کد خبر: ۲۲۲۶۶۲
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
دبیر شورای نظارت بر صدا و سیما در گفتگو با پایگاه ۵۹۸:
بيژن نوباوه اظهار داشت: براي بنده در رابطه با اين موضوع پيامك هايي هم رسيده و ما در حال بررسي هستيم كه اصل موضوع چيست؟ آيا چنين اتفاقي افتاده است؟ و تصميم بركناري اين فرد به دليل آن مسائل است؟ بنده به عنوان دبير شوراي نظارت بر صداسيما پيگيري اين موضوع را وظيفه خود مي دانم و بررسيهاي لازم در اين خصوص صورت خواهد گرفت و مستندات را هم خواهيم ديد.
بيژن نوباوه دبیر شورای نظارت بر صدا و سیما و نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني پایگاه 598 در خصوص بركناري تهیه کننده ارزشي برنامه سمت خدا توسط مديران سازمان صدا و سيما اظهار داشت: براي بنده در رابطه با اين موضوع پيامك هايي هم رسيده و ما در حال بررسي هستيم كه اصل موضوع چيست؟ آيا چنين اتفاقي افتاده است؟ و تصميم بركناري اين فرد به دليل آن مسائل است؟



وی افزود: بنده به عنوان دبير شوراي نظارت بر صداسيما پيگيري اين موضوع را وظيفه خود مي دانم و بررسيهاي لازم در اين خصوص صورت خواهد گرفت و مستندات را هم خواهيم ديد.

عضو كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: اگر هم  شكايتي شده بررسي مي كنيم بنده تاكنون چنين موضوعي را به اين شكل در سازمان نديده ام و باور هم نمي كنم در برنامه اي معارفي و مهم كه خارج از عرف هم نيست ممكن است كسي از اين برنامه خوشش بيايد و كسي هم خوشش نيايد. اين موضوع نياز به بررسي دارد ما هم حتما بررسي خواهيم كرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱۳
* نظر:
ارسال نظرات
حسینی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۵ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۳
۱
متاسفانه شرایط در کشور بگونه ای شده که به هیچ کس وهیچ چیز نمیتوان انتقاد کرد اصلا " نقد یعنی برچسب خوردن .نقد مساوی با برکنار شدن .نقد یعنی شناسنامه دار نبودن .مگر نه اینست که بانقد سازنده عیب ها بر طرف میشود رشد وتعالی را به دنبال دارد .
پاسخ
مخبر
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۷ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۴
۰
خیلی خوشحال شدم که پیگیری میکنید. ممنون
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها