أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۷۴۲۲
زمان انتشار: ۱۱:۴۵     ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
از حریم هاشمی تا حرمت احمدی نژاد:
این حضراتی که امروز عمده ی همت شان را وقف ایراد اتهام به دولت قبلی قرار داده اند، انگار فراموش کرده اند که خودشان تا دیروز منتقد این شیوه بودند. آیا اعتراف می کنید که همه ادعاهای تان در اخلاق مداری و حفظ آبروی اشخاص و همه پررویی تان در ادعای انصاف و راستگویی! مربوط به زمانی است که کسی گوشه کنایه ای به شما و رییس بزرگتان زده باشد؟
سرویس سیاسی پایگاه 598 - محمد کوره پز / این روزها با مرور برخی روزنامه ها و سایت ها یک چیز را خوب! می فهمیم و یک چیز را اصلا! نمی فهمیم. چیزی که فهمیده میشود اینکه دولت قبلی نه تنها از کشور  یک ویرانه ساخته، بلکه هیچ!! کار مثبتی نکرده و میراثی جز خرابی بر جای نگذاشته است.

دولت فعلی هم فعلاً مشغول آواربرداری از خرابیهای احمدی نژاد است و در یک کلام، هیچ چیز از هشت سال گذشته نمانده که بشود به آن افتخار کرد و آن را یک توفیق دانست. مقاومت هسته ای که جز تنش و درگیری با «دنیا» ثمری نداشته. مسکن مهر که عامل تورم بوده. ساده زیستی که به اختلاس ختم شده (به کسی هم مربوط نیست که چه ربطی دارد!)، هدفمندی یارانه ها هم که درست اجرا نشده و ...

اگر نکته مثبتی به ذهن تان رسید که هنوز نفی یا رد نشده، یقین بدانید در چند ماه آینده نفی خواهد شد!

اینها چیزهایی است که می فهمیم. اما چیزی که نمی فهمیم این است که دولت محترم در مقابل اینهمه «تصمیمات اشتباه» چه «تصمیم درست»ی می خواهد اتخاذ کند؟ در مقابل این همه «لا اله» پس «الا الله» کجاست؟

بحث من در اینجا پاسخ به این سوال نیست، چرا که معتقدم پیشی گرفتن مواضع سلبی به مواضع ایجابی، نشانه ای از این است که اصلا پاسخی وجود ندارد. اما این تقدم، حامل پیام دیگری نیز هست. پیامی که بیانگر مظلومیتی دیگر از دولت قبلی (با همه ایرادات و اشکالاتش) است.

حکایت امروز تخریب کنندگان احمدی نژاد (با همه حسن و قبح هایش) حکایت آن چهار هندوی در نماز است. این حضراتی که امروز عمده ی همت شان را وقف ایراد اتهام به دولت قبلی قرار داده اند، انگار فراموش کرده اند که خودشان تا دیروز منتقد این شیوه بودند. فراموش کرده اند که با هر اتهام و سیاه نمایی و بی انصافی که در حق دولت قبل روا می دارند اول از همه عبادت ریاکارانه خودشان را به بطلان کشیده اند.

هنوز یادمان نرفته که چند جمله احمدی نژاد در مناظره 13 خرداد 88 ، فارغ از تذکر صحیح و بحق رهبر معظم انقلاب، چه قشقرقی را در میان بعضی دوستان اخلاق مدار و اهل ادب برانگیخت طوری که همه یکصدا فریاد وامصیبتا سر دادند و از زیر پا نهادن «حرمت مسئولان نظام» و ایراد «اتهامات اثبات نشده» و نادیده گرفتن «اخلاق اسلامی» و نفی «کارنامه دولت های قبل» ... چنان مرثیه ها بافتند که هنوز که هنوز است روضه و سینه اش ادامه دارد و تمام نشده ...

حال باید پرسید: بین آن اتهامات و این اتهامات چه تفاوتی وجود دارد؟ اگر آن شیوه خلاف انصاف بود و حتی می شد به خاطرش صلاحیت احمدی نژاد را رد کرد و انتخابات را هم ابطال نمود پس چرا همان شیوه همین حالا دارد با تغییر مخاطب، نعل بالنعل تکرار می شود؟

باز هم پاسخی نخواهد آمد ... اما بگذارید حالا که این جماعت (در کمال حیرت مردم) همان رویه را در پیش گرفته اند چند سوال دیگر هم از ایشان بپرسیم:

1- از نظر شما ایراد اتهامات اثبات نشده به مسئولان دولت قبلی جرم هست یا نه؟

2- آیا هنگامی که در کلام معصوم از حرمت مومن و مسلمان سخن می رفت امثال احمدی نژاد، جلیلی و ... استثناء شدند؟

3- آیا سابقه انقلابی هاشمی رفسنجانی برای او و خانواده و منسوبانش حق مضاعفی ایجاد می کند که بر اساس آن ایشان در پیشگاه قانون و شرع با احمدی نژاد و یاران و منسوبانش برابر نیستند؟

4- انتقاداتی که حامیان سابق احمدی نژاد به او وارد کرده اند –و او را در حال فاصله گرفتن از گفتمان سوم تیر دانسته اند- چه ارتباطی با شما –که اساسا باوری به آن گفتمان ندارید- دارد؟

و در پایان ... آیا اعتراف می کنید که همه ادعاهای تان در اخلاق مداری و حفظ آبروی اشخاص و همه پررویی تان در ادعای انصاف و راستگویی! مربوط به زمانی است که کسی گوشه کنایه ای به شما و رییس بزرگتان زده باشد؟

آیا اعتراف می کنید که در مواجهه با مخالفان تان (از احمدی نژاد گرفته تا اصولگرایان و ...) تمام این ادعاها را زیرپایتان چال می کنید؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۷
در انتظار بررسی: ۵
* نظر:
ارسال نظرات
مردمی نژاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۰ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
۲۵
۱
برای همینم بود که رهبری در آخرین دیدار با احمدی نژآد گفتند :

« در ۸ سال اخیر همه احساس و درك كردند كه رئیس‌جمهور محترم و همكاران ایشان، با تحمل سختی‌ها، نسبت به همه‌ی دولت‌ها و دوره‌های دیگر، كارهای بسیار پرحجم و پرشتابی انجام می‌دهند كه این واقعیت، نكته‌ی برجسته و قابل تقدیری است.

بی‌اعتنایی به امتیازات، كار بی‌وقفه و خودداری از آسودگی و استراحت، امتیاز بزرگ این دولت است و ""همه‌ی كسانی كه در صدد قضاوت هستند، باید به این نكات باارزش توجه كنند."" »
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۲ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
برادر عزیز فقط به این صحبت رهبری استناد کردید؟!!چرا به صحبت های دیگر مسولین رده بالای کشور دریک سال مانده به ریاست جمهوری احمدی نژاد اشاره نمی کنی که با پررویی تمام آتش به این مملکت زد طوری که همین رفقایتان اورا به ماموراسراییل بودن تهمت زدن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۴ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
۰
۲۷
برو گم شو....
پاسخ
امین
ROMANIA
۰۰:۵۰ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
منطق اصلاح طلبان فحش است
mostafa
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۶ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
۲۶
۱
هاشمی از احمدی نژاد عصبانی باش...
پاسخ
میلاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۰ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
۲۳
۳
آن مردی که رفته ... چرا اینقدر آثارش باقی است که خواب از چشمان اینان این چنین گرفته است ؟

رحم الله علی محمود احمدی نژاد
پاسخ
ali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۷ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
۱۲
۲
فاصله گرفتن ار چی برادر؟؟!!!!
این حرفت نشون میده که جنگ نرم هاشمی در تخریب چهره احمدی نژاد و یارانش و ساختن افسانه جریان انحرافی بیشتر از همه روی جماعت خود عمارپندار اثر داشته
پاسخ
بوالفضول
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۴ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
۷
۰
بستگي دارد كه چه كسي اين كار را انجام بدهد
اگر مصلحاتي باشند كه نه تنها جرم نيست بلكه عين ثواب است
نشنيديد كه يكي ازين اباليس گفت :
مردم مي توانند عليه خدا هم تظاهرات كنند
اين يعني تو مي تواني عليه خدا هم چرنديات ببافي اگر يك كافر مصلحاتي باشي

و اين كار گناه است اگر تو بخواهي سخن حقي ازين دزدان نابكار را به گوش مردم برساني
نديديد كه در سال 88 چه جنايتي انجام دادند و نزديك بود ايران را در آتش حسادت و زذالت خود بسوزانند و از بين ببرند ؟!
پاسخ
محمد
UNITED STATES
۱۰:۲۹ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
۴
۰
در جواب اون احمق نفهمی که نوشته برو گم شو .باید بگم که تو حتی لیاقت گم شدن هم نداری.پس میگم برو بمیر وبرو به قهر جهنم .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۳ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
این دیگه کیه خدا شفات بده فدایی محمود
عباس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۷ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱
۷
خوب شد كه رفت راحت شديم
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۵ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
۶
۱
اینان عاشقان قدرتند نه شیفتگان خدمت...
پاسخ
منصف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۴ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
۰
۸
يه سوال !!! اون تهمت هايي كه احمدي نژاد به هاشمي و خانواده اش ، ناطق ، موسوي و كروبي و همسرانشان زد آيا بايد در دادگاه رسيدگي بشه يانه ؟؟؟؟؟ چرا فقط به نفع خودتون حرف ميزنيد ؟؟؟ شيعه و اين انصاف و عدالت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ
22
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۷ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
در ان مناظره فقط کپی مدرک خانم رهنورد ارائه شد این چه تهمتی بود یا گفته بود جریان سبز ها به پشتوانه هاشمی و فرزندانش وارد صحنه شده این که تهمت نبود واقعیتی بود که همه دیدند و کسی هم انکار نکرد
جواب به منصف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۷ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
۷
۰
هروقت محاکمۀ مسببین حوادث سال 88(خونهای به ناحق ریخته شده،اموال بربادرفتۀ بیت المال،آبروی رفتۀکشورونظام)انجام شد می شه گفت محاکمۀ کسی که به یک خانوادۀ بیچار ۀ مظلوم وفقیر وساکت و بیحرف و...هم مشکلی نداره.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۵ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
۰
۵
اقا دوباره مناظره بگذارید احمدی نزاد
8سال دروغ گفت بازهم می گوید و شما بدبختها باور کردید
پاسخ
samii
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۶ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
۰
۲
باسلام
شماطوری حرف میزنیدکه قویااینجااروپاست
دادگاههای مادادگاه است
خوش بحالت کجازندگی میکنی
خداحافظ
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها