يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۹۵۶۸۵
زمان انتشار: ۱۰:۴۶     ۱۹ دی ۱۳۹۲
فیلم شش انتقاد کلیدی نسبت به توافقنامه ژنو:
چندی پیش به منظور کالبد شکافی توافق نامه ژنو مناظره ای میان مصطفی کاواکبیان به عنوان موافق این توافق نامه و مهندس نوبری سفیر سابق ایران در شوروی به عنوان منتقد توافق ژنو در مدرسه معصومیه قم برگزار گردید. کلیپ های ذلیل بخشی از سخنان مهندس نوبری در این مناظره می باشد که انتقادات جدی را نسبت به تیم مذاکره کننده و مفاد توافق ژنو بیان داشته است.
به گزارش سرویس صوت و فیلم پایگاه 598؛ چندی پیش به منظور کالبد شکافی توافق نامه ژنو مناظره ای میان مصطفی کاواکبیان به عنوان موافق این توافق نامه و ناصر نوبری سفیر سابق ایران در شوروی به عنوان منتقد توافق ژنو در مدرسه معصومیه قم برگزار گردید.

کلیپ های ذلیل بخشی از سخنان مهندس نوبری در این مناظره می باشد که انتقادات جدی را نسبت به تیم مذاکره کننده و مفاد توافق ژنو بیان داشته است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۶
* نظر:
ارسال نظرات
سيدمحمدحسن نسابه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۷ - ۲۰ دی ۱۳۹۲
۱۱
۰
با سلام و احترام
بنده با اين جملة عنوان شده در كليپ دوم كه «دور قبل مذاكرات ما باخت باخت بوده» مخالفم؛ زيرا در آن دوره ما ابزار قدرتمند 19 هزار سانتريفيوژ را بدست آورديم و تمام قدرتهاي جهاني را به دنبال خودمان به اين طرف و آن طرف كشيديم و بازي داديم. اما باقي مطالب بيان شده در كليپ دوم كه گوش كردم جالب است.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها