کد خبر: ۱۹۳۸۴۳
زمان انتشار: ۲۰:۴۶     ۱۰ دی ۱۳۹۲
کتاب داستان زندگی پیامبر صلی‌الله علیه وآله با موضوع بررسی سوء قصد و ترور رسول خدا از سوی انتشارت دارالهدی قم منتشر شده است.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری رسا، کتاب داستان زندگی پیامبر صلی‌الله علیه وآله و سلم تألیف نجاح الطایی با موضوع بررسی سوء قصد و ترور رسول خدا صلی‌الله علیه وآله از سوی مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان بارگزاری شده است.

 

این کتاب از عناوین : «پیش گفتار»، «فصل اول : ترور پیامبران»، «فصل دوم : تلاش برای کشتن پیامبر (صلی الله علیه وآله در مکّه»، «فصل سوم : تلاشهائی که برای ترور پیامبر صلی الله علیه وآله در مدینه صورت گرفت»، « فصل چهارم : کوشش های یهود برای ترور پیامبر صلی الله علیه وآله»، « فصل پنجم : فتنه و خیانت»، «فصل ششم : پیامبر صلی الله علیه وآله قبل از رحلت خود جانشین تعیین می کند»، «فصل هفتم : تلاش برای ترور پیامبر صلی الله علیه وآله در عقبه»، «فصل هشتم : لشگر أسامه»، « فصل نهم : حقایقی تحریف شده»، «فصل دهم : چه وقت وچطور رسول خدا صلی الله علیه وآله مسموم شد؟»، «فصل یازدهم : تب و دردهای ناشی از سم» تشکیل شده است. 

 

 در بخشی از مقدمه این کتاب می خوانیم: «رسول خدا صلی الله علیه وآله در شرایط دشوار و آزار دهنده ای در مکه و مدینه زیست . شرایطی که تحمل آن برای افراد دیگر غیر ممکن یا بسیار دشوار است اما آنحضرت خود را برای تحمل دشواری ها آماده کرده بود.

 

هنگامی که آن بزرگوار بعثت مبارک نبوی را اعلام فرمود اشرار قدرتمند علیه او بپا خاسته و بر او هجوم آوردند در نتیجه مصیبت ها بزرگتر و سختیها و رنجها فراوانتر گردید.

 

سرکردگان ستم و جهالت ، انواع ترفندها را بکار گرفتند تا نور خدا را خاموش کنند و لذا خاتم پیامبران (صلی الله علیه وآله) آماج انواع آزارها و محرومیت ها قرار گرفت.

 

سران کفر ، به تلاش ها و کارهای خود برای نابودی اسلام و پیروان آن اکتفا نکردند بلکه زنان و فرزندان خود را نیز در اینراه بسیج نمودند؛ اینجا بود که بعضی از کافران از روی دروغ و نفاق به اسلام گرویدند و پس از آن همراه با افزایش توان اسلام ، تعداد منافقان نیز رو به فزونی نهاد.

 

بعد از ترورهای ناموفق شیطان به آنها را به روش جدیدی برای ترور رسول خدا صلی الله علیه وآله راهنمایی کرد و آن ریختن شربتی مسموم در هنگام بیماری رسول خدا صلی الله علیه وآله در دهان آنحضرت بود و منافقین موفقیت این نقشه را قطعی یافتند.

 

در این کتاب سوء قصدهایی که به منظور ترور رسول خدا صلی الله علیه وآله در سراسر زندگی آن حضرت علیه او بکار گرفته اند بررسی شده است.» 

 

 برای دانلود کتاب داستان زندگی پیامبر صلی‌الله علیه وآله اینجا را کلیک کنید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها