کد خبر: ۲۲۱۸۱۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
آيت الله عندليب زاده همداني در جلسه تفسیر زیارت جامعه کبیره مطرح نمودند:
استاد سطوح عالي حوزه با اشاره به اینکه متاسفانه برخي شبكه هاي بااصطلاح مدافع تشيع به نام شبكه فدك و اهل بيت، همسوي با اهداف دشمن تمام همت خود را بركوبيدن علمداران تشيع یعنی رهبر معظم انفلاب و مراجع نجف و قم قرار داده اند افزود: اهانت به مراجع بزرگوار تقليد توسط آن بيسواد افغاني (الهياري )و ديگر مزدور انگليسي (یاسر الحبیب) براي آن است كه سلفي هاي به آرزوي خود كه به زمين افتادن علم تشيع است برسند.
به گزارش پایگاه 598، آيت الله عندليب زاده همداني از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حاشيه جلسه تفسير زيارت جامعه كبيره در همدان به هتاكي شبكه هاي منحط ماهواره اي (كه برخي از آنان خود را به ظاهر مدافع تشيع مي دانند) نسبت به مراجع معظم تقليد بر تأثير منفي آن در اذهان جوانان شيعه و آحاد جامعه هشدار دادند و افزودند: اقدام كسانی كه نظام و مرجعيت شيعه را با اسم ورسم هر روز مورد هجوم قرار دهد قابل قبول نيست.



ایشان اضافه کردند: اگر به اين مملكت امام زمان(ع)واین نظام اسلامی آسيبي وارد شود بيشترين ضرر را شيعه و پيروان اهل بيت (ع) خواهند خورد و اگر خداي ناكرده در اثر غفلت ما دچار تزلزل شود. بلايي كه برسد عراق، افغانستان، سوريه و ... آمده،  صد چندان در اين مملكت خواهد آمد.

این استادحوزه اظهار کردند: اگر در اين مملكت اتفاقي بيفتد، وهابيت و سلفي ها كه مي بينيد در سوريه چه مي كنند اينجا خواهند بود و بر اثر اختلاف هايي كه بين اقوام و مذاهب مختلف خواهند انداخت، ديگر سنگ روي سنگ بند نمي شود لذا اگر كسي كاري انجام دهد كه نتيجه اش تزلزل اين كشور و نظام باشد گناهي نابخشودني است. نمي خواهم هرگز توجيه كننده اشتباهات برخي از مسئولين باشم؛ اما اگر اصل نظام دچار تزلزل شود شيعه خسارت خواهد ديد و آنچه  براي ما اساس است حفظ تشيع است.

حضرت آيت ا... عندليب همداني با اشاره به اینکه متاسفانه برخي شبكه هاي باصطلاح مدافع تشيع به نام شبكه فدك و اهل بيت، همسوي با اهداف دشمن در شبكه هاي وصال و كلمه تمام همت خود را بركوبيدن علمداران تشيع یعنی رهبر معظم انفلاب و مراجع بزرگوار نجف وقم قرار داده اند ، افزدند: برخي ديگر از شبكه هاي به ظاهر مدافع اهل بيت(ع)، در برابر اين هتك حرمت سكوت كرده و ابراز برائت نمي كنند كه اين هم گناه قطعاً نابخشودني است که چرا گردانندگان اين شبكه ها سكوت كرده و مرز خود را با اهانت كنندگان مشخص نمي كنند.

ایشان اظهار کردند: اهانت به مراجع بزرگوار تقليد توسط آن بيسواد افغاني (الهياري)و ديگر مزدور انگليسي (یاسر الحبیب) براي آن است كه سلفي هاي جنايتكار به آرزوي خود كه به زمين افتادن علم تشيع است برسند.

ایشان در پایان تاکید کردند: مردم و جوانان هوشيار باشند، مهم براي ما حفظ قداست تشيع و مراجع معظم و حفظ نظام مقدس و رهبري عظيم الشأن است كه همواره سرافراز بمانند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۵
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها