کد خبر: ۲۱۹۹۰۳
زمان انتشار: ۰۲:۱۸     ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
به همت بسیج دانشجویی/
مسئول فرهنگی حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: مراسم بزرگداشت و چهلمین روز شهادت شهید علی خلیلی به همت بسیج دانشجویی در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، حسن اکبری دوشنبه شب در نشستی خبری با اصحاب رسانه با اشاره به مراسم بزرگداشت شهید خلیلی اظهار کرد: این مراسم به همت بسیج دانشجویی و همکاری هیئت سیدالشهدا (ع) و به منظور بزرگداشت این شهید والامقام و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد.

 وی از برگزاری این مراسم در روز چهارشنبه 10 اردیبهشت ماه جاری خبر داد و افزود: این مراسم با حضور دانشجویان و مسئولان فرهنگی در ساعت 13 روز 10 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

مسئول فرهنگی حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد ادامه داد: در این مراسم استاد علی تقوی با محوریت و موضوع فریضه امر به معروف و نهی از منکر سخنرانی می کند.

اکبری عنوان کرد: نعیم کاوه از دوستان شهید خلیلی  هم در این همایش خاطراتی را از این شهید نقل می کند و سپس حمیدرضا برقعی و میلاد عرفان‌پور، در وصف این شهید به شعرخوانی می پردازند.

 گفتنی است؛ مراسم بزرگداشت شهید خلیلی در روز چهارشنبه،  10 اردیبهشت ماه جاری در محل سالن دکتر شریعتی دانشکده ادبیات و علوم انسانی برگزار می‌شود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها