يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۱۰۰۵۴
زمان انتشار: ۱۸:۴۳     ۱۷ اسفند ۱۳۹۲

به گزارش پایگاه 598 به نقل از  خيريه همت نوشت:

این چند خط را بخوانید.

 ا.س تنها ۲۴ سال سن دارد.

۱۵ سال پیش پدر او که خود کارگری ساده در بازار تهران است از مادر وی جدا می شود و او و خواهرش از آن زمان تا کنون با مادرشان در یکی از مناطق ضعیف تهران زندگی می کنند.

منزل آنها استیجاری است و زندگی ساده آنها با حقوق مادر که کارمند یک نهاد عمومی غیردولتی است می گذرد.

مشکل از جایی شروع می شود که چندی پیش حمله ای قلبی به او دست می دهد و پس از مراجعه به پزشک و انجام آزمایش های فراوان و متعدد در نهایت، هفته گذشته پزشک به او اعلام می کند که قلب وی از حالت عادی خود خارج شده است و ضربان قلب او به شدت کاهش یافته است و تقریبا نصف یک انسان معمولی خون را پمپاژ می کند لذا باید در قلب او باطری بگذارند.

به علت وخیم بودن اوضاع جسمی "ا.س” پزشک به او اعلام کرده که فردا (یکشنبه) در مرکزقلب امیرآباد تهران ابتدا به مدت ۴۸ ساعت تحت نظر قرار بگیرد تا بلافاصله تیم پزشکی تصمیم بگیرند که به باطری ۲ حفره ای و یا ۳ حفره ای نیاز است.

اگر او به موقع اقدام نکند امیدی به زنده ماندن او نیست.

هزینه های عمل جراحی و بیمارستان را بیمه پرداخت می کند اما پول باطری قلب را باید خودشان تامین کنند.

پزشکان به مادر او اعلام کرده اند که این باطری ها حدود ۲۰ تا ۲۵ ملیون تومان قیمت دارند.

مادر این جوان هر آنچه پس انداز در این سالها جمع کرده بوده و با رو انداختن به آشنایان و اقوام توانسته است حدود ۱۰ میلیون تومان جمع و جور کند اما دیگر توانی برای تهیه باقیمانده این پول را ندارد.

همت کنیم تا قلب این جوان دوباره مثل قبل خوب کار کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها