أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۸۸۷۰۷
زمان انتشار: ۲۱:۳۹     ۲۱ آذر ۱۳۹۲

پس از حمله ايراني ها به پيج مسي، اين بازيكن رفتار ايراني ها را غيردوستانه خواند و پس از آن ايراني هاي زيادي رفتند و در پيج اين بازيكن از او عذرخواهي كردند.

 

شفقنا: مسي هم با بزرگ منشی در اين مورد پاسخ داد:« ايراني هاي عزيز، نيازي به عذرخواهي نيست. من مي‌دانم ايران فرهنگ غني اي دارد و من می دانم اینهایی که تهدید کردند ایرانی های واقعی نیستند.

من الان هم فقط سخت تمرين مي كنم تا در بازي مقابل ايران، مدافعان این تیم را اذيت كنم.» این واکنش محترمانه و حرفه ای مسی در نوع خود جالب توجه و آموزنده است. با این حال نباید تهدید زیرپوستی مسی مبنی بر تمرین سفت و سخت را نادیده گرفت. گویا تیم ملی کشورمان به راحتی قربانی فحاشی و بچه بازی چند تن از هموطنان مان شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها