أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۰۵۸۷۰
زمان انتشار: ۱۱:۰۰     ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
روزنامه شرق دیروز فهرستی از کسانی که آمادگی دارند در دفاع از توافقنامه ژنو سخن بگویند منتشر کرد. هنوز مشخص نیست آیا این افراد فقط در حد انتشار اسم جرأت و جدیت دارند یا واقعا به میدان مناظره خواهند آمد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از دیدبان، روز گذشته روزنامه شرق گزارش داد: «جمعی از کارشناسان سیاسی و متخصصان!! انرژی اتمی موافق توافق هسته‌ای در واکنش به نامه تعدادی از نمایندگان مخالف توافق هسته‌ای به صداوسیما جهت برگزاری مناظره آمادگی خود را برای مناظره با این نمایندگان اعلام کردند.»

این روزنامه از ۹ نفر نام برد که برای مناظره و دفاع از توافق هسته ای ژنو اعلام آمادگی کرده اند. هنوز مشخص نیست آیا این افراد فقط در حد انتشار اسم جرأت و جدیت دارند یا واقعا به میدان مناظره خواهند آمد.

۱- امیرحسین زمانی نیا: زمانی نیا مجری نخستین کنفرانس مطبوعاتی روحانی بود و قبلا در تیم مذاکرات خاتمی همراه با حسن روحانی فعالیت می کرده است.



2- سعید لیلاز مهرآبادی: وی تیرماه امسال و با توقف حکم صادره (۶ سال حبس از زمان اغتشاشات سال ۸۸) از زندان آزاد شد. لیلاز روزنامه نگار و تحلیلگر اقتصادی می باشد.



۳- حسین راغفر: او مشاور اقتصادی میرحسین موسوی و استاد اقتصاد است. از سمت هایش می توان به ریاست فدراسیون فوتبال اشاره کرد.




۴- احمد شیرزاد: شیرزاد نماینده مجلس ششم بود که صلاحیتش در دوره بعد رد شد و جزو تحصن کنندگان آن دوران به شمار می رود. وی دکتری فیزیک دارد.



۵- محسن رنانی: او استاد اقتصاد دانشگاه اصفهان می باشد. آخرین کتاب رنانی با نام «اقتصاد سیاسی مناقشه اتمی ایران: درآمدی بر عبور تمدنها» توسط سایت وی منتشر شده است.



۶- محمود سریع القلم: مشاور رئیس جمهور و استاد دانشگاه شهید بهشتی می باشد. صحبت های وی اخیرا به تجمع اعتراضی رانندگان تاکسی مقابل نهاد ریاست جمهوری انجامیده بود.



۷- فرشاد مومنی: او که استاد دانشگاه علامه طباطبایی می باشد مشاور ارشد میرحسین موسوی بوده است.



۸- داود هرمیداس باوند: باوند عضو جبهه ملی ایران و استاد حقوق بین الملل می باشد.



۹- محمد علی سبحانی: وی سفیر پیشین ایران در لبنان و اردن بوده است و اطلاعات کامل تری از او موجود نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۹
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها