أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۸۹۸۹۲
زمان انتشار: ۱۰:۰۳     ۲۶ آذر ۱۳۹۲
پاسخ حسن عباسی به هجمه های اخیر علیه ایشان:
به دنبال جنجال های اخیر برخی از سایت های خبری در خصوص سخنان تقطیع شده حسن عباسی که با واکنش ها و اعتراضات مختلفی از سوی مداحان روبرو گردید، استاد عباسی در سخنرانی که روز گذشته ۲۵ آذر ۱۳۹۲ در تالار پیامبر اعظم در دانشگاه اصفهان برگزار شد به شبهات و اتهامات مطرح شده پاسخ دادند. در این سخنرانی حسن عباسی با انتقاد از تقطیع سخنانش با اغراض سیاسی بیان داشت: ارادت ما به خاندان اهل بیت را قبل از سال 85 و بعد از سال 85 بروید ببینید.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، به دنبال جنجال های اخیر برخی از سایت های خبری در خصوص سخنان تقطیع شده حسن عباسی که با واکنش ها و اعتراضات مختلفی از سوی مداحان روبرو گردید، استاد عباسی در سخنرانی که روز گذشته ۲۵ آذر ۱۳۹۲ در تالار پیامبر اعظم در دانشگاه اصفهان برگزار شد به شبهات و اتهامات مطرح شده پاسخ دادند.


در این سخنرانی حسن عباسی با انتقاد از تقطیع سخنانش با اغراض سیاسی بیان داشت: ارادت ما به خاندان اهل بیت را قبل از سال 85 و بعد از سال 85 بروید ببینید اگر دوستان می خواستند بدانند که نظر بنده در خصوص حضرت رقیه(سلام الله علیها) و ائمه معصومین چه می باشد می رفتند بحث دکترین حضرات معصومین را که از دل اندیشه اهل بیت بیرون آمده بود و بنده و همکارانم در سال 80 تا 82 در دانشگاه ها مطرح کرده ایم می دیدند و مطرح کردن یک تکه از سخنرانی تقطیع شده سال 85 بنده آن هم بعد از 7 سال خود نشان از هدف دار بودن این عمل است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها