يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۸۹۷۰۴
زمان انتشار: ۰۹:۱۷     ۲۷ آذر ۱۳۹۲
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با پایگاه ۵۹۸:
کریمی قدوسی گفت: چه فرقی بین مهدی هاشمی و دیگران است و کسی که متهم است چه حقی برای حضور او در مراسمات و برنامه ها تعریف شده است و چرا این افراد در پشت صحنه وارد مدیریت انتصابات دولت و مسائل مختلف می شوند. یکی از سوالات بنده که یکی دو هفته دیگر به صحن مجلس می آید همین انتصاباتی است به پشتوانه و تاکید اینها در سیستم دولت در حال انجام شدن است که بنده وزیر را خواستم و قانع نشدم.
جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی پایگاه 598 در خصوص حضور آزادانه مهدی هاشمی در مراکز حساس کشور بیان داشتند:  وزیر وقت اطلاعات  در کمیسیون امنیت ملی مجلس هشتم پس از بازگشت و بازداشت مهدی هاشمی گزارش کاملی را مطرح کرد و گفت ما از آقای مهدی هاشمی بازجویی نکردیم و فقط مستندات واضح و آشکار ایشان را جلوی وی گذاشتیم که ایشان هم تایید کردند و وزیر اطلاعات گفتند مهدی هاشمی 12 اتهام دارد که نوار سخنان وزیر اطلاعات در کمیسیون امنیت ملی موجود می باشد.

کریمی قدوسی افزود: وزیر اطلاعات مباحثی چون فتنه 88، مباحث اقتصادی و مسائل داخلی و خارجی را از مهمترین جرائم مهدی هاشمی می دانستند. یکی از سوالات جدی ما از دستگاه قضایی این است که دادگاه ایشان چرا برگزار نمی شود در حالی که افرادی با جرائم پایین تر از ایشان در فتنه محاکمه شده اند و در حال گذراندن مجازات شان هستند.



وی در ادامه تصریح نمود: چه فرقی بین مهدی هاشمی و دیگران است و کسی که متهم است چه حقی بر او در این دولت جدید برای حضور او در مراسمات و برنامه ها تعریف شده است و چرا این افراد در پشت صحنه وارد مدیریت انتصابات دولت و مسائل مختلف می شوند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از سوالات بنده که یکی دو هفته دیگر به صحن مجلس می آید همین انتصاباتی است به پشتوانه و تاکید اینها در سیستم دولت در حال انجام شدن است که بنده وزیر را خواستم و قانع نشدم و سوال ایشان به صحن مجلس خواهد آمد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: این گونه از مسائل موجب وهن نظام و زیر سوال رفتن سیستم عدلیه نظام می شود و در بحث فتنه 88 با آن گزارش 700 صفحه ای که کمیسیون تحقیق منتشر کرد و از نقش خود آقای هاشمی و خاتمی در این فتنه نام برد چرا به این مسائل رسیدگی نمی شود.

کریمی قدوسی اظهار داشت: حضور مهدی هاشمی با 12 اتهام در مراسمات دولتی و رسمی نظام چه پیامی را می تواند به همراه داشته باشد و ما در نطق هایمان گفته ایم که آقای روحانی عاقبت به خیر می شود اگر از این فامیل فاصله بگیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۳۳
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها