أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۳۹۸۱
زمان انتشار: ۱۱:۱۸     ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
بحث تمديد قرارداد کارلوس کي‌روش با فدراسيون فوتبال در سال جديد هم مي‌تواند يکي از مهمترين سوژه‌هاي فوتبال کشور به حساب آيد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه نود، بحث تمديد قرارداد کارلوس کي‌روش با فدراسيون فوتبال در سال جديد هم مي‌تواند يکي از مهمترين سوژه‌هاي فوتبال کشور به حساب آيد. کفاشيان نشان داده خود شخصا به حفظ اين مربي پرتغالي علاقمند است اما دست و بال رئيس فدراسيون براي عقد قراردادي جديد با کي‌روش تا حدودي بسته است و رئيس خنده روي فوتبال ما در تنگنا قرار دارد.


البته همگان مي‌دانيم فوتبال صنعت درآمدزايي است و از نظر اقتصادي حتي مي‌تواند رونق‌هايي را به دنبال داشته باشد اما متاسفانه در کشور ما فوتبال نمي‌تواند حق قانوني خود را از ساير بخش‌ها بگيرد. در خصوص تمديد قرارداد کي‌روش باخبر شديم. مبلغ قرارداد او و دستيارانش با فدراسيون در يک سال حدود ۱۵ ميليارد تومان مي‌شود که کفاشيان تلاش مي‌کند اين مبلغ را با کمک دولت تهيه کند.

او در اين زمينه گفته است که دولت بايد براي تامين مبلغ قرارداد کي‌روش تضمين بدهد که اگر فقط صدا و سيما بخواهد حق پخش تلويزيوني مسابقات تيم‌ملي را به صورت تمام و کمال بپردازد تهيه مبلغ قرارداد سرمربي تيم‌ملي کار دشواري نخواهد بود و نيازي نيست که فدراسيون کاسه گدايي به دست بگيرد.

خود کي‌روش پس از مراسم قرعه‌کشي جام ملت‌ها به صراحت گفت: فقط تا پايان جام جهاني برزيل سرمربي ايران است و از تمديد قراردادش حرفي زد که بوي جدايي به گوش مي‌رسد. کفاشيان در تلاش است خيلي زود تکليف سرمربي تيم‌ملي در جام ملت‌هاي ۲۰۱۵ استراليا مشخص شود و هيچ گزينه‌اي را بهتر از سرمربي فعلي تيم‌ملي نمي‌شناسد.

رئيس فدراسيون بسيار خوشبين است تا مقدمات حفظ کي‌روش فراهم شود و با توجه به اينکه قرارداد او بعد از مسابقات جام جهاني خاتمه مي‌يابد. هر چه سريع‌تر قرارداد جديدي بين طرفين به امضا برسد و برنامه‌هاي جديد تيم‌ملي نيز عملي شود. بي‌شک اگر فدراسيون نتواند قبل از شروع مسابقات جام جهاني با کي‌‌روش به توافق برسد، امکان دارد ساير تيم‌ها اين مربي را تور کنند که همين مسئله باعث افزايش قيمت کارلوس خواهد شد. مخصوصا که اگر کي‌روش با تيم‌ ملي در جام جهاني خوش بدرخشد هر چند که احتمال وقوع عکس اين فرضيه نيز وجود دارد.

دستياران گران

معمولا مربيان بزرگ دستياران خود را شخصا انتخاب مي‌کنند و يکي از شروط کي‌روش براي همکاري با فدراسيون نيز همين است اما فدراسيون کشورمان مي‌تواند ضمن تعامل با کي‌‌روش حداقل يکي دو مربي جوان ايراني را به عنوان همکار اين مربي حرفه‌اي جهان معرفي کند. متاسفانه اميد نمازي پس از کسب تجربه زياد در کنار کي‌روش مسير خود را از فوتبال ايران جدا کرد که اميدواريم اين بار مربياني براي کار در تيم‌ملي انتخاب شوند که سوداي ترک وطن را ندارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها