کد خبر: ۲۱۳۲۸۳
زمان انتشار: ۱۵:۴۲     ۱۰ فروردين ۱۳۹۳
نقد دکتر کوچک زاده به طرح تکمیل مجدد فرم دریافت یارانه:
وقتی وزرای دولت بر خلاف صریح قانون اساسی در اعلام دارائیشان به مقام مربوطه (که تازه محرمانه هم می ماند) تعلل می ورزند بر اساس کدام قانون دولت حق دارد اموال و دارایی مردم را سوال کرده و یا مورد جستجو قرار دهد و بر اساس اطلاعاتی که کشف می کند!!! به عده ای یارانه ندهد و یا عده دیگری را به جرم دادن اطلاعات غیر واقعی جریمه کند؟!!!
به گزارش پایگاه 598، دکتر مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نقد طرح تکمیل مجدد فرم دریافت یارانه توسط مردم نوشت: دولت بارها اعلام کرده که بعد از تکمیل فرم دریافت یارانه ، خودش براساس درآمد افراد از بین تکمیل کنندگان فرم مستحقین دریافت یارانه را تشخیص داده و به آنها یارانه پرداخت می کند.

سه سوال در این صورت مطرح می شود:

1- آیا مردم در فرم های جدید اطلاعاتی غیر از فرم های بار اول خواهند نوشت؟ به نظر من خیر

2- در صورتی که مردم همان اطلاعات را بنویسند که می نویسند چه نیازی به هزینه دوباره میلیاردها تومان برای تکمیل فرم های جدید هست؟ دولت می تواند با مراجعه به همان فرم ها نیازمندان را تشخیص بدهد.



3- نکته دیگری که به ذهنم می رسد اینست که وقتی وزرای دولت بر خلاف صریح قانون اساسی در اعلام دارائیشان به مقام مربوطه (که تازه محرمانه هم می ماند) تعلل می ورزند بر اساس کدام قانون دولت حق دارد اموال و دارایی مردم را سوال کرده و یا مورد جستجو قرار دهد و بر اساس اطلاعاتی که کشف می کند!!! به عده ای یارانه ندهد و یا عده دیگری را به جرم دادن اطلاعات غیر واقعی جریمه کند؟!!!

این نوعی بی تدبیری است که البته و با کمال تاسف مجلس در بند "و" تبصره 21 قانون بودجه سال 1393 بر آن صحه گذاشته است و فریاد ما برای جلوگیری از این هدر دادن سرمایه و وقت به جایی نرسید!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱۵
* نظر:
ارسال نظرات
mostafa
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۵ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۳
۰
۰
دولت تدبیر !!!!
پاسخ
صادق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۶ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
۰
۰
کی گفته این فرم بالا باید پرکنیم!!!؟؟؟؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها