مبتني بر سياست دو حزبي است

كسانی که مساله آنها این است که چرا ولایت الله و رسول الله و اولی‌الامر خوب در جامعه تثبیت نمی‌شود و مقوله ولایت فقیه خوب جا نمی‌افتد بايد ببینند مگر نوع ورزش‌هایی ساختند که به ساختار ولایت دامن بزند؟ اما در اين كشور ورزش‌هایی ساخته شده که اساس آن‌ها مبتني بر سیستم دو حزبی است.

یعنی وقتی که شما چهار سال مردم یک جامعه را با مدل نظام دو حزبی که از «الکسی دوتوکویل» به این سو در ان تحلیل دموکراسی آمریکایی صورت گرفت و بعد از آن که از آمریکا برگشت سیاست دو حزبی اساس کشور ایالت متحده قرار گرفت و بعد به سراسر دنیا بعد از صد سال سرایت کرد.

وقتی این سیستم و دو شیوه را در كشور پياده می‌کنید و بعد اسم ورزش روي می‌گذارید، همان‌قدر کوته فکري و کوته نظری است که باور کنید که Mental education وphysical education به هم چسبیده‌ی تربیت بدن و تربیت ذهن است و تعارضی هم با قرآن ندارد.

مبتنی بر سیاست و زمین دو حزبی باید این دو زمین و این دو رنگ به دو تفكر تفکیک مي‌شدند و در واقع این دو رنگ باید دو تفکر را نمایندگی می‌کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۶
در انتظار بررسی: ۴
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۵ - ۱۸ آبان ۱۳۹۲
۳۰
۳
خداوند به ایشان عمر طولانی دهد.ان شاالله
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۱ - ۱۸ آبان ۱۳۹۲
۶
۲۶
اللهم اشف کل مرضانا
پاسخ
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۸ - ۱۸ آبان ۱۳۹۲
اللهم اشفع(دقت کن فع نه فففف)...و ثبت اقدامنا و انصرنا علی القوم الکافرین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۵ - ۱۸ آبان ۱۳۹۲
۶
۳۳
چرند و پرند
پاسخ
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۹ - ۱۸ آبان ۱۳۹۲
معتدل با ادب تو دیگه چرا اگه چیزی به غیراز این بلدی رو کن و گرنه برو خوش باش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۷ - ۱۸ آبان ۱۳۹۲
۵
۲۶
عجب!!!!!
دکتر واقعا اين تحليل ها رو بر اساس چه اسناد و مدارکي ميگي ؟؟؟؟
پاسخ
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۲ - ۱۸ آبان ۱۳۹۲
تاریخ معاصر رومطالعه بفرمائید...دیگه دره ...یده گذاشتن در جنایت و تو طئه بر ضد هر قومی هر مملکتی هر آدمی که خواست صدایی به غیر از صدای این جامعه به اصطلاح جهانی بلند کنه
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۹ - ۱۸ آبان ۱۳۹۲
۲۳
۱
باسلام خدمت استاد گرامي جناب آقاي عباسي دقيقا شما به اصل موضوع اشاره كرديد درجواب شخصي كه به دنبال سند ازآقاي دكتر بودند عرض كنم كه :چند سال قبل كه بحث اساس نامه فدراسيون فوتبال كشورمان مطرح شد براي بازنگري و اصلاح فيفا اعلام نمود كهفوتبال سياسي نيست.پس چراچندروز قبل خبرنگاري كه ازآقاي بلاتردرموردبلوكه شدن سرمايه فدراسيون فوتبال ايران سوال نمود ايشان جواب دادن كه متاسفانه قدرتهاي سياسي پشت اين قضيه هستند وكاري هم از دست مابرنمي آيداميدواريم كه به زودي حل شود آنجانمي گويندفوتبال سياسي نيست
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۶ - ۱۹ آبان ۱۳۹۲
چه ربطی به هنری کیسینجر داشت
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۸ - ۱۸ آبان ۱۳۹۲
۶
۱
اولا در علم استراتژیک مطالعه داشته باشید ، دوما صهیونیست هایی مثل "سپ لاتر" و هنری کیسینجر را بشناسید سپس در مورد استراتژیست ارشد اسلام دکتر حسن عباسی اظهار نظر کنید.
فوتبال یعنی گلادیاتور بازی آنگلاساکسون ها ، یه کم در مورد ورزشی که میکنید تحقیق کنید فقط بازی نکنید ، بازی میخوریدهاااا...
یا حیدر(ع)
پاسخ
منیف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۸ - ۱۸ آبان ۱۳۹۲
۶
۱
دوستان محترمی که تصور میکنند که این توهم است می توانند در فضای اینترنت اسم هنری کسینجر و فوتبال رو جستجو کنند تا متوجه صحت این گفته ها بشوند.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۳ - ۱۹ آبان ۱۳۹۲
۳
۱۰
متاسفانه اقای عباسی تو هر زمینه ای اظهار نظر میکنه ما نفهمیدیم تخصص ایشون چیه ،فوتبال، اقتصاد ، جنگ ،سینما،تاریخ و فراماسونری.....اخرین در افشانی ایشون هم درباره حادثه طبس بود که قضیه رو به خسیس بودن فرمانده امریکایی ربط داد.اخه بابا مجبوری درباره همه چیز اظهار نظر کنی
پاسخ
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۰ - ۲۵ آبان ۱۳۹۲
باسلام به اين فرد عزيز لازم به توضيح است كه شما براي خودتان متاسف باشيد كه سر سوزني مطالعه درمورد موضوعات وحوزه هاي كه بيان كرده ايد نداريد كه اگر مطالعه كافي داشتيد حتما به اين نتيجه ميرسيديد كه تمام اين موضوعات آخرش به صهيونيست وسياستمداران پيرمكار يعني انگليس ختم مي شود وتاسف براي كسي كه تمام عمر خويش رابراي روشنگري نيات پليد جهان خواران براي مردم اين كشور قرار داده نخوريد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۴:۲۲ - ۲۰ آبان ۱۳۹۲
۷
۱
تا الان چند تایی رئیس جمهور تو کشورشون با حمایت از فوتبال و شعرهای فوتبال رای آوردن.
اگه سیاسی نیست چرا فیفا بازی ایران و آمریکا رو سیاسی ترین بازی فوتبال و گل حمید استیلی رو سیاسی ترین گل دنیا نامید.
تو کجایی دنیا رسمه که رئیس یه فدراسیون ورزشی با رئیس جمهور و ... دیدار کنن.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۶ - ۲۰ آبان ۱۳۹۲
۹
۱
امیدواریم روزی مسولین بیدار شوند این همه بیت المال را هیف نکنند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۷ - ۲۴ آبان ۱۳۹۲
۳
۲
این خیال پردازی ها چیست. پس اگر فوتبال باعث بهم خوردن نظام سیاسی شود. پس تا حالا اسپاتیا و برزیل و کوبا و خیلی کشورهای دیگر فاتحه شون خونده بود. نه عزیزان. علت تغییر دولتها دوری کردن و فاصله گرفتن آنها از مردم است. نه فوتبال.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها